Tijdelijk €25 aanbetaling

Sunset Tigaki

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Sunset Tigaki voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 37 reviews
+52

7.7GoedScore uit 37 reviews
  • 6.7Inrichting
  • 7.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

37 Reviews over Sunset Tigaki

• 8Esther11-08-2019

Gemoedelijk hotel, waar alles kan. Schoon, gezellig, goed ontbijt, aardig personeel. Veel Gerenoveerd. Genoeg bedjes bij het zwembad, badlakens beschikbaar voor zwembad. Rustige ligging maar toch overal dichtbij. Fiets huren is handig voor strand. Tegenover grote supermarkt. Tegenover bushalte naar Kos Stad.

• 8Ton Beekmans03-06-2019

Sunset is echt geweldig; er is een nieuwe eigenaar ontbijtzaal is verplaatst echt heel mooi geworden ontbijtbuffet uitgebreid fantastisch vriendelijke bediening niets teveel heel mooi buitenzwembad met ook gerenoveerd restaurant

• 10Raymond04-08-2018

Fantastisch voor dat geld!

Het ligt niet aan het strand dus huur een scooter en je bent er zo! Wij betaalde 100 euro voor een week bij Moto Harley. Wat een gezellig dorp is Tagiki, prachtig zandstrand en het dorp ligt heel centraal, kortom heerlijke vakantie gehad.

• 8Elina28-07-2018

Dit wil je!

Heel gezellig hotel. Fijn zwembad, aardig personeel en prima kamer. Fietsen huren is een aanrader om naar het strand te gaan, dan ben je er zo! Restaurant Esperos is heel lekker met leuke obers. Strand is heerlijk met overal ligbedjes. Ook aan het zwembad altijd plek.

• 8Fam. Schrier01-09-2017

super verblijf gehad

Geen negatieve opmerkingen, wij hebben een prima vakantie gehad in Sunset. De dames van de receptie Christina en Sabine zijn zeer behulpzaam. Op de verjaardag van onze zoon hebben ze zelfs een taart geregeld.

Ook het huren van een auto is prima te regelen via de receptie van Sunset. De derde nacht van onze vakantie vond de aardbeving plaats. Ondanks dit hebben wij toch een hele fijne tijd gehad op het zo mooie Kos.

• 8Potatolady03-07-2017

Informeel gezellig kleinschalig hotel

Heerlijk zwembad met poolbar, ontbijtbuffet ruim voldoende, Schoon, zeer ruime kamers met koelkast en kitchenette. Kleine badkamer/douchegelegenheid. Zeer vriendelijk personeel Perfecte ligging tov bezienswaardigheden eiland Kos, heel goed zandstrand op max. 15 min lopen, altijd een verkoelend windje. Grote supermarkt en brievenbus aan de overkant van de weg. Bushalte voor het hotel

• 7Hanneke22-09-2014

Leuke vakantie, maar Kos is niet ons ding!

Op zich best een leuke accommodatie, wij hadden een 4 persoonskamer met z'n 2tjes. Schone handdoeken regelmatig, schoonmaak kon beter, waren in 7 minuten klaar. Bushalte en supermarkt heel dichtbij, wat ideaal is. Geweldig gegeten bij Sagittarius op loopafstand van het hotel. Hele vriendelijke mensen en lekker ontbijt met van alles voor iedereen, moet wel je eigen tafeltje schoon achterlaten.

• 7Esther18-08-2008

heerlijke vakantie gehad

Prima accommodatie!! Rustig gelegen, dichtbij supermarkt,winkels en restaurants. Kamers zijn ruim en schoon inclusief waterkoker en broodrooster. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedden en een aantal parasols en klein babybadje. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk geen negatieve dingen te melden.

• 7Esther14-08-2008

prima accomodatie

Wij hebben een heel leuke vakantie gehad. Het appartement van Sunset was helemaal prima. Wij hadden een studio en qua ruimte was dit prima, niet te klein niet te groot. Er was een waterkoker en broodrooster aanwezig. Het appartementencomplex ligt rustig gelegen met een grote supermarkt tegenover het complex. Personeel vond ik erg vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt en regelmatig schone handdoeken. Je loopt zo naar het centrum van Tigaki. Scooter of auto is aan te raden als je verder wilt dan Tigaki. Kos-stad is leuk om wat te eten of wat te winkelen, maar is zeer toeristisch. Verder hebben wij een excursie naar Turkije gemaakt, is leuk als je wilt winkelen, maar ook erg toeristisch en vooral de turken spreken je aan alle kanten aan. Excursie naar het eiland Nissyros is een aanrader, dit is het echte griekenland zoals je het op foto's ziet. Verder is een bezoekje aan oud-Pyli op Kos ook even de moeite waard, dit is een spookstadje in de bergen.

• 8Hiske24-04-2008

Sunset is een prima gelegen appartementencomplex met kleine, simpel ingerichte kamers. Er valt niet te koken op het kookpitje, maar er zijn gelukkig in de buurt genoeg redelijke en goedkope restaurantjes. Het is ongeveer 5 minuutjes lopen naar het strand. Het personeel is erg behulpzaam (een van onze koffers was verlaat. ze belden regelmatig voor ons om te status hiervan te checken). Verder werd de kamer prima schoon gemaakt, behalve op zondag. Het is er wel erg gehorig. Alles wat je zegt hoor je op de gangen. je hebt weinig last van de buren. Wij hadden een klein balkonnetje, met savonds wat zon. De airco is wel een aanrader, vooral voor snachts. Het zwembad was voor overdag ook een heerlijke afkoeling, met zonnebedjes. Op het strand moest je voor de bedjes betalen. Het was fijn een supermarkt aan de overkant te hebben, die de meeste dingen verkocht. Het was voor ons een leuke, goedverzorgde vakantie, en zeker aan te raden.

Appartement Sunset Tigaki info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    TIGAKI AREA, 10KM FROM KOS TOWN, 85300