Appartement Sunny Days

32 reviews over Appartement Sunny Days in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Sunny Days appartementen Top!

paula
27-6-2015

Sunny Days in Tigaki.We zijn net terug van 4 weken vakantie in Sunny Days, we hebben het erg naar onze zin gehad en zullen zeker terug gaan naar Maria en Spiros. Het zijn aardige gastvrije mensen ,die er alles aan doen om je het naar de zin te maken.De appartementen zijn eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en de bedden zijn uitstekend. Verder alles erg schoon 6x per week wordt je appartement schoon gemaakt en om de dag handdoeken en bedden gedaan, ook het ontbijt is goed en zwembad schoon, wat wil je nog meer? Wij hebben het Top gehad!!!!

Hotel Sunny Day' s is schoon, klantvriendelijk en de sfeer is er prettig

Een geweldige Appartement.

Verschoor
13-6-2015

Zijn van 24 mei tot 10 juni in Sunny Days geweest en het was Super!!!! 👍Schoon Appartement netjes onderhouden regelmatig verschonen handoeken en bedden goed.hele vriendelijke mensen en een steen goed ontbijt.gaan in september weer terug voor 3 weken.😃😃

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Days voor je op een rij gezet:

Zeer tevreden, gastvrij, goede service!

Lisette
4-6-2015

Heel gastvrij, goede service, elke morgen goed vers ontbijt,

4x bedlinnen verwisseld en handdoeken , iedere dag

wordt er schoongemaakt. Personeel heel aardig en behulpzaam. Het enige minpuntje was de kleine douche , wel heet water volop en alles was superschoon .Groot balkon. Goede bedden

Lastminute geboekt , normaal all in gewend maar super tevreden! Goede uitvalsbasis om te gaan fietsen.

Uitstekende stek

P.bakker
13-9-2014

Wij zijn echte griekenlandgangers en komen er al 45 jaar .het eerste eiland was inderdaad Kos bij de familie Ilios in Tigaki,dit zijn de ouders van Maria die sinds 25 jaar met haar echtgenoot Spiros ,eerst onder de naam Happy Days en later onder de naam Sunny Days hun eigen zaak hebben opgebouwd.Hun slogan is altijd geweest met service kom je het verst,Dit moeten wij volmondig met ja beantwoorden,men staat werkelijk op elk moment van de dag voor je klaar met welke vraag dan ook er is altijd een oplossing.Kamers worden dagelijks schoongemaakt en beddengoed wordt 4 X per week verschoond.Wij zijn hier 7. jaar niet geweest,maar de atmosfeer is nog ongekend goed.

geweldig!!

audrey
27-7-2014

een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel!! mooi schoon zwembad, goed ontbijt, schone ruime kamers, klein speeltuintje en springkussen voor de kinderen! vlak naast een grote supermarkt en zo'n 600 meter van de zee!

gezellig internationaal hotel

marianne huernink
30-6-2014

13 dagen gerelaxed in Sunny Days. Het was voor ons de 2de keer in dit hotel en weer net zo gezellig en fijn als de vorige keer. De hartelijkheid van Maria, Spiros en Babbis, de mooie ruim en schone kamers met ruim balkon, het lekkere zwembad en de gezellige bar maakten voor ons de vakantie weer compleet.Wij vonden het ook weer erg gezellig dat er veel verschillende nationaliteiten in het hotel waren en dat de leeftijd van de gasten zeer uiteenlopend was. Een gezellige thuishaven in de vakantie waarvanuit we weer leuke dingen ondernomen hebben, zoals een dag met scooter overvaren naar Kalymnos en daar lekker over het eiland toeren. Weer een betrouwbaar scootertje gehuurd bij Manolis (halverwege de doorgaande weg naar het strand) en gerelaxed op zijn ligbedjes aan het strand. En weer heerlijk gegeten bij Dimos en Ikaros.

gastvrij familiehotel vlak bij mooi zandstrand

marianne huernink
28-7-2013

Sunny days is een gastvrij en gezellig hotel. De familie die het hotel runt is vriendelijk en behulpzaam evenals hun personeel. Het hotel ligt net buiten de drukte van het dorp aan de doorgaande straat. De wandeling naar het strand is dus langs de winkeltjes restaurants en terrasjes.De kamers zijn keurig, ruim en schoon en worden zelfs dagelijks schoon gemaakt.Bij het hotel zijn een bar, pooltafels en zwembad met ligstoelen en kleine buitenbar aanwezig. Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie in een fijn hotel!!!

Goed hotel in mainstreet Tigaki

Marcel
24-7-2013

Sunny days is een goed en ruim hotel in de gezellige mainstreet van Tigaki. Slechts 10 min wandelen langs winkels, barretjes en tavernes en je zit op het mooie zandstrand van Tigaki. Het hotel heeft een gezellig knus zwembad met ligbedden. Maria en familie zullen er alles aan doen om het je hier naar je zin te maken. BBQ, live muziek, wifi verzin het maar! Kort om je zult je niet vervelen...
2006

heb hier een leuke tijd gehad en leuk personeel erg

tonny annie remi en martin
27-8-2006

heb hier een leuke tijd gehad en leuk personeel erg gezellig

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Days voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunny Days in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunny Days zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunny Days scoort een 8.47 uit 10 op basis van 33 reviews.