7.8Goed

• Aan zee

35 reviews over Hotel Tigaki Star

• 2019
    9Bert van koolwijk01-07-2019

Aanrader. als je van een rustige vakantie houd

Prima verblijf gehad . Fantastisch ontbijt , en een zeer acurate receptie dicht bij het strand Goed onderhouden mooie tuin Er is genoeg te doen in de omgeving Weet zeker dat ik hier nog eens terug kom

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Mevr. Woudstra30-05-2019

Redelijk oké maar niet nog een keer.

Bij aankomst werden we vriendelijk te woord gestaan. Ons appartement wat iets verder gelegen van de main building. De kamer was schoon met een koelkastje. Tot zo ver waren we prima tevreden. Na de eerste keer douchen bleef het water voor het toilet staan (waar ook het putje zit) op onze vraag of we een trekker konden krijgen werd wat vreemd gereageerd, we zouden wel wat extra handdoeken krijgen. Deze hebben we na 3x vragen zelf maar opgehaald. Van de 9 x douchen hebben we 3 x warm water gehad verder koud gedoucht. Even buiten zitten op je terrasje kun je wel vergeten, we werden overstelpt met muggen en compleet lek geprikt en dan hebben we het niet over een paar maar echt complete zwermen, dit komt doordat het bij een zoutmeer gelegen is. We kregen bij de receptie gelijk een bus insectenspray mee en moesten ons appartementje elke dag voordat we weggingen sprayen. Het ontbijt en het zwembad waren prima maar voor ons geen 2e keer.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Marc26-09-2018

Goed verzorgde mooie accomodatie op een goede plek

Verzorgde accomodatie met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Royaal zwembad met buitenbar. Rustige ligging, 5 minuten lopen naar eetgelegenheden en winkels. 10 minuten naar het strand. Kleine maar nette kamer met buitenzitje, tv, airco en koelkastje.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Lucy05-07-2018

Heerlijk rustig hotel, dicht bij dorp

Rustig gelegen leuk opgezet hotel. Wij hadden 'n 2-pers kamer, met airco en koelkastje. Ontbijt was uitgebreid: yoghurt, fruit, brood, hartig en zoet beleg, komkommer, tomaat, ei, worstjes. Het ligt net buiten 't dorp, is te belopen, maar wij waren blij met onze fietsen (gehuurd naast 't hotel) Aan de achterkant van 't hotel is een pad naar 't strand. Voor de liefhebbers is er ook een naaktstrand. Het strand is zand, heerlijk om een eind te wandelen! In het hotel waren veel stellen, jong en oud. Het zwembad is rustig, er is een kindergedeelte, maar dat is 75 cm diep, niet echt geschikt voor hele kleintjes. Er is wel een klein speeltuintje voor de kleintjes. In het dorp zijn ruim voldoende restaurants en je kunt er gezellig 'n terrasje pakken. Vanuit het dorp kun je gemakkelijk naar Kos stad fietsen. Ook zijn er ruim voldoende mogelijkheden om een excursie te boeken.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9rjmfranssen14-09-2016

Heerlijk relax

Perfect hotel die als uitvalsbasis kan dienen om Kos te verkennen.

De ligging is heel goed. Je ligt vlakbij de restaurantjes en winkeltjes van Tigaki maar toch net ver genoeg zodat je geen last hebt van de drukte. Ook het heerlijke zandstrand van Tigaki (perfect voor kinderen) en een grote supermarkt op loopafstand.

Het ontbijt is simpel maar er staat alles wat je nodig hebt en het smaakte goed. Het zwembad restaurant heeft een kleine kaart met simpele maar lekkere gerechten. Deze zijn wel tegen betaling.

De kamers zijn klein maar schoon en dat vinden wij het belangrijkste. Om de dag nieuwe handdoeken.

Voor kinderen is er een mooi groot zwembad en kinderbad. De speeltuin is in 2015 helemaal vernieuwd.

Het hotel is een mooi complex met mooie aangelegde tuinen en overal fruitbomen.

De prijs/kwaliteits verhouding is in dit hotel echt uitmuntend. Zeer lage kamerprijs betaald en dan zo'n standaard leveren klasse!

Het personeel is zeer vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 8Rob Hakemulder23-06-2015

Prima Familie hotel met uitstekende service!

Zeer prettig familiehotel dat door een familie wordt gerund. Dit geeft een extra betrokkenheid bij de gasten vwb service en benadering. Niets is teveel om het de gasten naar de zin te maken! Ook voor zaken die in feite weinig met het hotel te maken hebben en van meer persoonlijke aard zijn, doet men zijn best om hier behulpzaam te zijn. De kamers zijn eenvoudig maar wel met AC (gratis) en koelkastje. 6 maal per week worden de kamers schoongemaakt en 3 maal per week worden de bedden verschoond en handdoeken verwisseld. Het hotel heeft een prettige ligging ten opzichte van de luidruchtige hoofdstraat. Het strand is eenvoudig te bereiken met een korte wandeling. Ontbijt is inbegrepen en van een goede kwaliteit, maar weinig variatie. Bij het zwembad is de zgn pool bar, waar men iets te eten kan bestellen. Hier worden standaard/eenvoudige gerechten klaargemaakt.

Alleen gereisd in mei 2015

• 7mevrouw Muller18-05-2015

Leuk grieks familiehotel

Het is een gezellig hotel met vriendelijke mensen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9hankypanky2_8724-06-2014

Prima vakantieplekje.

Na vorig jaar September naar Tigaki Star te zijn geweest hebben we er nu weer 2 weken vertoefd en wederom prima bevallen, we gaan in September weer terug. Zeer vriendelijke behulpzame mensen en kamers prima in orde, niets is teveel om gasten een fijne vakantie te bieden.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9hankypanky2_8704-10-2013

Goed hotel.

In September 12 dagen in Tigaki's Star vertoefd, is ons zeer goed bevallen, dichtbij het strand en centrum. Ontbijt is, op de slappe koffie na, prima verzorgd en wordt goed aangevuld. Service en vriendelijkheid is top, ons toilet functioneerde niet goed en de doucheslang lekte, binnen 1 uur was dit hersteld. Kamer netjes en schoon met een koelkastje en horschuifdeur. We denken er over om er volgend jaar weer heen te gaan net als veel andere die er ieder jaar weer terugkeren.

Gereisd met partner in september 2013

• 9carladegoede10-09-2013

prima gastvrij hotel

Prima hotel in een rustige omgeving; op loopafstand van het centrum met restaurantjes. Het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt in buffetvorm was goed, keuze uit diverse broodjes met beleg en griekse yoghurt met honing. Bij het zwembad is het mogelijk om drankjes te bestellen en kleine gerechten. De kamers worden elke dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in juni 2013

5 tips over Hotel Tigaki Star

• hankypanky2_87, 24-06-2014 Rapporteren

Tigaki heeft veel goede gezellige restaurants waar het goed toeven is, goed eten voor een leuke prijs, onze voorkeur ging net als vorig jaar uit naar Vasillis, prima locatie, goed eten en een fijne ambiance met gezellig personeel! S'middags gingen we lunchen bij Alikes bij het zoutmeer waar het eveneens goed toeven is bij de broers Stamatis en Apollitus. S'avonds gezellig voetballen gekeken bij Rendez-vous net buiten het centrum met een leuk Grieks stelletje als eigenaar en heerlijke cocktails!

• hankypanky2_87, 04-10-2013 Rapporteren

Restaurant Vasillis in de hoofdstraat, in het centrum, gezellig ingericht, leuke bediening en heerlijke pizza's en andere gerechten en in vergelijking in Nederland lage prijzen. Ook Alikes, laatste restaurant als je naar het strand gaat zeer goed en erg goedkoop.

• carladegoede, 10-09-2013 Rapporteren

Met de fiets kan je vanuit Tigaki diverse routes rijden, zowel naar Kos stad als naar de andere badplaatsen Marmari of Mastichari

3 vragen over Hotel Tigaki Star

• Strand, 06-10-2013 Rapporteren

Naaktstrand

Hoever is het vanaf dit hotel naar het naaktstrand. Is er eventueel een hotel dichterbij?

• Scholten, 21-05-2013 Rapporteren

Is er ook WIFI op de kamers of bij de receptie?

r.m.veldhoven, 22-06-2013

niet op de kamer wel bij de receptie. er staan ook twee computers,2euro half uur en 3 euro voor een uur. of er kosten zijn voor gebruik wifi weet ik niet

• Netty Maasakker, 12-01-2011 Rapporteren

Hotel Tigaki Star

Wie weet welke reisorganisatie Hotel Tigaki Star op Kos nu aanbied. Het was eerst Hotelplan maar daar zie ik het niet. HOOP dat iemand mij kan helpen. met vriendelijke groet Netty.

antoinette, 13-01-2011

Sorry voor de fout, ik dacht dat je Tigaki Beach bedoelde.

antoinette, 12-01-2011

Ik zag dat je kunt boeken bij VakantieXperts.

Netty Maasakker, 13-01-2011

Oook daar kan ik Hotel Tigaki Star niet vinden. gr netty

Hotel Tigaki Star info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen