Appartement Sunny Days

36 reviews over Appartement Sunny Days

• 2017
    4Kaatje 6913-09-2017

Afknapper

Voor Griekse begrippen was het niet slecht, maar wij hadden wat puntjes waar we niet blij van werden en het werd ons niet in dank afgenomen dat we er wat over zeiden....De aardige Maria van de welkomst veranderde in een totaal ander mens nadat we zeiden dat we de badkamer smerig vonden. Overal schimmel, haren in het putje, wastafel vies,overal vingerafdukken op de muren, plafond zag er uit alsof er brand was geweest en er zat een grote schimmelplek van vocht van de badkamer op muur van slaapkamer. Volgens haar hadden we een "nieuwe"kamer, want het was pas 2 jaar geleden gerenoveerd. De foto's kloppen, maar kijk niet van dichtbij. Na onze opmerking werd er iets beter schoongemaakt, maar de sfeer was verpest. Naast ons zat een duits stel waar dingen verdwenen waren, toen ze daar verhaal over gingen halen werden ze niet geholpen, ze moesten vooral niet denken dat hun personeel zoiets zou doen, geen enkel vriendelijk woord. We komen al 20 jaar in griekenland, maar dit hopen we nooit meer mee te maken.

• Oude reviews

9Dennis05-09-2015

Fantastisch gastvrij hotel

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Personeel spreekt een hoop talen. Ontbijt is absoluut een aanrader, heel gevarieerd en alles is vers. De kamers zien er goed en verzorgd uit, zeker de gerenoveerde kamers. Hotel ligt in een leuke barstreet met goede restaurants.

• 9audrey27-07-2014

geweldig!!

een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel!! mooi schoon zwembad, goed ontbijt, schone ruime kamers, klein speeltuintje en springkussen voor de kinderen! vlak naast een grote supermarkt en zo'n 600 meter van de zee!

9 tips over Appartement Sunny Days

• marianne huernink, 30-06-2014

Scooter huren bij Manoli, en met een strandtasje lekker op pad! Heerlijk gegeten bij Dimos en Ikaros! Dagje aan het strand bij de warme bron (waterschoenen mee)! Lekker coctailtje drinken in het hotel!

• marianne huernink, 17-09-2013

Een kamer met schaduw op het balkon in de ochtend hebben wij als zeer prettig ervaren. Er werden een aantal avonden georganiseerd in het hotel, dit was erg gezellig. Wij hebben veel gegeten bij Dimos (richting het strand tegenover de Mascotte bar), heerlijk.... Kos is leuk om te ontdekken vanaf een scooter.

• marianne huernink, 28-07-2013

De familie organiseert een paar keer in de week een gezellige avond in het hotel. Lekker eten, toen wij er waren live muziek. In het dorp is "dimos"(tegenover de mascotte bar) een aanrader! Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening.

1 vraag over Appartement Sunny Days

• Lonneke , 21-07-2018

Was

Is er een wasmachine op t complex? Of een wasserette in de buurt?

Appartement info

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën