Kreta

We hebben een aantal aanbieders voor Kreta voor je op een rij gezet:

accommodaties Kreta met aan zee

We hebben een aantal aanbieders voor Kreta voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Kreta

Kom hier zeker nog terug!

Fam Boghe,
    18-4-2019

Een van de betere hotels op Kreta. Prima service.Lekker en gevarieerd eten.Volledig vernieuwde zwembadzone.Niet nodig om zonnebed (= houten bed met dikke matras)te reserveren , plaats genoeg!! Mooie terrassen.Lekkere Wafels en Pannekoeken a la minut gebakken van 10 tot 02U !!! Alleen grote wachttijd avondrestaurant bij slecht weer.De (gratis)WIFI werkt redelijk goed .Wel niets te beleven in directe omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gerrit Peterse,
    16-4-2019

Dat het een echt 5 sterren hotel is Super vriendelijk personeel en fantastisch eten Gewoon super wij komen hier nu al 10jaar jaar

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastisch resort voor herhaling vatbaar

Mevr Hoving,
    2-4-2019

Heerlijk luxe resort waar we zo konden relaxsn. Avondeten was elke dat anders met thema’s zodat je het niet zat werd. Stadjes waren dichtbij en als je een auto huurt kun je er lekker op uit gaan.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Janneke,
    29-3-2019

Erg leuk hotel, eten goed verzorgd, ook de verse snacks overdag. Leuk (klein) waterpark bij het hotel. Wij waren met 2 kinderen boven 12 en 2 kinderen onder 10 en was voor allemaal leuk. Prima hotelkamers en vriendelijk personeel. Topvakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super geweldig

M.,
    23-3-2019

Geweldig resort met 24 uur mogelijkheid om wat te eten alles even lekker. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligbedjes goed hoog lekker stevig en voldoende plek, er komt ook geregeld iemand langs om je van drinken te voorzien. Kamers ruim netjes, ons balkon was iets aan de kleine kant

Gereisd met vrienden in mei 2018