Appartement Adriadni

Meer appartement info

25 reviews over Appartement Adriadni

• 2019
    9Julia08-09-2019

Een comfortabel appartement bovenin het dorp

Het appartement heeft een oud en een nieuw gebouw. De kamers in het nieuwe gebouw zijn mooier, in het oude gebouw zit je rustiger en heb je een mooier uitzicht vanaf het balkon. Je kunt voorkeur aangeven bij eigenaar Nikos. Omdat je er ook kunt eten, heb je in het nieuwe gebouw wel etensluchtjes en geluiden tot ca. 22.00 uur. De kamers worden 6 keer per week schoongemaakt. Wij hebben hier een goede tijd gehad. Het is wel flink klimmen vanaf het dorp naar het appartement.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 6Marco en José07-06-2019

Prima maar eenmalig!

Wees voorbereid op een flinke klim van het appartement naar strand of dorp en vice versa en een auto is wel nodig om iets in de omgeving te kunnen zien. Zeer ruim en compleet 2K-appartement met 2 flinke balkons, 1 kamer met 2p-bed en 1 bedbank en 1 bedbank in de huiskamer/keuken, tv met BNRzender en kluis. Heel schoon maar ook heel gehorig. Helaas een keihard bed en vaak een koude douche. Het uitzicht op de daken van het dorp is niet mooi maar kan niemand iets aan veranderen, gelukkig maakte het ruime zicht op de zee veel goed. Het restautantje is klein maar het avondeten is erg goed, wij hebben er niet ontbeten dus kunnen dat niet beoordelen. De eigenaar is zakelijk en niet onvriendelijk, alhoewel ik vermoed dat hij niet echt open staat voor opbouwende kritiek ;-) Zijn moeder is enorm vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn grotendeels op pad geweest en hebben een prima verblijf gehad!

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij neckermann

• Oude reviews

7l_rijsemus28-06-2014

prima appartement leuke vakantie gehad

wij zaten in een 1 kamer app was prima, balkon was niet zo groot, en we misten een gordijn voor de deur in de morgen was het daardoor erg licht positief was dat er rolhorren voor de ramen zaten, lekker ontbijt morgens lekker zwembad vriendelijke bediening, met de eigenaar hebben wij geen problemen gehad was behulpzaam en vriendelijk

Gereisd met partner in juni 2014

• 5karin14-02-2014

Geen echte aanrader

Slechte bedden. Aircouitlaat blaast hete lucht op het balkon. Handdoeken werden niet snel gewisseld. Heb zelf maar schone gehaald uit het drooghok. Nikos en vader niet erg+ vriendelijk. Heel lange steile klim naar boven, en wij zijn erg sportief. Nu het positieve. Zwembad is prima. Uitzicht is mooi. Het stadje heeft een gezellige boulevard, een klein haventje en een levendig strand. Erg pitoresk allemaal. Misschien een andere accommodatie zoeken in dit leuke stadje. Tip, ga ook eens naar het hippiestadje Matala.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 1Dimitri21-07-2011

Mooi apartement / zeer saggerijnige eigenaar

Wij hadden een 2-kamer appartement 203 (nieuwe gedeelte). De kamer was erg netjes/schoon. Er ontbraken alleen wat glazen (we hadden er maar 1, terwijl we met zn 3en waren). Voor griekse begrippen was dit zeer zeker een net appartementje; echter hadden we erg veel problemen met het water. Er was nauwelijks te douchen omdat het water steeds gloeiend heet en dan weer koud werd. Op een gegeven moment kwam er alleen maar heet water uit de koude kraan. De zoon beloofde dit te fixen, maar nee hoor er werd niks aan gedaan. Dus de eigenaar (de vader) erop aangesproken en die reageerde ineens heel fel/schreeuwend dat hij er niks aan ging doen en dat het eraan lag dat wij toeristen altijd alleen maar aan het zeiken waren en vervolgens liep hij weg. Ik heb hierover ook een klacht ingediend bij de reisorganisatie (op schrift). Ik kom al 17 jaar op Kreta maar zo'n asociale behandeling heb ik nog nooit meegemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9ruu en yvonne02-07-2011

geweldige plek

wij hadden een 1 kamer appartement in het nieuwe gedeelte nu hebben wij behoorlijk wat bestemmingen op kreta gehad maar dit was wat betreft service en inrichting veruit de beste/mooiste. op de zondag na, elke dag schoonmaakster over de vloer 6 dagen in de week schone hand doeken. toilet papier werd ook voor gezorgt. eindelijk eens een ruime douche, zeer mooie badkamer, voor mij ik ben rug patient een goed bed. zonnig balkon met een prachtig uitzicht op zee en zwembad en de mogelijkheid om op het balkon ook nog in de schaduw te gaan zitten. wifi met in ons geval alleen bereik op het balkon wel een utp aansluiting in de kamer maar geen kabel bij mij dus weet niet of het werkte. mooi zwembad 1,8m diep met een klein kikker badje er aanvast voor de kleintjes restaurant is gewoon goed en de prijzen liggen er lager dan in het dorp. adriani ligt inderdaad behoorlijk hoog en vanuit het dorp beneden is het een behoorlijke kuiten bijter naar boven een auto huren is daarom misschien wel verstandig

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Thea van den Bekerom26-06-2010

Leuke accommodatie

2 kamer appartementen in het oude gedeelte van dit kleine complex waren schoon, ruim en 2 balkoms. De weg er naar toe is wel stijl, maar daarvoor krijg je als je boven bent ook een geweldig uitzicht over de zee, bergen en dorpje. Je moet er iets voor over hebben. De eigenaren waren erg aardig, iedere dag schone handdoeken en ze proberen je met alles behulpzaam te zijn. Wij hebben genoten en komen er zeer zeker nog een keertje terug.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Paul IJpelaar17-05-2010

perfecte locatie, wat charerijnige eigenaar

We zijn net terug van een weekje Kreta. Agia Galini is een perfect dorpje voor ons met alles bij de hand, maar toch kleinschalig. Het appartement was goed voor ons doel maar zeker niet bijzonder. Erg leuk vonden de kids het zwembad net naast het restaurant. Het is een familiecomplex. De moeder was erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. De zoon Nikos was meestal chacherijnig en vaag. Voorbeeld: er staat met grote letters: Internet & Skype op de zonwering. Ik zie dat er een draadloos netwerk beschikbaar is en vraag om de key om hier gebruik van te maken. "Werkt niet, vraag morgen nog maar eens" zegt Nikos terwijl hij zelf draadloos zit te werken. De volgende dag komt hij hier zelf niet mee terug, maar moet je er weer zelf achteraan. Uiteindelijk heb ik het opgegeven. Verder was alles ok, lekker vers brood 's morgens, grote mok koffie, niks mis mee. Als je niet veel eisen hebt is dit een gezellig stekkie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 8Corrien29-06-2009

Leuke plek

Ariadne is een prima appartement met vriendelijke mensen, schoon en mooi uitzicht alleen een hele klim naarboven vooral s´avonds met een neut op.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Nico09-06-2009

Zeker een aanrader!

Net terug van een schitterende vakantie, en een uitstekend hotel. De eigenaren zijn vreselijk vriendelijk en behulpzaam. Nette schone kamers die dagelijks worden schoongemaakt. Eten is er heerlijk, en in overleg willen ze alles voor je klaarmaken. Veel lekker eten voor een hele kleine prijs, en de gratis raki van vader na het eten smaakt super! Super uitzicht en rustige ligging. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Komen er zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2009

2 tips over Appartement Adriadni

• l_rijsemus, 28-06-2014 Rapporteren

omdat alles erg steil is, zorg voor goed schoeisel, wandelschoenen of zo, Wij hadden een huurauto dit is een welgestelde luxe als je wat van de omgeving zou willen zien, en die is mooi! mijn tip hour direct ten huurauto waarmee je van het vliegveld naar agio gaat geeft een stuk vrijheid.

• A Mesken, 09-01-2009 Rapporteren

Appartementen Ariadni en Appartementen Ariadne zijn een en dezelfde!

0 vragen over Appartement Adriadni

Appartement Adriadni info