Appartement Sunny Days

• Aan zee
Meer appartementinfo

36 reviews over Appartement Sunny Days

• 8B. De Boer11-08-2015

Fijn verblijf in sunny days

Sunny days, een appartementencomplex op ongeveer 15 km van Kos stad. Dicht bij bus halte en supermarkt, strand is 10min lopen. Erg mooie kamer! 1 van de betere waar wij zijn geweest met eigen balkon en een goeie douche. Het personeel in sunny days werken hard en doen hun best om je te helpen als er iets is. We hadden exclusief ontbijt maar hebben er wel 2 ochtenden gegeten en dit was prima. In verhouding veel Duitsers. Je kan uitjes boeken via sunny days, makkelijk en snel! Mijn zusje en ik hebben een top vakantie gehad.

• 9Heleen de Boer26-07-2015

Top appartement!

Het is een heel gastvrij appartement. Het is allemaal heel netjes ingericht en erg schoon. De appartementen zijn mooi en ruim en van alle gemakken voor zien. De bedden zijn goed te doen en de kussens zijn heerlijk!

Het appartement zit aan de hoofdstraat van Tigaki. 5 minuten lopen richting het strand vind je de winkeltjes e.d. supermarkt is om de hoek.

De eigenaar is erg vriendelijk en wil/kan je veel vertellen wat je allemaal kan ondernemen in Tigaki en omstreken. Mijn advies is om bij hun uitjes en activiteiten te boeken. Het is qua prijs veel voordeliger als bij je reisorganisatie. Zo scheelt bijvoorbeeld een boottocht 16,- pp.

Je kan goed ontbijten in het appartement. Ze vragen er niet veel voor. Bij aankomst was er een probleem met de airco dit hebben ze direct opgepakt en opgelost.

Het is een appartement die ik zeer aanraad. Het is niet duur en het hotel heeft een luxe uitstraling en iedereen is super vriendelijk. Ik zou er zo weer heen gaan!

• 8Liset en Joan 03-07-2015

Heerlijke vakantie!!

Samen met een vriendin een weekje naar Kos geweest. Sunny Days hebben we als erg prettig ervaren. De kamer was groot en schoon. Ook het balkon is redelijk groot. Een minpuntje was de badkamer; er hangt geen gordijn o.i.d. waardoor de hele badkamer nat wordt tijdens het douchen. Maar er wordt elke dag schoongemaakt waardoor we er niet heel veel last van hadden. De afstand naar het strand is lopend prima te doen. De mensen in Tigaki zijn erg vriendelijk en niet dringerig; dit is in Kos-stad wel het geval. Wij zijn blij dat we in het wat rustigere Tigaki zaten!

• 9Lisette04-06-2015

Zeer tevreden, gastvrij, goede service!

Heel gastvrij, goede service, elke morgen goed vers ontbijt, 4x bedlinnen verwisseld en handdoeken , iedere dag wordt er schoongemaakt. Personeel heel aardig en behulpzaam. Het enige minpuntje was de kleine douche , wel heet water volop en alles was superschoon .Groot balkon. Goede bedden Lastminute geboekt , normaal all in gewend maar super tevreden! Goede uitvalsbasis om te gaan fietsen.

• 5jacco20-07-2005

We hebben twee keer in dit appartement doorgebracht. 2002 en 2003. Appartementen zijn zeer eenvoudig en zeer lawaaiig door de drukke doorgaande weg die erlangs loopt. Het personeel is onbeleeft en chagerijnig. Door de lage prijs moet je hier doorheen kijken en genieten van de rest van de grieken en het eiland.

• 9Yvonne15-10-2004

Hier zijn we in 2000 geweest, onze 1ste keer naar griekenland, dit is ons zo goed bevallen dat we elk jaar weer een ander eiland aan doen. De mentaliteit van de griekse mensen is echt super

9 tips over Appartement Sunny Days

• marianne huernink, 30-06-2014

Scooter huren bij Manoli, en met een strandtasje lekker op pad! Heerlijk gegeten bij Dimos en Ikaros! Dagje aan het strand bij de warme bron (waterschoenen mee)! Lekker coctailtje drinken in het hotel!

• marianne huernink, 17-09-2013

Een kamer met schaduw op het balkon in de ochtend hebben wij als zeer prettig ervaren. Er werden een aantal avonden georganiseerd in het hotel, dit was erg gezellig. Wij hebben veel gegeten bij Dimos (richting het strand tegenover de Mascotte bar), heerlijk.... Kos is leuk om te ontdekken vanaf een scooter.

• marianne huernink, 28-07-2013

De familie organiseert een paar keer in de week een gezellige avond in het hotel. Lekker eten, toen wij er waren live muziek. In het dorp is "dimos"(tegenover de mascotte bar) een aanrader! Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening.

1 vraag over Appartement Sunny Days

• Lonneke , 21-07-2018

Was

Is er een wasmachine op t complex? Of een wasserette in de buurt?

Appartement info

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën