Appartement Markos Studio's

Appartement info

Meer appartement info

30 reviews over Appartement Markos Studio's

• 10Petronella van der Giessen09-12-2017

Een fijn appartement aan een rustige baai

Alle appartementen en studio's hebben een mooi balkon met uitzicht op zee Aan de baai gelegen met rieten parasols en ligbedjes te huur bij de buurman Er is ook een strandbar en een Taverna in de baai en nog een Taverna stukje verder in het dorp gelegen Het is een klein dorp waar geen winkels verder zijn, maar verder is het er rustig en gezellig. Het is er goed toeven

Gereisd met partner in september 2017

• 10Selimburg8920-09-2016

Geweldig vakantie en weer 100% opgeladen

Heerlijke vakantie gehad. Niks hoeft maar alles kan.

De studio was van alle gemakken voorzien. Zelfs de wijnopener was aanwezig. In de 10 dagen dat we er waren hebben we twee keer nieuwe handdoekken en bedlinnen gekregen. Goed bed, airco en wifi allemaal aanwezig.

Het ligt in een baai met een strandje die niet druk is. In de weekenden merk je dat de lokale mensen ook komen maar dan zijn er nog genoeg bedjes over.

Twee eettentjes in de buurt en als je de auto pakt heb je binnen 10 minuten een zee van restaurantjes. Esther en Jeroen geven gerust wat tips waar je goed kan eten.

De zuidkant is ons super bevallen. Niet mega toeristisch maar genoeg doen.

Iedere dag wakker worden met de golven van de zee en ontbijten met uitzicht. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Wim Beelen25-04-2016

Hemel op aarde

Goed beter Besten een unieke ligging pal aan t strand!!. Lang genieten van de avondzon op groot balkon met fantastisch uitzicht. Wakker worden en in slaap vallen met alleen de zacht ruisende branding als geluid..Ondanks dat we buiten het seizoen waren een lekkere temperatuur van 25 graden!! En vooral Rust. Ondanks dat is er voldoende te doen en te beleven in de buurt dwz wel met auto. Mooi om te bezoeken en te wandelen is de vlindervallei Dasaki net voor Koutsoenari. Spannend en avontuurlijk . Mooie dorpjes o.a. Mithos en (net boven Mithos) Christos/Males waar de tijd stil heeft gestaan lijkt t wel! Ook de boulevards van Makrigalios en Ierapetra zijn leuk om te bezoeken. En natuurlijk de strandjes en zeker het strand van Aghia Fotia zelf. Kraakhelder water(snorkelen!!)!! Wij willen zeker nog een keer terugkomen naar deze unieke plek!

Gereisd met partner in april 2016

• 9lexdewijn27-08-2014

paradijsje in agia fotia

we zijn hier 10 dagen geweest en hebben ons geen dag verveeld. ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 10 jaar. iedereen denkt misschien van tevoren zou het iets zijn om met kinderen heen te gaan?? dat hadden wij ook, maar ze hebben een zwembad, glijbanen oid geen moment gemist. waarom zou je ook met zo'n mooie baai voor de deur, waarin je heerlijk kan snorkelen. er is in de buurt genoeg te doen, ze vonden bij ons vooral kalami erg leuk (spookstad) en makri gialos waar een boulevard is heerlijk om iets te drinken/eten. Wij hebben een top vakantie gehad, mede dankzij jeroen en esther. Hoop dat we snel weer terug kunnen naar markos studios om heerlijk te relaxen, te zwemmen, uitstapjes te maken en te genieten van de nog echte griekse, niet al te toeristische plekjes,,,,en vooral om niet te vergeten: esther en jeroen weer te zien!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7jos26-08-2014

mooie ligging

Ruim appartement, mooie ligging. Uitzicht heel mooi. 1 keer per week handdoeken en 1 keer per week emmer met gebruikt toiletpapier legen is in mijn ogen tekort. 2 restaurants in het dal, vooral The River 200 meter van het strand af is erg goed. In de zomer redelijk druk met grieken, na de middag geen strandbed meer te krijgen, tenminste met parasol.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9natascha11-07-2014

speciaal plekje !!

In juni met mijn zus paar dagen in Markos studios geweest, de plek is in 1 woord fantastisch.!! Het is uniek qua ligging en de studios zijn ruim en schoon. Je hebt een auto nodig om al het moois in de omgeving te kunnen bekijken, anders zou dat een gemiste kans zijn !! Je moet er geweest zijn om de mening te kunnen delen, daarom ga ik in augustus weer terug maar dan met mijn complete gezin. Geen zwembad , maar who cares als er zoveel prachtige baaien liggen te wachten.!! Jeroen en Esther ga vooral zo door en we kijken er naar uit jullie weer te zien in augustus.

Gereisd in januari 2014

• 10roel31-01-2014

Het Paradijs op Kreta!!!

Markos studio's ligt in een prachtige baai. Je hebt het strand recht voor de deur. Bij het opstaan naar buiten kijken en zo'n uitzicht..... zucht, je waant je in het Paradijs. Esther en Jeroen zijn heel gastvrij, ze wonen hier al jaren en geven graag tips voor daguitstapjes. Door hen zijn we in de leukste dorpjes en mooiste plaatsen op Kreta gekomen, waar je anders misschien niet zo snel komt. Alles prima onderhouden en schoon. Wij komen zeker terug!!

Gereisd met partner in april 2013

• 9louis18-10-2013

fantastische plek

ben er net geweest esther en jeroen hebben het goed voor elkaar .zeer vriendelijk nette kamers .en een mooi strand .ben er veertien dagen geweest heb nog geen dag verveeld .zeer goede aanrader .ga volgendjaar weer naar marcos studio's te agio fotia .ga zo door esther en jeroen . tot volgend jaar

louis

Alleen gereisd in januari 2013

• 8de lange18-10-2013

schitterende locatie

Ruime appartementen allemaal met een balkon met geweldig uitzicht. De appartementen zijn goed verzorgt en zijn erg netjes en schoon. Er is heel veel te zien in de omgeving. Er zijn twee restaurants op loopafstand,wat erg fijn is. Echt een aanrader!!!

Gereisd in september 2013

• 10Harmsen23-07-2013

Fantastische plek!

Wij (mijn man, dochters van 2 en 4 en ik) hebben een heerlijke vakantie gehad, de appartementen zijn schoon, ruim en hebben een fantastisch uitzicht. De zee is kraakhelder en er is altijd een briesje. De Nederlandse eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk, wij gaan zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Appartement Markos Studio's info