Appartement Sunny Days

• Aan zee
Meer appartementinfo

36 reviews over Appartement Sunny Days

• 8Lola02-02-2019

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Sunny Days krijgt van ons een 8. Onze kamer (nr 5) was erg ruim maar zeer verouderd. Hard bed. Balkon aan de straat gelegen waar soms motoren extreem hard langs reden ‘s avonds laat. Zwaar verouderde badkamer met smerig en oud toilet. Hele badkamer zeiknat tijdens douchen. Water liep niet weg. Receptie ingelicht, toen is het verholpen. Om de dag schone handdoeken + bedlinnen. Airco tegen betaling. Ontbijt niet bijzonder, vooral vettige bladerdeeg hapjes. Zwembad klein maar prima, niet erg schoon. Super leuke bar aan het zwembad met de hele dag fijne lounge muziek. Geweldige cheeseburgers te krijgen aan het zwembad! Vriendelijk personeel. Strand Tigaki is schitterend; 10 min lopen, zand, aflopend water. Bedjes + parasol gratis bij een consumptie van diverse beachbars. Tal van winkels, restaurants & katten. VASILIS fantastisch restaurant. Aanraders: Kos Stad met de bus en een excursie naar Zia om de zonsondergang te bekijken, prachtig!

• 2018
    8Annet14-08-2018

net appartement!

Het appartement was zeer netjes! wij kregen de eerste nacht een andere kamer omdat die van ons nog niet schoon was, prima voor een nachtje. wij werden helaas wel opgeschrikt door de aardbeving en wisten niet wat ons overkwam. samen met andere Nederlanders hebben wij de avond doorgebracht en konden daarna weer naar het appartement. voor de rest hebben wij een super vakantie gehad en hebben wij erg genoten van het zwembad en de omgeving. scooter gehuurd en oo avontuur geweest, echte aanrader!

• 10Familie uit Brabant16-06-2018

Top vakantie !

Hele vriendelijke mensen, Maria, Helena, moeder van Helena, maakt elke morgen een prima ontbijt klaar, Nicholas de barman, 's avonds altijd gezellig. Kamers waren prima, alles prima verzorgd, douche was een beetje klein, staand douchen werd alles nat, maar daar hadden we wat op gevonden, krukje waar we op gingen zitten en toen ging het prima. Kamers elke dag schoongemaakt en voldoende handdoeken werden telkens weggelegd.

• 2017
    9Anne van Dijk21-06-2017

Geweldig familiehotel

Geweldig! Grieken staan met stipt op 1 qua vriendelijkheid, gastvrijheid en behulpzaamheid. Dit hotel wordt gerund door een Griekse familie. Maria is de hoteleigenaresse en is super vriendelijk, net als de rest van het hotelpersoneel. Het is super schoon! Elke dag komen de kamermeisjes langs om te poetsen. De kamers zijn groot. De bedden zijn nieuw. Tijdens de boeking hebben we aangegeven dat we graag een zacht bed wilden ivm medische klachten. Dit hadden ze netjes voorbereid toen we aankwamen maar helaas nog steeds erg hard voor mijn lijf. Toen we dit aangaven kregen we twee matrasjes mee van het zwembad. Dit was echt stukken beter. De hoofdkussens zijn erg fijn! Het ontbijt is super en elke dag anders en erg uitgebreid. In 11 dagen geen dag hetzelfde gegeten. Het zwembad ziet er goed uit. Vanuit hier loop je in een kleine 10 min. naar het strand en restaurantjes. Het strand is hier fantastisch. Azuurblauwe zee en hagelwitte stranden.

• Oude reviews

8Daniël31-07-2016

Net appartement, mooie omgeving.

Net terug van ons verblijf in het hotel Sunny Days, en dit ons zeker goed bevallen. Het personeel onderneemt meteen actie wanneer er punten zijn. Ook helpen ze je graag met het plannen van uitjes en denken ze mee met de best mogelijke prijs. Het ontbijt is erg lekker, veel keuze en elke dag proberen ze er variatie in te brengen. Ook de eet locatie is fijn en rustig. Wij hadden een appartement met kitchenette, veel gebruik van gemaakt echter was het wel roeien met de riemen die je had. Niet veel pannen en keukengerei. Douche had helaas geen douchegordijn waardoor de badkamer na het douchen erg nat was, verder een fijne douche. De bedden waren vrij hard, we hebben op een gegeven moment zelf een kleed onder de lakens gelegd. Deze lag al in het appartement, dus boek je dit hotel stop dit deken eronder. De rest van het appartement was netjes en elke dag werd er schoongemaakt behalve op zondag. We hadden een mooi balkon met uitzicht op de zee en zonsondergang. Zoals beschreven in eerdere recensies staat er vaak dat het aan een drukke weg ligt, dit klopt, echter heb je een goede balkon deur waardoor je dit nagenoeg niet hoort. Dit hebben wij zeker niet als storend ervaren. Het zwembad is netjes en wordt elke dag goed schoongehouden door het personeel. De bedden rondom het zwembad zijn comfortabel.

Al met al een prima verblijf gehad. We kunnen dit zeker aanraden als hotel. Boek dan ook zeker het ontbijt erbij, voor 5 euro per dag heb je een heerlijk ontbijt waar je elke avond weer naar uitkijkt :).

• 9Boele Braaksma26-07-2016

Keurige appartementen voorzien van Airco

Wij hebben 13 nachten verbleven in hotel / appartement Sunny Days. Vanaf het moment van arriveren werden wij reeds uiterst vriendelijk geholpen. De kamer was keurig schoon, en werd dagelijks schoongemaakt. Dat is bijzonder prettig en zie ik niet altijd als standaard. De kamer was voorzien van airco, prima! Een leuk balkon uitkijkend op het zwembad, wat keurig schoon was en luxe ligbedden had.

Het is duidelijk te merken dat op het eiland Kos het tourisme een klap heeft gehad van het vluchtelingen probleem. Ik heb overigens geen enkele vluchteling als zodanig herkend!

Ik kan iedereen een vakantie naar Kos van harte aanraden. Tigaki is een leuk dorp met een strip en diverse eetgelegenheden. Wie echter van drukte houdt, kan beter in Kos gaan eten/stappen. Dit is ongeveer 15 minuten met de auto.

• 10nathanja en erik29-09-2015

zeer goed!

Sunny days is een prima plek om te verblijven. De restaurants, bakker, het strand en de supermarkt zijn op loop afstand te bereiken. Tigaki is een erg leuke plek om te verblijven. De mensen van het hotel zijn vriendelijk en willen je altijd helpen met alles. Ook weten ze wat leuk is om te doen op Kos, waar je lekker kunt eten, waar je het beste kunt gaan zwemmen of wat je beter niet kunt doen. Wij wilden een scooter huren. De receptioniste maakte een telefoontje en we werden vervolgens (gratis) voor het hotel opgehaald om naar degene te gaan die scooters verhuurd. De kamer zag er prima en schoon uit. De bedden lagen goed! Iedere dag werd ons bed weer opgemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt maar dat zag er iedere ochtend weer heel goed uit. Wij hebben een top vakantie gehad bij Sunny days!

• 9familie_degroot04-08-2015

heerlijke vakantie!

Een prachtig ruim en erg schoon appartement bij vriendelijke en behulpzame mensen. Gemoedelijke en gastvrije sfeer onder aansturing van Maria.

Hotel ligt op 10 minuten wandelen van het strand aan het einde van de hoofdweg van Tigaki. Bushalte naar Kos stad voor de deur en supermarkt 100 meter verderop. Aan de hoofdweg alles bij de hand: fiets- en autoverhuur, restaurants en winkeltjes.

De mensen in Tigaki zijn vriendelijk en behulpzaam. Aanrader is restaurant Alikes, erg lekker eten en net buiten de drukte van de hoofdstraat met mooi uitzicht over het strand en het zoutmeer. Fantastische zonsondergang vanaf het terras!

Ondanks alle onrustige berichten in de media hier geen enkele hinder van ondervonden.

• 8Laura04-08-2015

Top vakantie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Tigaki. Het appartement is prima. Wij hadden een studio en deze was ruim zat voor 2 personen. Het zwembad is klein maar prima, je mag er zelfs lekker met een luchtbedje in. Afstand naar de winkels, restaurants en strand is goed te lopen. Naast het appartement zit een grote supermarkt. Ideaal om sochtends broodjes te halen. De eigenaar is heel vriendelijk. Kortom wij hebben 2 heerlijke weken vakantie gehad!

• 9Lieke Goedheer04-08-2015

Geweldige vakantie!

Wij waren in totaal met 4 stelletjes op vakantie, 2 stelletjes waren er al een week toen wij aankwamen. De eigenaresse heeft ervoor gezorgd dat we allemaal kamers kregen dicht bij elkaar op dezelfde gang. Ze zijn erg vriendelijk en regelen van alles voor je als je wat nodig hebt. Het appartement ligt aan de 'grote' weg in tigaki, het strand is goed te bereiken op de fiets. De winkeltjes en de restaurantjes liggen allemaal aan dezelfde straat op loopafstand. De laatste dag vlogen we pas savonds, we konden zonder probleem een kamer bijboeken tot 6 uur savonds om nog te douchen enz. Al met al een topvakantie gehad bij een super appartementencomplex!

9 tips over Appartement Sunny Days

• marianne huernink, 30-06-2014

Scooter huren bij Manoli, en met een strandtasje lekker op pad! Heerlijk gegeten bij Dimos en Ikaros! Dagje aan het strand bij de warme bron (waterschoenen mee)! Lekker coctailtje drinken in het hotel!

• marianne huernink, 17-09-2013

Een kamer met schaduw op het balkon in de ochtend hebben wij als zeer prettig ervaren. Er werden een aantal avonden georganiseerd in het hotel, dit was erg gezellig. Wij hebben veel gegeten bij Dimos (richting het strand tegenover de Mascotte bar), heerlijk.... Kos is leuk om te ontdekken vanaf een scooter.

• marianne huernink, 28-07-2013

De familie organiseert een paar keer in de week een gezellige avond in het hotel. Lekker eten, toen wij er waren live muziek. In het dorp is "dimos"(tegenover de mascotte bar) een aanrader! Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening.

1 vraag over Appartement Sunny Days

• Lonneke , 21-07-2018

Was

Is er een wasmachine op t complex? Of een wasserette in de buurt?

Appartement info

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën