Appartement Sunny Days

Meer appartementinfo

36 reviews over Appartement Sunny Days

• 5Echtpaar 5922-07-2015

Niet weer

De kamer was erg gedateerd en bovendien niet schoon, de badkamer was vies. Tijdens douchen een enorme rioollucht uit het putje, de wastafel wasvreselijk vies. Het keukenblokje was niet om aan te zien!! Erg vriendelijk waren ze niet of dit kwam omdat wij niets gebruikten? Met de fiets ben je zo op het strand wat overigens perfect is. Heerlijk zandstrand. Het water in het zwembad was "troebel"

• 5Sanne20-07-2015

Eens en nooit meer!

Op de eerste dag al een paar mankementen geconstateerd. Dit meteen aangegeven maar ze wilden er in eerste stantie niet meteen iets mee doen. Na aandringen kwamen ze kijken. De douche werkte niet goed. Aan alle kanten uit de sproeikop kwam water. Waardoor de badkamer elke dag zeik nat was. Ook kwam het stucwerk naar beneden in de slaapkamer. Niet echt een fijn gevoel als je ligt te slapen. Spraakzaam waren ze tegen ons niet, en ook bij het weggaan werd niks gevraagd hoe we het gehad hadden. Sleutel werd in ontvangst genomen en verder niks. nog geen eens dankje wel. Dit was dus eens en nooit meer.

Met vrienden

• 8Liset en Joan 03-07-2015

Heerlijke vakantie!!

Samen met een vriendin een weekje naar Kos geweest. Sunny Days hebben we als erg prettig ervaren. De kamer was groot en schoon. Ook het balkon is redelijk groot. Een minpuntje was de badkamer; er hangt geen gordijn o.i.d. waardoor de hele badkamer nat wordt tijdens het douchen. Maar er wordt elke dag schoongemaakt waardoor we er niet heel veel last van hadden. De afstand naar het strand is lopend prima te doen. De mensen in Tigaki zijn erg vriendelijk en niet dringerig; dit is in Kos-stad wel het geval. Wij zijn blij dat we in het wat rustigere Tigaki zaten!

Anders

• 9paula27-06-2015

Sunny Days appartementen Top!

Sunny Days in Tigaki.We zijn net terug van 4 weken vakantie in Sunny Days, we hebben het erg naar onze zin gehad en zullen zeker terug gaan naar Maria en Spiros. Het zijn aardige gastvrije mensen ,die er alles aan doen om je het naar de zin te maken.De appartementen zijn eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en de bedden zijn uitstekend. Verder alles erg schoon 6x per week wordt je appartement schoon gemaakt en om de dag handdoeken en bedden gedaan, ook het ontbijt is goed en zwembad schoon, wat wil je nog meer? Wij hebben het Top gehad!!!!

• 9Riny16-06-2015

Een geweldige plek voor een mooie vakantie

Hotel Sunny Day' s is schoon, klantvriendelijk en de sfeer is er prettig

• 10Verschoor13-06-2015

Een geweldige Appartement.

Zijn van 24 mei tot 10 juni in Sunny Days geweest en het was Super!!!! 👍Schoon Appartement netjes onderhouden regelmatig verschonen handoeken en bedden goed.hele vriendelijke mensen en een steen goed ontbijt.gaan in september weer terug voor 3 weken.😃😃

• 9Lisette04-06-2015

Zeer tevreden, gastvrij, goede service!

Heel gastvrij, goede service, elke morgen goed vers ontbijt, 4x bedlinnen verwisseld en handdoeken , iedere dag wordt er schoongemaakt. Personeel heel aardig en behulpzaam. Het enige minpuntje was de kleine douche , wel heet water volop en alles was superschoon .Groot balkon. Goede bedden Lastminute geboekt , normaal all in gewend maar super tevreden! Goede uitvalsbasis om te gaan fietsen.

Anders

• 9P.bakker13-09-2014

Uitstekende stek

Wij zijn echte griekenlandgangers en komen er al 45 jaar .het eerste eiland was inderdaad Kos bij de familie Ilios in Tigaki,dit zijn de ouders van Maria die sinds 25 jaar met haar echtgenoot Spiros ,eerst onder de naam Happy Days en later onder de naam Sunny Days hun eigen zaak hebben opgebouwd.Hun slogan is altijd geweest met service kom je het verst,Dit moeten wij volmondig met ja beantwoorden,men staat werkelijk op elk moment van de dag voor je klaar met welke vraag dan ook er is altijd een oplossing.Kamers worden dagelijks schoongemaakt en beddengoed wordt 4 X per week verschoond.Wij zijn hier 7. jaar niet geweest,maar de atmosfeer is nog ongekend goed.

• 9audrey27-07-2014

geweldig!!

een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel!! mooi schoon zwembad, goed ontbijt, schone ruime kamers, klein speeltuintje en springkussen voor de kinderen! vlak naast een grote supermarkt en zo'n 600 meter van de zee!

Met oudere kinderen

• 9marianne huernink30-06-2014

gezellig internationaal hotel

13 dagen gerelaxed in Sunny Days. Het was voor ons de 2de keer in dit hotel en weer net zo gezellig en fijn als de vorige keer. De hartelijkheid van Maria, Spiros en Babbis, de mooie ruim en schone kamers met ruim balkon, het lekkere zwembad en de gezellige bar maakten voor ons de vakantie weer compleet.Wij vonden het ook weer erg gezellig dat er veel verschillende nationaliteiten in het hotel waren en dat de leeftijd van de gasten zeer uiteenlopend was. Een gezellige thuishaven in de vakantie waarvanuit we weer leuke dingen ondernomen hebben, zoals een dag met scooter overvaren naar Kalymnos en daar lekker over het eiland toeren. Weer een betrouwbaar scootertje gehuurd bij Manolis (halverwege de doorgaande weg naar het strand) en gerelaxed op zijn ligbedjes aan het strand. En weer heerlijk gegeten bij Dimos en Ikaros.

9 tips over Appartement Sunny Days

• marianne huernink, 30-06-2014

Scooter huren bij Manoli, en met een strandtasje lekker op pad! Heerlijk gegeten bij Dimos en Ikaros! Dagje aan het strand bij de warme bron (waterschoenen mee)! Lekker coctailtje drinken in het hotel!

• marianne huernink, 17-09-2013

Een kamer met schaduw op het balkon in de ochtend hebben wij als zeer prettig ervaren. Er werden een aantal avonden georganiseerd in het hotel, dit was erg gezellig. Wij hebben veel gegeten bij Dimos (richting het strand tegenover de Mascotte bar), heerlijk.... Kos is leuk om te ontdekken vanaf een scooter.

• marianne huernink, 28-07-2013

De familie organiseert een paar keer in de week een gezellige avond in het hotel. Lekker eten, toen wij er waren live muziek. In het dorp is "dimos"(tegenover de mascotte bar) een aanrader! Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening.

1 vraag over Appartement Sunny Days

• Lonneke , 21-07-2018

Was

Is er een wasmachine op t complex? Of een wasserette in de buurt?

Appartement info

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën