Appartement
Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°18°
7,4

35 reviews over Appartement Sunny Days in het Nederlands

Fantastisch gastvrij hotel

Dennis
5-9-2015

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Personeel spreekt een hoop talen. Ontbijt is absoluut een aanrader, heel gevarieerd en alles is vers. De kamers zien er goed en verzorgd uit, zeker de gerenoveerde kamers. Hotel ligt in een leuke barstreet met goede restaurants.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zonnige dagen bij Sunny Days : )

Anouk
14-8-2015

Wij waren in juli met 4 volwassenen en 4 kinderen op vakantie naar Sunny Days in Tigaki. We hebben het super naar onze zin gehad. Warm verwelkomd door Maria, aardige gastvrije mensen die er voor je zijn. Babis aan de bar maakt erg lekkere koffie ; ) De appartementen liggen aan een drukke weg, winkeltjes en restaurantjes op loopafstand. Wij hadden elektrische fietsen gehuurd dat ging super! De kamers waren schoon en netjes. Het ontbijt was heerlijk, zoveel keus en elke keer maakten ze weer wat anders. Leuk zwembad en leuke bar en zitjes erbij. Wij hebben het heel leuk gehad bij Sunny Days!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Fijn verblijf in sunny days

B. De Boer
11-8-2015

Sunny days, een appartementencomplex op ongeveer 15 km van Kos stad. Dicht bij bus halte en supermarkt, strand is 10min lopen. Erg mooie kamer! 1 van de betere waar wij zijn geweest met eigen balkon en een goeie douche. Het personeel in sunny days werken hard en doen hun best om je te helpen als er iets is. We hadden exclusief ontbijt maar hebben er wel 2 ochtenden gegeten en dit was prima. In verhouding veel Duitsers. Je kan uitjes boeken via sunny days, makkelijk en snel! Mijn zusje en ik hebben een top vakantie gehad.

Gereisd Anders in juli 2015

Aanrader!!

Doedeijns
4-8-2015

Fijne vakantie gehad hier! Appartementen waren prima! doucheruimte was wel klein, maar de meeste waren al gerenoveerd dus rest zal ook nog wel volgen. Ontbijt was goed, niet duur.Personeel was super lief en aardig voor ons zoontje.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 23 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke vakantie!

familie_degroot
4-8-2015

Een prachtig ruim en erg schoon appartement bij vriendelijke en behulpzame mensen. Gemoedelijke en gastvrije sfeer onder aansturing van Maria.

Hotel ligt op 10 minuten wandelen van het strand aan het einde van de hoofdweg van Tigaki. Bushalte naar Kos stad voor de deur en supermarkt 100 meter verderop. Aan de hoofdweg alles bij de hand: fiets- en autoverhuur, restaurants en winkeltjes.

De mensen in Tigaki zijn vriendelijk en behulpzaam. Aanrader is restaurant Alikes, erg lekker eten en net buiten de drukte van de hoofdstraat met mooi uitzicht over het strand en het zoutmeer. Fantastische zonsondergang vanaf het terras!

Ondanks alle onrustige berichten in de media hier geen enkele hinder van ondervonden.

Top vakantie

Laura
4-8-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Tigaki. Het appartement is prima. Wij hadden een studio en deze was ruim zat voor 2 personen. Het zwembad is klein maar prima, je mag er zelfs lekker met een luchtbedje in. Afstand naar de winkels, restaurants en strand is goed te lopen. Naast het appartement zit een grote supermarkt. Ideaal om sochtends broodjes te halen. De eigenaar is heel vriendelijk. Kortom wij hebben 2 heerlijke weken vakantie gehad!

Geweldige vakantie!

Lieke Goedheer
4-8-2015

Wij waren in totaal met 4 stelletjes op vakantie, 2 stelletjes waren er al een week toen wij aankwamen. De eigenaresse heeft ervoor gezorgd dat we allemaal kamers kregen dicht bij elkaar op dezelfde gang. Ze zijn erg vriendelijk en regelen van alles voor je als je wat nodig hebt. Het appartement ligt aan de 'grote' weg in tigaki, het strand is goed te bereiken op de fiets. De winkeltjes en de restaurantjes liggen allemaal aan dezelfde straat op loopafstand. De laatste dag vlogen we pas savonds, we konden zonder probleem een kamer bijboeken tot 6 uur savonds om nog te douchen enz. Al met al een topvakantie gehad bij een super appartementencomplex!

Heel vriendelijk en gezellig

Heino Angelique
3-8-2015

We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse Maria. Meteen de airco geregeld en het ontbijt wat overigens aan te raden is. Goede schoonmaak van het appartement . Hele leuke en gezellige barman Babbis Als wij volgend jaar weer gaan zullen zij ons weer zien echt super gehad. bedden zijn wel wat uitgewoond is het beste wel vanaf.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vriendelijke mensen

Marco Klaassen
31-7-2015

Wij zijn bezig met onze laatste dagen vakantie hier in sunny days. top vakantie gehad erg vriendelijk personeel schonen appartement kamer 109 hier zit alleen geen keuken in .Maar wij komen hier niet om te koken . schoon zwembad kortom:fantastische 15 dagen gehad. gezin met een dochter van 5.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Top appartement!

Heleen de Boer
26-7-2015

Het is een heel gastvrij appartement. Het is allemaal heel netjes ingericht en erg schoon. De appartementen zijn mooi en ruim en van alle gemakken voor zien. De bedden zijn goed te doen en de kussens zijn heerlijk!

Het appartement zit aan de hoofdstraat van Tigaki. 5 minuten lopen richting het strand vind je de winkeltjes e.d. supermarkt is om de hoek.

De eigenaar is erg vriendelijk en wil/kan je veel vertellen wat je allemaal kan ondernemen in Tigaki en omstreken. Mijn advies is om bij hun uitjes en activiteiten te boeken. Het is qua prijs veel voordeliger als bij je reisorganisatie. Zo scheelt bijvoorbeeld een boottocht 16,- pp.

Je kan goed ontbijten in het appartement. Ze vragen er niet veel voor. Bij aankomst was er een probleem met de airco dit hebben ze direct opgepakt en opgelost.

Het is een appartement die ik zeer aanraad. Het is niet duur en het hotel heeft een luxe uitstraling en iedereen is super vriendelijk. Ik zou er zo weer heen gaan!

Gereisd Anders in juli 2015

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunny Days in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunny Days zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.