Appartement Sunny Days

• Onvoldoende: 1 - 5

Aanrader!!

Doedeijns
4-8-2015

Fijne vakantie gehad hier! Appartementen waren prima! doucheruimte was wel klein, maar de meeste waren al gerenoveerd dus rest zal ook nog wel volgen. Ontbijt was goed, niet duur.Personeel was super lief en aardig voor ons zoontje.

heerlijke vakantie!

familie_degroot
4-8-2015

Een prachtig ruim en erg schoon appartement bij vriendelijke en behulpzame mensen. Gemoedelijke en gastvrije sfeer onder aansturing van Maria.

Hotel ligt op 10 minuten wandelen van het strand aan het einde van de hoofdweg van Tigaki. Bushalte naar Kos stad voor de deur en supermarkt 100 meter verderop. Aan de hoofdweg alles bij de hand: fiets- en autoverhuur, restaurants en winkeltjes.

De mensen in Tigaki zijn vriendelijk en behulpzaam. Aanrader is restaurant Alikes, erg lekker eten en net buiten de drukte van de hoofdstraat met mooi uitzicht over het strand en het zoutmeer. Fantastische zonsondergang vanaf het terras!

Ondanks alle onrustige berichten in de media hier geen enkele hinder van ondervonden.

Top vakantie

Laura
4-8-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Tigaki. Het appartement is prima. Wij hadden een studio en deze was ruim zat voor 2 personen. Het zwembad is klein maar prima, je mag er zelfs lekker met een luchtbedje in. Afstand naar de winkels, restaurants en strand is goed te lopen. Naast het appartement zit een grote supermarkt. Ideaal om sochtends broodjes te halen. De eigenaar is heel vriendelijk. Kortom wij hebben 2 heerlijke weken vakantie gehad!

Geweldige vakantie!

Lieke Goedheer
4-8-2015

Wij waren in totaal met 4 stelletjes op vakantie, 2 stelletjes waren er al een week toen wij aankwamen. De eigenaresse heeft ervoor gezorgd dat we allemaal kamers kregen dicht bij elkaar op dezelfde gang. Ze zijn erg vriendelijk en regelen van alles voor je als je wat nodig hebt. Het appartement ligt aan de 'grote' weg in tigaki, het strand is goed te bereiken op de fiets. De winkeltjes en de restaurantjes liggen allemaal aan dezelfde straat op loopafstand. De laatste dag vlogen we pas savonds, we konden zonder probleem een kamer bijboeken tot 6 uur savonds om nog te douchen enz. Al met al een topvakantie gehad bij een super appartementencomplex!

Heel vriendelijk en gezellig

Heino Angelique
3-8-2015

We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse Maria.

Meteen de airco geregeld en het ontbijt wat overigens aan te raden is.

Goede schoonmaak van het appartement .

Hele leuke en gezellige barman Babbis

Als wij volgend jaar weer gaan zullen zij ons weer zien echt super gehad.

bedden zijn wel wat uitgewoond is het beste wel vanaf.

vriendelijke mensen

Marco Klaassen
31-7-2015

Wij zijn bezig met onze laatste dagen vakantie hier in sunny days.

top vakantie gehad erg vriendelijk personeel

schonen appartement kamer 109 hier zit alleen geen keuken in .Maar wij komen hier niet om te koken .

schoon zwembad kortom:fantastische 15 dagen gehad.

gezin met een dochter van 5.

Top appartement!

Heleen de Boer
26-7-2015

Het is een heel gastvrij appartement.

Het is allemaal heel netjes ingericht en erg schoon.

De appartementen zijn mooi en ruim en van alle gemakken voor zien.

De bedden zijn goed te doen en de kussens zijn heerlijk!

Het appartement zit aan de hoofdstraat van Tigaki. 5 minuten lopen richting het strand vind je de winkeltjes e.d. supermarkt is om de hoek.

De eigenaar is erg vriendelijk en wil/kan je veel vertellen wat je allemaal kan ondernemen in Tigaki en omstreken.

Mijn advies is om bij hun uitjes en activiteiten te boeken. Het is qua prijs veel voordeliger als bij je reisorganisatie. Zo scheelt bijvoorbeeld een boottocht 16,- pp.

Je kan goed ontbijten in het appartement. Ze vragen er niet veel voor. Bij aankomst was er een probleem met de airco dit hebben ze direct opgepakt en opgelost.

Het is een appartement die ik zeer aanraad. Het is niet duur en het hotel heeft een luxe uitstraling en iedereen is super vriendelijk. Ik zou er zo weer heen gaan!

Niet weer

Echtpaar 59
22-7-2015

De kamer was erg gedateerd en bovendien niet schoon, de badkamer was vies. Tijdens douchen een enorme rioollucht uit het putje, de wastafel wasvreselijk vies.

Het keukenblokje was niet om aan te zien!!

Erg vriendelijk waren ze niet of dit kwam omdat wij niets gebruikten?

Met de fiets ben je zo op het strand wat overigens perfect is. Heerlijk zandstrand.

Het water in het zwembad was "troebel"

Eens en nooit meer!

Sanne
20-7-2015

Op de eerste dag al een paar mankementen geconstateerd. Dit meteen aangegeven maar ze wilden er in eerste stantie niet meteen iets mee doen. Na aandringen kwamen ze kijken. De douche werkte niet goed. Aan alle kanten uit de sproeikop kwam water. Waardoor de badkamer elke dag zeik nat was. Ook kwam het stucwerk naar beneden in de slaapkamer. Niet echt een fijn gevoel als je ligt te slapen. Spraakzaam waren ze tegen ons niet, en ook bij het weggaan werd niks gevraagd hoe we het gehad hadden. Sleutel werd in ontvangst genomen en verder niks. nog geen eens dankje wel. Dit was dus eens en nooit meer.

Heerlijke vakantie!!

Liset en Joan
3-7-2015

Samen met een vriendin een weekje naar Kos geweest. Sunny Days hebben we als erg prettig ervaren. De kamer was groot en schoon. Ook het balkon is redelijk groot. Een minpuntje was de badkamer; er hangt geen gordijn o.i.d. waardoor de hele badkamer nat wordt tijdens het douchen. Maar er wordt elke dag schoongemaakt waardoor we er niet heel veel last van hadden. De afstand naar het strand is lopend prima te doen. De mensen in Tigaki zijn erg vriendelijk en niet dringerig; dit is in Kos-stad wel het geval. Wij zijn blij dat we in het wat rustigere Tigaki zaten!

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Days voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunny Days in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunny Days zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunny Days scoort een 8.47 uit 10 op basis van 33 reviews.