Appartement Sunny Days

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Days voor je op een rij gezet:

36 reviews over Appartement Sunny Days

• 5Sanne20-07-2015

Eens en nooit meer!

Op de eerste dag al een paar mankementen geconstateerd. Dit meteen aangegeven maar ze wilden er in eerste stantie niet meteen iets mee doen. Na aandringen kwamen ze kijken. De douche werkte niet goed. Aan alle kanten uit de sproeikop kwam water. Waardoor de badkamer elke dag zeik nat was. Ook kwam het stucwerk naar beneden in de slaapkamer. Niet echt een fijn gevoel als je ligt te slapen. Spraakzaam waren ze tegen ons niet, en ook bij het weggaan werd niks gevraagd hoe we het gehad hadden. Sleutel werd in ontvangst genomen en verder niks. nog geen eens dankje wel. Dit was dus eens en nooit meer.

Met vrienden

• 8Marcel24-07-2013

Goed hotel in mainstreet Tigaki

Sunny days is een goed en ruim hotel in de gezellige mainstreet van Tigaki. Slechts 10 min wandelen langs winkels, barretjes en tavernes en je zit op het mooie zandstrand van Tigaki. Het hotel heeft een gezellig knus zwembad met ligbedden. Maria en familie zullen er alles aan doen om het je hier naar je zin te maken. BBQ, live muziek, wifi verzin het maar! Kort om je zult je niet vervelen...

Met vrienden

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Days voor je op een rij gezet:

9 tips over Appartement Sunny Days

• marianne huernink, 30-06-2014

Scooter huren bij Manoli, en met een strandtasje lekker op pad! Heerlijk gegeten bij Dimos en Ikaros! Dagje aan het strand bij de warme bron (waterschoenen mee)! Lekker coctailtje drinken in het hotel!

• marianne huernink, 17-09-2013

Een kamer met schaduw op het balkon in de ochtend hebben wij als zeer prettig ervaren. Er werden een aantal avonden georganiseerd in het hotel, dit was erg gezellig. Wij hebben veel gegeten bij Dimos (richting het strand tegenover de Mascotte bar), heerlijk.... Kos is leuk om te ontdekken vanaf een scooter.

• marianne huernink, 28-07-2013

De familie organiseert een paar keer in de week een gezellige avond in het hotel. Lekker eten, toen wij er waren live muziek. In het dorp is "dimos"(tegenover de mascotte bar) een aanrader! Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening.

1 vraag over Appartement Sunny Days

• Lonneke , 21-07-2018

Was

Is er een wasmachine op t complex? Of een wasserette in de buurt?

Appartement info

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën