Kreta

Reviews over accommodaties in Kreta

leuk hotel

eline,
    19-12-2018

Erg leuk hotel, netjes en vriendelijk personeel. Een paar min puntjes:

wij zaten met ons balkon naar een verlaten en onafgemaakt hotel te kijken. En het balkon was zo klein dat je er nauwelijks met z'n tweeën op kon zitten. Ook voor de animatie hoef je hier niet heen te gaan. Er is om de dag op een avond iets te doen. Het dorpje was erg gezellig en knus. winkeltjes zijn vlakbij.

Het hotel zit aan een kiezelstrand. Daar kun je bedjes en parasols huren.

Het eten was elke dag lekker. Weinig keus, maar wel allemaal lekker. In de middag kun je ook bij het zwembad eten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig hotel in een prachtige omgeving

Huub Levels,
    16-11-2018

Fantastisch hotel. Kamers meer dan uitstekend en worden goed schoon gemaakt. Prachtige ligging aan zee in een rustige omgeving. Restaurant van hoge kwaliteit met voldoende variatie.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Marlous Verburgh,
    10-11-2018

Het was een goed hotel. De kamers waren prima, en we hadden een klein balkonnetje. Het was wel jammer dat we tegen de muur van de andere kant van het hotel aankeken. Het eten 's avonds was iets minder, maar des te meer reden om lekker buiten de deur te eten. Animatieteam was slechts 1 meisje van een jaar of 18, ze deed echter heel hard haar best om t iedereen haar hun zin te maken. Aan de overkant van het hotel was er een strand met stenen waar je ook kon zwemmen, mocht er geen plek meer zijn bij het zwembad. Ook werden er shows georganiseerd, dit was zeker de moeite waard om heen te gaan. Het stadje zelf is ook erg leuk, uiteraard vriendelijke bevolking en erg leuke winkeltjes. Bij het meer(tje) was het zeker goed vertoeven. Zelf houden we van de Griekse oudher restaurants en die hebben we uiteindelijk ook gevonden en bij die restaurants hebben we heerlijk gegeten.

Gereisd met partner in juni 2016

Een heerlijke relaxte vakantie.

Henny,
    7-11-2018

Er al voor de zesde keer genoten van een heerlijke vakantie. Dat zegt al genoeg.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig !! Complimenten voor manager en personeel

Marja en Cleo,
    6-11-2018

Super geweldig hotel wij voelen ons nu al 5 jaar achter elkaar erg welkom. Voor ons is het thuiskomen. Het personeel is fantastisch !! Goede bedden, iedere dag wordt er goed schoonmaak , geen negatieve op of opmerkingen. De omgeving is rustig daar moet je rekening mee houden er is geen lange boulevard enkel een paar winkeltjes en restaurantjes. Wij komen zeker terug !!

Gereisd met partner in juni 2018