Appartement Ariadne

Appartement Ariadne
8,7

5 tips over Appartement Ariadne

connyvandermolen, 26-7-2014
Ga lunchen op het strand en je krijgt een gratis bedje.
Peter Gommers, 31-8-2013

- Auto huren op Heraklion airport bij Auto Tours. Goedkoop, goed en goede service.

- St. Antonius kloof. Prachtig, niet ver weg. Wel goede schoenen meenemen.

- Imbros kloof. 8 kilometer schitterende natuur. Dit is de Somalia in het klein. Neem een taxi aan het einde. Je gaat dan terug in een pickup waarbij je mag kiezen of je voor- of achterin wilt zitten.

nicolette zeegers, 13-6-2013
Wel aan te raden om een auto te huren en de omgeving te verkennen. Agia Galini is een rustig en leuk klein vissersdorpje, maar na een week heb je het wel gezien allemaal. Het strand van Agia Galini vonden we niet bijzonder mooi, lag ook naast de vissershaven en dus niet erg schoon. Aanrader is om naar Agios Pavlos te gaan en naar Matala, daar zijn wel mooie strandjes te vinden.

We hebben een aantal aanbieders voor Ariadne voor je op een rij gezet:

Wicky, 2-8-2012

1. de vegetarische clubsandwiche, de sappen en de de joghurt met honing en vers fruit van de taverne aan het zwembad van appartement Ariadne.( met het mooiste en hoogste uitzicht van Agia Galini)

2.De Route Gorthys,Zaros ( van het bronwater) Agia Galini

3.Taverne Lava: aan het strand van Agia Galini

4.Het strand van Prevelli gemakkelijk te bereiken met de auto: 15 min.stijleafdaling: maar dan een door palmen omringde oase waar zoet water riivier en de zee samen komen.

fam. lentjes, 20-10-2011

neem goede wandelschoenen mee .

auto huren is prima mogelijk via reisleiding op buro creta holidays .

achterland is werkelijk fantastisch en uitzichten zijn dito .

wegen zijn goed en bewegwijzering is duidelijk . tankstations in overvloed ,

echter geen zelfservice . advies : let op openingstijden .

We hebben een aantal aanbieders voor Ariadne voor je op een rij gezet: