Sorteren

accommodaties Kreta met adult only

Reviews over accommodaties in Kreta

Een heerlijke relaxte vakantie.

Henny
    7-11-2018

Er al voor de zesde keer genoten van een heerlijke vakantie. Dat zegt al genoeg.

Geweldig !! Complimenten voor manager en personeel

Marja en Cleo
    6-11-2018

Super geweldig hotel wij voelen ons nu al 5 jaar achter elkaar erg welkom. Voor ons is het thuiskomen. Het personeel is fantastisch !! Goede bedden, iedere dag wordt er goed schoonmaak , geen negatieve op of opmerkingen. De omgeving is rustig daar moet je rekening mee houden er is geen lange boulevard enkel een paar winkeltjes en restaurantjes. Wij komen zeker terug !!

Fantastisch.

Wilma broere
    6-11-2018

Heerlijk relaxen en heel goed halfpension hotel en super schoon en erg vriendelijk personeel Kortom een aanrader.🤪😘

Voortreffelijk,voor herhaling vatbaar !

Lion Hoff-Smulders
    6-11-2018

Meest fantastische hotel tot nu toe ! Van kamer tot zwembaden (wij hadden ook nog eens een upgrade met privé zwembad) maar ook zeer zeker de vriendelijkheid van al het personeel ,zeer kundig en voor iedereen een vrolijke lach ! Het eten is voortreffelijk ,zelfs Vlaamse friet !! En het ontbijt is eindeloos 👌

Hier worden alle wensen vervuld

Ada Hamelink
    6-11-2018

Een prachtig hotel. Superschoon, uitstekende faciliteiten, heerlijk eten, maar bovenal: Een fantastisch team met heel veel persoonlijke aandacht voor alle gasten