Hotel Zorbas Beach

Hotel Zorbas Beach
8,5

19 tips over Hotel Zorbas Beach

Hans en Els van Vugt, 14-9-2014

Een kamer aan het zwembad

Super uitzicht

Annet, 8-7-2014
Waterkoker zelf meenemen, want die was er niet.
Gretha van der Veen, 28-5-2014
Fietsen huren bij Nicos, naast het hotel! Ook daar kan je scooters en Quads huren! Dan naar het thermabad, op de quad, je voelt je weer 18!

We hebben een aantal aanbieders voor Zorbas Beach voor je op een rij gezet:

Snaater, 4-1-2014
Auto huren bij de man in het hotel zelf. Vriendelijke vent die ons echt voor een prikkie de auto 3 dagen meegaf. Ga niet tanken bij het eerste tankstation, er zijn er heeeel veel op het eiland. 30 euro tanken is meer dan genoeg voor 3 dagen.
Cyn, 4-10-2013
Handig om fietsen te huren, naar Tigaki in ongeveer 10 min. Kos stad 45 min. Zoutmeer is ook leuk met een beetje geluk zie je flamingo's. Asklepion is een flinke klim op de fiets, maar de moeite wordt beloond. voor Kos stad kun je meerdere dagen uittrekken, er is genoeg te zien. Met de boot naar Bodrum is ook mogelijk.
Linda, 2-10-2013
Huur geen scooters, in dit hotel, maar bij het verhuurbedrijf naast het hotel. Goedkoper en betere service!

Couple, 1-10-2013
Neem zeker een muggenroller mee, zeer handig vemits het daar stikt van de muggen. Gedurende de avond dus ook de deur van het balkon zoveel mogelijk gesloten houden of ze zitten meteen binnen.
Glenn en Bonnie, 29-9-2013
Scooterof quad huren en naar zia toe schitterend uitzicht over het eiland ...
janbepkromkamp, 24-6-2013

Ben je de all-in koffie (festival)bier en (aanmaak) fris zat dan moet je voor een lekkere bak koffie of een echt biertje een naar Summertimes beach restaurant gaan, (richting Tigaki )

voor E 3.00 huur je hier een bedje met parasol op het strand incl. 1 consumptie ,er ook is free-wifi.

restaurant is van een nederlandse eigenaar. (Simone)

Familie Egas, 3-6-2013
Huur een scooter ( wij voor 10 dagen 142 euro ) en je kan overal komen of als je liever een fiets of auto huurt is dat echt op elke hoek van de straat mogelijk. Kijk persoonlijk wel van tevoren of de scooter niet beschadigd is anders kunnen ze je voor de kosten laten opdraaien ( dat is mij niet gebeurt maar wel een belangrijke tip)

We hebben een aantal aanbieders voor Zorbas Beach voor je op een rij gezet: