Hotel Areti

Hotel Areti
8,2

60 tips over Hotel Areti

Kolthof, 16-7-2015
Pantheon restaurant in het dorp. Zeer goed gegeten paar keer! Erg aardige obers. Met de bus (vlakbij hotel opstappen) dagje naar Rehtmynon.
Marjolijn Timmermans, 7-7-2015
Eten bij Stochos, Patheon, Onar en Kosmos in centrumstraatje. Allen goed en betaalbaar Grieks eten. Bij internetcafe Christo lekkere cocktails. Agias Georgos dn Pavlos mooie stranden. Geldt ook voor Preveli. Chania leuk stadje, maar lange rit. Huur een auto, zonder kom je nergens!
lijo, 30-6-2015

Reken per dag af bij de bar, anders ben je de controle erover kwijt en kan je ook de verkeerde bonnetjes afrekenen.

Toen wij er waren, had een Belgische maatschappij heel veel kamers opgekocht, waardoor wij op de slechtste kamers terecht kwamen. Werd wel opgelost om halverwege te verhuizen.

We hebben een aantal aanbieders voor Areti voor je op een rij gezet:

Harryencarolien, 4-6-2015
Ga zeker de Samariakloof lopen!! Die is prachtig. Helaas niet via Corendon want die hebben op de wisselslag staan!! In het dorp bij een klein reisbureaus geboekt. Blijkt via sunweb.Verder veel lekkere restaurants. Een aanrader is restaurant Mezetzidiko aan de haven. Verder is de blauwestenen route naar het strand van Ag Georgios een leuke optie.
Els Nuchelmans, 29-5-2015

Ht hoogteverschil tussen hotel en dorp is behoorlijk groot.

Dus als je slecht te been bent of kortademig, dan is dit geen aanrader.

r.waterland, 7-5-2015
Laat de Nederlandse normen los. Geniet en maak het met elkaar gezellig. Veel vaste gasten

Paul, 24-10-2014
Op het strand Taveerne Nochos, lekker eten en gratis ligbedden!
halth, 18-10-2014

Neem voor de weg naar het strand de kortere route d.m.v. de trap naast Hotel Galini Mare.

Hetzelfde geldt voor de weg naar het dorp. Daarvoor neem je voor de kortere route de grote trappen, na de bocht in de weg aan de linkerkant.

Wil Kovacs, 16-10-2014

Voor een weekje goed te doen, als je langer wilt blijven of meer van Kreta wilt zien is een auto huren een aanrader.

Aanrader zijn de excursies met Corendon (mede dankzij Daphne)

M.S Dekker, 7-9-2014
Wij gingen zonder veel verwachtingen naar dit hotel, omdat we een hele goede prijs hebben betaald. Het hotel ligt op een berg, dus is het wel veel 'klimmen'. Wanneer je meer van het eiland wilt zien kun je leuke excursies boeken of een auto huren. Er zijn alleen kiezelstranden, maar met waterschoenen is dat prima te doen. Het klimaat is er heerlijk!

We hebben een aantal aanbieders voor Areti voor je op een rij gezet: