Aparthotel Adonis

Meer aparthotelinfo

25 reviews over Aparthotel Adonis

• 4Bert Molenaar06-10-2019

Nooit meer

Ons verblijf was een pijpelaar met 3 bedden, koelkast en badkamer. Griekenland oude stijl. Wel schoon maar niet wat we volgens de boeking eind december 2018 zouden krijgen. Geen keukenblok en geen zitje in de kamer. Dit voor € 511 per persoon. Geen extra overnachting toen de terugvlucht 14 dagen van tevoren naar de volgend dag werd verzet. Wel 2 x € 25 tegemoetkoming. Helaas een zware teleurstelling en beslist geen andere boeking bij deze reisorganisatie in de toekomst. Hostes ver te vinden. Geen melding van waar en wanneer zij dan ergens anders komen. Het plaatsje Agia Galini is heel gezellig en Kreta is een mooi eiland.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    8Jeanette08-07-2017

Prima accomodatie

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn i.v.m. hoogteverschillen en douchen in het bad. Zeer ruim appartement met aparte keuken, dubbeldeurskoelkast en oven. Grote badkamer en fijne bedden. Groot balkon met uitzicht op zee. Fijn zwembad maar wel jammer dat er veel te weinig (3) parasols waren.

• Oude reviews

9Jan Van Gils05-03-2015

Zalig om het in een woord te zeggen

Zeer vriendelijke bejaard eigenaar, die je met de hele familie bijstaat. Helpt met alles en nog wat, op mediterraan tempo. Verzorgd, goed onderhouden, basisstek om de wijde omgeving te verkennen.. Ondertussen al drie maal daar gelogeerd, telkens top. Dit jaar gaan we zeker nog twee keer naar daar

• 5j.geerlings27-09-2014

Pas op voor Adonis!

Adonis Petroulakis heeft kennelijk niet genoeg geld om zijn appartementen goed te onderhouden. Want in veel appartementen is het meubilair oud, vies en versleten, en het bestek en servies is tot een minimum beperkt, dus precies 2 messen, 2 vorken, etc. Verder is er niet altijd warm water. Toen wij daar kwamen probeerde Adonis ons eerst in een soort garage onder te brengen: een pijpenla met alleen een deur en een raam aan de voorkant, zonder zeezicht. Toen we dat niet accepteerden bracht hij ons naar een ander appartement met ramen aan voor- en achterzijde, dat aan een straat op de b.g lag. Daar voelden we ons niet veilig want de balkondeuren sloten niet goed. Ook hier geen zeezicht. Verder hadden we 's nachts steeds last van koplampen van auto's die in ons bed schenen. De volgende dag kregen we na enige aandrang een nieuwer appartement, dat wel zeezicht bood, maar ook hier afgepast servies en bestek, en regelmatig geen warm water. Kortom: pas op waar Adonis je onderbrengt!

• 8Suzan24-09-2012

gewoon goed !

Precies zoals we het verwacht hadden.Een zeer ruime studio met eigen terras, simpel en schoon. Er werd elke dag gepoetst en voor schone handdoeken gezorgd. Ondanks dat het hotel vrij hoog ligt kun je via steegjes en trapjes gemakkelijk en snel naar het strand of naar het centrum [ juist leuk zo'n avondwandeling ] Een aanrader voor mensen die van weinig poespas houden en graag zelf de omgeving verkennen.

• 9Matthijs09-08-2012

Eenvoudig maar bijzonder prettig aparthotel

Adonis is een prettig aparthotel met diverse soorten apartementen en kamers. Wij verbleven in een wat hoger gelegen, gerenoveerde kamer met mooi zicht op zee. Deze kamer had toevallig geen airco maar dat stoorde ons niet en er zijn zat kamers waar wel airco is. We hadden oorspronkelijk Areti geboekt, maar vonden Adonis eigenlijk veel gezelliger. Veel praatjes gemaakt met de eigenaar en ook fijn dat je op elk moment koude drankjes uit de koelkast bij de receptie kon halen, tegen heel schappelijke prijzen.

Met jonge kinderen

• 7Nanno09-06-2012

Een goed alternatief

Aparthotel Adonis is een goed alternatief voor mensen die weinig op de kamers zijn. De ligging is prima en op de hogere etages is het uitzicht geweldig. Een bar of restaurant heeft het hotel niet, maar het ontbijt is goed verzorgd en de ontbijtruimte meer dan groot genoeg. Gratis wifi is aanwezig en dat was voor ons een plezierige en nuttige service. Onze kamer met balkon zag er pas gerenoveerd uit, de badkamer had zelfs een ligbad. Ondanks zijn twee sterren is dit hotel zeker een aanrader.

• 8Johan van Ommen13-10-2011

boven verwachting

Wegens overboeking bij Areti werden wij hier gedropt. Achteraf blijkt hotel Adonis toch een goede keuze te zijn. Service staat hier in een hoog vaandel en het personeel is uiterst beleefd en vriendelijk. Kamers worden dagelijks grondig schoongemaakt. Agia Galini is een leuk Grieks dorpje. In het dorpje zelf is niet veel te doen, je bent aangewezen op het strand en de diverse restaurants. Omgeving is erg mooi

• 9de heer Zuidam04-10-2011

Prima en schoon appartement

Kiezen ieder jaar voor Adonis, omdat wij het hier heel prettig vinden. Vriendelijke mensen. Inmiddels kennen we elkaar al wat jaren, is dus heel vertrouwd.

• 7s_manavoglu23-05-2011

mooie locatie, saaie stad, fijn hotel

Agia Galini is wat saaier dan men verwacht. Rust en eenvoud is fijn, maar dit is wel erg weinig leven, terwijl het al wel ontdekt is door toerisme. Dus rust door authenticiteit is het ook niet. Wel een goeie uitvalsbasis voor veel in de omgeving. Geen mooie stranden! Adonis hotel past dan ook prima in dit plaatje. Het is er erg rustig, in het hogere deel van het plaatsje. (wel een wandeling heuvel op vanaf haven) schone kamers, simpele (af en toe krakende bedden) maar wel fijne matrassen. Krappe, donkere, muffe douche (in bad) zonder gordijn dus alles wordt nat. Airco en of fan moet je apart huren (zelfde grap is op veel plekken in Griekenland). Ontbijt was wel heel erg karig. Zo karig en doos, dat je het liever niet wil, maar het kan ook prima in het stadje zelf. Eigenaar van hotel is een markante man die wel een levendige jeugd heeft gehad. Heeft leuke verhalen te vertellen (bij de vele foto's aan de muur bij de receptie) voor wie dat wil...voor Agia Galini een aanrader

3 tips over Aparthotel Adonis

• Matthijs, 09-08-2012

Vraag naar een hoger gelegen kamer. Je moet dan wel wat trappen op, maar het je hebt dan echt fantastisch uitzicht.

• Nanno, 09-06-2012

In en om Agia Galini is genoeg te doen voor actieve vakantiegangers.

• Jan Van Gils, 05-03-2015

Enkel met ontbijt te boeken, maar er is in Agia Galini zulk een fantastisch aanbod van goede eetgelegenheden dat een all in daar nonsens zou zijn.

1 vraag over Aparthotel Adonis

• Ann, 15-02-2017

studio's

weet iemand misschien waar de studio's gelegen zijn In Adonis.

Aparthotel info

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats