Appartement Sunshine

142 reviews over Appartement Sunshine in het Nederlands

Prima voor 1 keer

Lisa Wisse
4-9-2018

Onwijs harde bedden. na 6 uur s'avonds heb je bijna geen warm water meer in de douche. Ook word er niet goed schoongemaakt, bij aankomst zaten er nog zeepresten op de muur van de douche. Ook was onze deur naar ons balkon kapot, dit werd gelukkig wel direct gemaakt. Er is weinig keuze qua eten, een paar bakjes tomaat/komkommer ect. Slappe patat. Verder oke. Personeel was wel aardig.

Fijne vakantie gehad op Kos!

Familie Verboom
29-7-2018

Leuk familiehotel/appartementen. Dicht bij het strand en de hoofdstraat. Wij vonden het all-inn concept voldoende. Keus in frisdrank is wat beperkt (bijvoorbeeld geen ijsthee) en ook de snack tussendoor zijn vaak hetzelfde. Buffet in de avond was goed en afwisselend. Helaas geen 1 keer gyros en voor de kinderen niet zoiets als kipnuggets etc. maar omdat je niet de hoofdprijs betaald, kan je makkelijk, als je het buffet zat bent, een aantal keer uiteten. De kamer was prima en ruim, daar zit overigens wel verschil in. De kamer van onze vrienden was een stuk kleiner.

Het personeel werkt erg hard en doet hun best! Knap hoe de dochter van de eigenaar (Christina) het complex runt! En dat voor iemand van 20 jaar.

Heerlijke vakantie gehad.

Fam. Wernke
29-7-2018

Appartement, service en eten was prima. Ligging heel goed.

Zouden iets meer voorzieningen voor kinderen mogen zijn.

Goed!

Alex
24-7-2018

Heerlijke vakantie gehad met twee jonge kinderen! Het is niet een heel groot hotel maar ziet er allemaal netjes uit en wordt goed onderhouden en schoongemaakt. De kamer is groot zat, lekkere regendouche, redelijk goede bedden. Wel extra bijbetalen voor de airco maar dat is overal op Kos. Eten is prima, alleen voor de kinderen wat minder aangezien het veel lokale gerechten zijn. Zwembad is niet heel groot maar wel gezellig. Mensen van het hotel zijn vriendelijk. Tigaki zelf is niet heel groot maar je hebt alles in de buurt. Al met al een aanrader

Prijs-kwaliteit verhouding is goed

Mari
9-6-2018

Van 15 tot 22 mei 2018. Heel aardige, vriendelijke behulpzame familie die het hotel runnen. Zeer gunstige ligging. Het gratis bier was niet mijn smaak. Ontbijt uitstekend. Kleine benauwde slaapkamer.

Super lieve familie

Kagoma
        28-9-2017

Een ongelofelijk aardige familie en een prima kok die echt grieks eten kookt. Geen overdreven buffetten maar heerlijk gevarieerd eten en altijd service met een grapje en een glimlach. Ook de schoonmaakster doet haar best je te verwennen. Mooie bloem van handoeken als verrassinge enz. Dat aan het eind van het seizoen waar iedereen normaal moe is vond ik helemaal bewonderenswaardig.

fantastisch verblijf

P. Dijkstra
        9-9-2017

Op de site doen ze zichzelf tekort door appartement als eenvoudig te omschrijven.

Het is een fijn appartement met ontzettend vriendelijke mensen.

Het is 1 familie en zo lief en behulpzaam.

Er was een Griekse avond georganiseerd, heel gezellig.

Het is erg schoon,elke dag ( behalve zondag) schone handdoeken.

Koken of bakken was niet mogelijk in ons appartement, er was alleen een waterkoker en een koelkast.

De ligging is perfect, dicht bij het mooie zandstrand en dicht bij de winkelstraat van Tigaki.

Om de hoek kun je scooters,fietsen of een auto huren om naar Kos stad te gaan of elders het eiland te ontdekken.

Dichtbij is ook de bushalte om bijvoorbeeld Zia te ontdekken.

Kortom een Top vakantie vooral door de vriendelijke mensen op Kos

Heerlijk kleinschalig gastvrij hotel

Dennis
        17-7-2017

Heerlijke klein hotel in Tigaki, goed Grieks eten en vriendelijk, behulpzaam personeel!

Goed schoon zwembad met een leuke glijbaan voor de kinderen! Verder netjes en schoon complex met allemaal appartementjes! Je bent zo in het centrum van Tigaki, dit ligt op 2/3 min loop afstand waar je leuke winkeltjes en restaurants hebt. Als je de hoofdstraat uitloopt kom je aan het strand van Tigaki! Met zowel naar links als rechts allemaal beach bars waar je op het strand kan genieten van wat te eten en te drinken! Kortom een heerlijke vakantie!

Schone kamers, mooi zwembad, heerlijk eten, super aardige mensen. Altijd een praatje. Doen alles om het naar je zin te maken. Op loopafstand van zee en winkeltjes en restaurantjes. Vlakbij fietsen huren of een auto. Ook allemaal heel aardig. Hoeft niets eens een borg te betalen.

Wel een airco huren. Als je namelijk de deuren openlaat, heb je last van muggen. Ga een dagje naar Kos stad. Heel mooi. Ga daar een dagje met de boot Christina varen. In de haven boeken. Dan heb je voor 30 euro een topdag, inclusief barbecue, dolfijnen spotten, snorkelen en eilandtripjes.

Ed
        5-6-2017

Rustig gelegen, familiekamers was goed. Fijne mensen gastvrij en vriendelijk.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunshine in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunshine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.