Appartement Sunny Days

36 reviews over Appartement Sunny Days

• 2018
    4Fam Gieskes08-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar

De ligging van het hotel is oke. Met 15 minuten lopen ben je bij het strand. Het zwembad is oke. Klein maar verder prima. Direct naast het hotel ligt een grote supermarkt en bushalte. Het ontbijt dat geserveerd wordt vonden we niet lekker. Gebakken eieren in een bak met water en superslappe koffie waarvan we eerst twijfelden of het thee was. Gelukkig zelf een koffiefilterhouder meegenomen voor op de kamer.

De zee was heerlijk in augustus. Daar zijn we dan ook elke dag geweest. 8 euro voor 2 strandbedjes en een parasol. Loop iets verder naar links daar betaal je 5 euro. Strand erg vies. Veel zeewier dat niet wordt weggehaald.

De bedden in onze kamer waren erg hard. Hierdoor is het slecht slapen. De spiralen drukken behoorlijk in je rug.

Airco 5 euro per dag. Geen wifi ontvangst op de kamer. Geen douchegordijn dus alles wordt nat. Veel dode muggen en viezigheid op de muren.

We hebben een mooie vakantie gehad maar komen hier niet terug

• Oude reviews

9John18-08-2016

Erg vriendelijk en gastvrij

Je krijgt meer dan waar voor je geld. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en geven je een echte vakantie gevoel. De kamers zijn schoon en worden goed onderhouden. Het ontbijt is goed en elke ochtend is er wel wat anders om te ķiezen. Het was goed te vertoeven in het zwembad.

• 9Anouk14-08-2015

Zonnige dagen bij Sunny Days : )

Wij waren in juli met 4 volwassenen en 4 kinderen op vakantie naar Sunny Days in Tigaki. We hebben het super naar onze zin gehad. Warm verwelkomd door Maria, aardige gastvrije mensen die er voor je zijn. Babis aan de bar maakt erg lekkere koffie ; ) De appartementen liggen aan een drukke weg, winkeltjes en restaurantjes op loopafstand. Wij hadden elektrische fietsen gehuurd dat ging super! De kamers waren schoon en netjes. Het ontbijt was heerlijk, zoveel keus en elke keer maakten ze weer wat anders. Leuk zwembad en leuke bar en zitjes erbij. Wij hebben het heel leuk gehad bij Sunny Days!

• 10Doedeijns04-08-2015

Aanrader!!

Fijne vakantie gehad hier! Appartementen waren prima! doucheruimte was wel klein, maar de meeste waren al gerenoveerd dus rest zal ook nog wel volgen. Ontbijt was goed, niet duur.Personeel was super lief en aardig voor ons zoontje.

• 9Heino Angelique03-08-2015

Heel vriendelijk en gezellig

We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse Maria. Meteen de airco geregeld en het ontbijt wat overigens aan te raden is. Goede schoonmaak van het appartement . Hele leuke en gezellige barman Babbis Als wij volgend jaar weer gaan zullen zij ons weer zien echt super gehad. bedden zijn wel wat uitgewoond is het beste wel vanaf.

• 9Marco Klaassen31-07-2015

vriendelijke mensen

Wij zijn bezig met onze laatste dagen vakantie hier in sunny days. top vakantie gehad erg vriendelijk personeel schonen appartement kamer 109 hier zit alleen geen keuken in .Maar wij komen hier niet om te koken . schoon zwembad kortom:fantastische 15 dagen gehad. gezin met een dochter van 5.

9 tips over Appartement Sunny Days

• marianne huernink, 30-06-2014

Scooter huren bij Manoli, en met een strandtasje lekker op pad! Heerlijk gegeten bij Dimos en Ikaros! Dagje aan het strand bij de warme bron (waterschoenen mee)! Lekker coctailtje drinken in het hotel!

• marianne huernink, 17-09-2013

Een kamer met schaduw op het balkon in de ochtend hebben wij als zeer prettig ervaren. Er werden een aantal avonden georganiseerd in het hotel, dit was erg gezellig. Wij hebben veel gegeten bij Dimos (richting het strand tegenover de Mascotte bar), heerlijk.... Kos is leuk om te ontdekken vanaf een scooter.

• marianne huernink, 28-07-2013

De familie organiseert een paar keer in de week een gezellige avond in het hotel. Lekker eten, toen wij er waren live muziek. In het dorp is "dimos"(tegenover de mascotte bar) een aanrader! Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening.

1 vraag over Appartement Sunny Days

• Lonneke , 21-07-2018

Was

Is er een wasmachine op t complex? Of een wasserette in de buurt?

Appartement info

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën