vakanties Agia Marina

Reviews over Agia Marina

Zeker waar voor je geld.

Marian Tabbers,
    2-10-2018

Bij het reisbureau vroegen ze meteen of wij een auto willen huren. Daar hadden wij achteraf wel spijt van gehad. De volgende dag via touroperator een auto gehuurd dit bedrijf kunnen we aanraden geen extra verzekeringen wat je dan moet afsluiten. De kamers zijn erg gedateerd badkamer erg klein met een vies kleverig douchegordijn. Kortom ik wil zeker nog eens terugkomen over een jaartje of 2 ben dan erg benieuwd hoe het er dan uit ziet. Het scheelt wel of je voor de kamermeisje 2 euro op je bed neerlegt. Iedere dag nieuwe handdoeken en het bed netjes opgemaakt.

Super!

Christa,
    20-9-2018

We hadden een fijne kamer! Heerlijk bed, prima douche, super schoon!

Zwembad was goed, leuke barman, lekkere bedjes bij het zwembad, zee dichtbij, restaurants dichtbij! Top locatie!

Kleine tip: neem oordoppen mee want straat is druk maar wij hebben er geen last van gehad

Goed hotel op een eiland dat ik nu wel gezien heb.

AdM,
    18-9-2018

Bijna 3 weken hier verbleven. Pluspunten. Goed hotel aan strand met een wat merkwaardige menukaart. Niet slecht wel wennen. Eten redelijk goed. Heerlijk zwembad, mooie kamer, heerlijke bedden. Alles schoon. Echt top is het lieve personeel hier. Heel vaak op reis geweest maar dit nog nooit meegemaakt. Tranen bij afscheid. Kreeg zelfs zelfgemaakte raki mee naar hotelkamer. Thomas, Dimitra en Kostas zijn mensen met een hart. De mindere punten. Een draak van een (Franse) manager die een wit voetje haalt bij de eigenaar. Groot contrast met het andere personeel. Ligging van het hotel is niet geweldig. Aan een grote drukke straat zoals zo vaak in Griekenland. Paar keer naar Kreta geweest. En ondanks dat het een redelijk mooi eiland is, is het bergmassief dat bijna over het hele eiland loopt, een blokkade om makkelijk tochten te ondernemen. Bovendien vind ik het te toeristisch en heb het nu wel gezien op dit eiland.

Voor herhaling vatbaar

Miranda,
    23-8-2018

Wat kleine keukenbenodigdheden op kamer was wel prettig geweest

The Amalthia Beach Resort Team, General Manager, 26-8-2018

Dear Miranda thank you for your feedback and we are glad you enjoyed your stay at Amalthia Beach Resort. This is a beach hotel and not a selfcatering apartments where kichenettes and cooking facilities can be found.

We hope to see you back again soon.

magnifiek

lucas van de wiel,
    15-7-2018

We kwamen aan met de bus van touroperator en werden meteen naar ons appartement gebracht, heerlijk om niet nog eerst naar de balie of receptie t hoeven. Door de vriendelijke familie (het personeel) voelden we ons meteen op ons gemak. Praatjes maken doen ze graag, ook al kan je geen Grieks, en het zwembad is hartstikke lekker. Daarnaast is de ligging aan de zee perfect en heb je de mogelijkheid om onder tropische parasollen te liggen (of onder de hete zon) op ligbedden waarbij geen kosten in rekening worden gebracht. Het enige nadeel van het hele verblijf vonden wij de badkamer. De hele badkamer lag vol met water na 1 x douchen omdat er geen douchegordijn hing maar verder wel prima douche, bad en toilet. Het uitzicht vanuit het balkon is geweldig. Prijs / kwaliteit vehouding is ook erg goed, want alles wat je krijgt voor dat lage bedrag is geweldig.

Wij waren met 2 en de 4persoons kamer was daarom top. Met 4 personen? voldoende ruimte.

Agia Marina scoort een 7,7 uit 10, op basis van 161 reviews