8.5FantastischScore uit 41 reviews

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

8.5FantastischScore uit 41 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

41 reviews

Top!!
Door Jessica tanamal op 24-08-2021
Gereisd met jonge kinderen

Fijn, rustig, sfeervol hotel, heeft zijn charme.Mooie tuin, fijn zwembad.Perfecte locatie, alles op loopafstandSimpel ontbijt maar genoeg...was elke dag weer heerlijkEten aan de poolbar ook heerlijkKamer was altijd goed schoon gemaakt.Aardige familie die het runt, vader met 3 dochters. Leuke zusters, heel behulpzaam en vriendelijk...altijd lachen. Gaven goede tips.Ja, kom zekers weer een keer terug!!Bedankt voor alles!

Fantastisch hotel.
Door Pierre Amendt. op 02-07-2019
Gereisd met partner

wij zijn in Mei 2 weken in hotel Tigaki star op vakantie geweest als je van rust, houd is dit hotel geweldig alles naar wens vooral de Familie is zeer vriendelijk, en behulpzaam het ontbijt was goed en voldoende de kamer is goed de bedden zijn, wat ouderwets dit hebben we aan de receptie doorgegeven dit is het enige minpunt, wat we vastgesteld hebben volgend jaar gaan we weer terug naar dit prachtige hotel.

Aanrader. als je van een rustige vakantie houd
Door Bert van koolwijk op 01-07-2019
Gereisd met partner

Prima verblijf gehad . Fantastisch ontbijt , en een zeer acurate receptie dicht bij het strand Goed onderhouden mooie tuin Er is genoeg te doen in de omgeving Weet zeker dat ik hier nog eens terug kom

Tigaki Star

Redelijk oké maar niet nog een keer.
Door Mevr. Woudstra op 30-05-2019
Gereisd met partner

Bij aankomst werden we vriendelijk te woord gestaan. Ons appartement wat iets verder gelegen van de main building. De kamer was schoon met een koelkastje. Tot zo ver waren we prima tevreden. Na de eerste keer douchen bleef het water voor het toilet staan (waar ook het putje zit) op onze vraag of we een trekker konden krijgen werd wat vreemd gereageerd, we zouden wel wat extra handdoeken krijgen. Deze hebben we na 3x vragen zelf maar opgehaald. Van de 9 x douchen hebben we 3 x warm water gehad verder koud gedoucht. Even buiten zitten op je terrasje kun je wel vergeten, we werden overstelpt met muggen en compleet lek geprikt en dan hebben we het niet over een paar maar echt complete zwermen, dit komt doordat het bij een zoutmeer gelegen is. We kregen bij de receptie gelijk een bus insectenspray mee en moesten ons appartementje elke dag voordat we weggingen sprayen. Het ontbijt en het zwembad waren prima maar voor ons geen 2e keer.

Goed verzorgde mooie accomodatie op een goede plek
Door Marc op 26-09-2018
Gereisd met partner

Verzorgde accomodatie met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Royaal zwembad met buitenbar. Rustige ligging, 5 minuten lopen naar eetgelegenheden en winkels. 10 minuten naar het strand. Kleine maar nette kamer met buitenzitje, tv, airco en koelkastje.

Heerlijk rustig hotel, dicht bij dorp
Door Lucy op 05-07-2018
Gereisd met partner

Rustig gelegen leuk opgezet hotel. Wij hadden 'n 2-pers kamer, met airco en koelkastje. Ontbijt was uitgebreid: yoghurt, fruit, brood, hartig en zoet beleg, komkommer, tomaat, ei, worstjes. Het ligt net buiten 't dorp, is te belopen, maar wij waren blij met onze fietsen (gehuurd naast 't hotel) Aan de achterkant van 't hotel is een pad naar 't strand. Voor de liefhebbers is er ook een naaktstrand. Het strand is zand, heerlijk om een eind te wandelen! In het hotel waren veel stellen, jong en oud. Het zwembad is rustig, er is een kindergedeelte, maar dat is 75 cm diep, niet echt geschikt voor hele kleintjes. Er is wel een klein speeltuintje voor de kleintjes. In het dorp zijn ruim voldoende restaurants en je kunt er gezellig 'n terrasje pakken. Vanuit het dorp kun je gemakkelijk naar Kos stad fietsen. Ook zijn er ruim voldoende mogelijkheden om een excursie te boeken.

Info

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.