17 vragen over Hotel Areti

• C.B. van de Wal, 29-12-2017

Heeft hotel Areti ook wifi ?

• bep van de wiel, 03-11-2016

bep.van.de.wiel

hoi, graag zou ik het e-mail adres weten van hotel agia galini. wij ginge hier al jaren naar toe,maar mijn partner is onlangs plotseling overleden. dit zou ik hun graag willen mededelen. hopend op antwoord. vr gr bep van de wiel

Hannah, 10-05-2017

• lucie1001, 22-06-2016

[email protected]

Graag het emailadres van Areti!!!!! Het is om een belangrijke vraag te kunnen stellen. Alvast bedankt

• Corry, 15-09-2014

WiFi

Weet iemand of ze WiFi hebben in het hotel

nelson, 07-10-2014

Er is WiFi rond bar en zwembad , maar valt geregeld weg. Zeer matig.

We hebben een aantal aanbieders voor Areti voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Traveltroef
    Traveltroef

• Hans, 16-08-2014

adres

Wat is het exacte adres van Aretihotel, ik wil het invoeren in mijn navigatie, want ik kom met de auto. Of is het gemakkelijk te vinden? Zo aan de foto's te zien ligt het buiten het voetgangersgebied.

Robert Worst, 30-08-2014

Ligt aan één van de toegangswegen. Kan niet missen, licht blauw geschilderd pand.

• Henri, 18-05-2014

ontbijt

Hallo,

We gaan over goed 3 weken naar dit hotel, wie weet wat het onbijt daar kost? alvast bedankt. mvg, Henri

A van Gerwen, 21-05-2014

Geen idee. Zat bij ons in de prijs. Ontbijt is beperkt maar van goede kwaliteit. Brood, vleesbeleg, kaas, yoghurt, jam, honig, thee en koffie.

• ali, 27-03-2014

e-mailadres

wie kan mij helpen aan het e-mail adres van het hotel ? wij zijn er al 2 x geweest in 2013 en gaan in juni weer.

er is dus niks mis met dit hotel en ook Agia Galini is zo gezellig .... echt een aanrader !!

ali, 03-05-2014

Dank je wel.

Ingrid, 03-05-2014

hotel Areti mail adres is: [email protected]

• Anita, 24-08-2013

auto huren?

Wij gaan op 3 september naar Hotel Areti, hebben er zin in!

Waar kunnen we het beste een auto huren? Is het veilig om daar te rijden?

Enne... is het echt zo steil overal :-)

bloempje63, 15-09-2013

We zijn al geweest, heerlijke vakantie gehad! Auto gehuurd, was goed te rijden. Vooral uitkijken in de smalle straatjes in de dorpjes. En het is er steil....erg steil en veel trappen!!

• Kim, 29-10-2012

Taxi

Ik heb twee vragen:

• Kan je vanaf het centrum een taxi pakken naar het hotel?
    • Weet iemand nog op welke dagen er georganiseerde excursies zijn en wat voor excursies zijn dit?

Alvast bedankt.

Sophie, 01-11-2012

Geen taxi's gezien. Het is misschien wel mogelijk. De afstand van dorpje tot hotel is 10 minuten lopen . Niet meer. Maar ja, het is even op adem komen als je via de trappen gaat. Langs de weg trouwens ook maar dat is goed te doen hoor. Wij namen een taxi van een strandje (waar we binnendoor naar toe gewandeld waren) terug naar Agia Galini. Het ging om 12 km. De taxi kwam uit Agia Galini naar ons toe en reed dus 24 km totaal. Het was 18 euro. Ook niet weinig toch.

Kim, 03-11-2012

Hoi Maria, Bedankt voor de informatie. Weet je toevallig nog op welke dag de excursie naar de Imbros kloof ging? Alvast bedankt. MVG Kim

Maria, 01-11-2012

Er waren nog twee excursies . Elk rond de 50 euro pp. Een naar de kloof van Samaria, maar die gaat geloof ik dicht in november. De andere naar de Imbros- of Irinikloof.Er waren ook mensen die dat per eigen auto deden: auto parkeren onderaan de kloof. Taxi naar boven, teruglopen naar de auto. De autohuur is 120 euro voor drie dagen.

Maria, 03-11-2012

Geen idee. Vergis je niet, het is een heel eind rijden naar het beginpunt. Kijk maar op de kaart van Kreta. Harder dan gemiddeld 70 km per uur rijden gaat je niet lukken door alle bergwegen. Dan nog ongeveer drie uur lopen. Ik vond de excursie erg duur, want ik heb de kloof een paar jaar terug gelopen en ik meen dat de entree maar iets van 5 euro was.

• john drok, 26-10-2012

stijl en trappen

beste. kan iemand mij precies vertellen of het echt nou zo stijl is als ze in de gids aangeven? ik zou toch wel graag naar het strand willen,en avonds een hapje willen gaan eten.

Wendy, 27-10-2012

Ja, het is er steil en om naar beneden of boven te komen in het centrum, kun je vrijwel alleen via trappen. Als u in een rolstoel zit, lijkt het me geen handige vakantieplaats. Of u kunt beter een accomodatie regelen aan het strand, daarvandaan kun je via een wandelpad naar het dorp en de haven en dan zijn er genoeg restaurantjes bereikbaar zonder trappen.