Appartement Ariadne

Kleine hotelsWeer vandaag19°16°
Appartement Ariadne
8,7

27 reviews over Appartement Ariadne in het Nederlands

Prima appartement,zeer schoon behulpzame eigenaar.

Wiesje hepburn, 26-7-2017

Auto noodzakelijk eten in restaurant uitstekend en niet duur. Klein zwembad, maar strand niet al te ver weg. Wel een hele helling naar het strand om te lopen. Prachtig uitzicht.

Geweldig uitzicht en erg fijne mensen.

Carl, 26-10-2016

Agia Galini is voor ons de ideale uitvals basis om de zuidkust te verkennen. Mooie stranden je hebt wel een auto nodig. En je rijdt door de prachtige bergen naar een of ander prachtig strand weg van alle drukte heerlijk. Heerlijk eten bij Nikos en zijn moeder, s morgens even zeggen dat je blijft eten s avonds. Prima.Vaak in Galini geweest de sfeer is er gewoon anders dan elders. Beetje thuis gevoel.

Prima appartementencomplex

Lo, 21-8-2016

Ons 3 kamerappartement was prima; groot balkon met uitzicht over zee. Wel jammer dat op de appartementen ervoor, lelijke watertanks/airco's staan. Goede schoonmaak en elke dag schone handdoeken, muv zondag.

Airco EUR 6 per dag maar die staat in woonkamer dus in augustus is het 's nachts nog aardig warm op de slaapkamers.

Kwaliteit WiFi zeer wisselend. Van supersnel tot geen internet. Bij het zwembad sowieso beste internetverbinding.

Prima zwembad. Aantal zonnebedjes wel wat krap maar er passen niet meer rond zwembad.

Drankjes in de bar goedkoop. 2 x ontbijt gedaan, erg lekker.

Van het vriendelijke gedrag van Yannis (de vader) hebben wij niets gezien. Er kon geen lachje of vriendelijk woord af.

Van Nikos (zoon) kregen we super ontvangst; had taxi vanaf vliegveld geregeld en alhoewel we laat in de avond aankwamen, konden gezellig nog wat drinken in de bar. Hij heeft soms wel een wat aparte manier van doen, soms op t onbeleefde af. Bij Nikos auto gehuurd, FIAT Panda voor 25 euro per dag en een auto heb je nodig!

Om het centrum en "boulevard" van Agia Galini te bereiken moet je heel goed ter been zijn want dat gaat via super steile helling/trappen. Dorpje heeft veel gezellige restaurantjes, weinig winkeltjes. Jammer dat in het dorpje de leuke trendy loungebars uitkijken over een parkeerplaats ipv zee. Eten en drinken overal goed betaalbaar. Wijn, zowel rood als wit, bijna overal niet te drinken.

Goede vakantieplek

connyvandermolen, 26-7-2014

Vorig jaar waren we hier op vakantie. Het dorpje Agia Galini is op loopafstand en heel gezellig. Bij het appartement is een bar en een restaurant. Wij dronken daar graag wat en het eten was er heerlijk. De eigenaar Nikos en zijn vrouw Irini zijn jong vriendelijk en enthousiast. Wij voelden ons er thuis. Ook onze 14-jarige dochter vond het hier heel gezellig.

Aanrader in Zuid-Kreta

Ton & Marijke, 12-6-2014

Prachtig gelegen complex en met dat fraaie uitzicht hoort een

beetje klimmen er nu eenmaal bij.

Wij hadden kamer 2; prima schoongehouden en goede bedden.

Eigenaar Nikos heeft droge humor en is goed bezig het complex

te moderniseren; tijdens ons bezoek bijvoorbeeld nieuwe ligbedden.

net terug van een fijne valantie

tina hoornweg, 16-10-2013

Voor een ideale plek, rustig gelegen op een berg , wel erg stijl.

Onze studio had voldoende ruimte en een groot gedeeld dak terras met prachtig uitzicht over de zee. Een kleinstukje de berg af lopen en je hebt een winkeltje voor verse broodjes. Fijn zwembad, alles schoon.

Zalig gegeten in hun restaurant. Kortom prima vakantie gehad met super mooi weer.

Het echte genieten begint hier!

Peter Gommers, 31-8-2013

Wij zijn hier 3 weken met onze dochter van 12 geweest. En dat was veel te kort. Wat een heerlijke locatie en wat een lieve mensen. De keuken die door Nikos en zijn moeder worden gerund is echt fantastisch. Goed gevarieerd, altijd vers en zeker niet duur! Nikos en zijn vrouw Irini zorgen er voor dat je het altijd naar je zin hebt, niet in de laatste plaats door de humor. De moeder van Nikos heeft altijd tijd voor een babbeltje en vader Jannis komt na het eten steevast met een fles zelfgemaakte Raki langs. Alle gezinsleden spreken goed tot zeer goed Engels. Het zwembad is heerlijk en altijd goed schoon. Op het terras rond het zwembad zijn bedjes en de nodige schaduw door wat bomen en parasols. De leuke strandjes zijn op loopafstand, wel wat stijl, maar als je goed ter been bent is het prima te doen. Auto's om de omgeving te verkennen zijn voldoende te huur in het dorp.

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie en gaan zeker terug naar de familie Tirokomakis.

Prima accomodatie, gastvrije eigenaren.

nicolette zeegers, 13-6-2013

Net terug van een verblijf van twee weken bij Ariadne. Het appartement was erg schoon, dit werd iedere dag bijgehouden. We hadden een zeer ruim balkon met een adembenemend uitzicht op zee en over het beneden gelegen dorpje Agia Galini.

Vriendelijke eigenaren, vooral de vrouw des huizes, Rhea. Altijd een vriendelijk praatje en erg behulpzaam.

Bij het zwembad en restaurant gedeelte heb je gratis wifi wat erg prettig is.

Zeker een aanrader.

Nogmaals bedankt voor een prettig verblijf, namens Dimitri & Nicolette.

Wat viel dit tegen...

Smurfjeg, 24-8-2012

We vonden het vies tegenvallen. De mensen zijn echt niet vriendelijk of je moet er iedere dag gaan eten en drinken. Voor airco flink betalen. Een bedrag waar een gezin drie avondmaaltijden voor kan hebben. Airco heeft overigens in veel gevallen geen zin want het ding staat op het balkon. Zit je de hele dag in de dubbele warmte! Wifi zou er zijn (voor de jeugd)...? Welke wifi? Zwembad was eerste dag schoon daarna iedere dag viezer. We zijn op een gegeven moment gestopt met daar te zwemmen. Leek wel of je in de zonnebrand aan het zwemmen was. Pas trouwens op voor zwemkleding! Die wordt geel in dit zwembad. Schoonmaak en handoeken is goed. Wel opletten. Er "verdwijnen"nog al eens wat zaken met de schoonmaak. Van bekers tot dure ouzo flessen. Zijn dus "hele goede schoonmakers".

Agia Galini zelf is super mooi en gezellig. Een aanrader qua eten is Tatso Mundo! Lieve mensen en super heerlijk eten. Deze kant van Griekenland is supermooi! Mooie strandjes en natuur. Wel een auto nodig!

Droom uitzicht op beeldschoon plaatsje

Wicky, 2-8-2012

"Puur, met een droom uitzicht"

2-8-2012 Wij zijn momenteel op vakantie iin Griekenland en logeren 3 weken op een andere plek: deze week het PURE zuiden. Ons appartement dat via de toouroperator slechts 2 sterren heeft, was onze grootste verrassing! Het ruime zeer schone twee kamer appartement met 2 zeer royale balkonnen( heerlijk om onder de sterrenhem te slapen) waarop we een waanzinnig uitzicht hebben over de Libische zee verdiend minimaal 3 sterren.Neem daarbij het heerlijke zwembad( dat op de foto's kleiner toont) de service van Nikos en zijn fam.: Verse druiven, appels en vijgen in de heerlijke fruitsalades en joghurt( met honing) de eigen gemaakte Raki waarmee de vader van Nikos ons welkom heette, de verukkelijke vegatarische clubsanwiches!Kreta hebben wij v.a deze prachtige hoogte puur mogen ervaren: een aanrader voor mensen die goed ter been zijn in 1 van de meest pitoreske dorpjes van puur Kreta!Helaas morgen weer verder.

We hebben een aantal aanbieders voor Ariadne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ariadne in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ariadne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ariadne scoort een 8.73 uit 10 op basis van 27 reviews.