Appartement Sunny Days ***

Review geschreven door Kaatje 69

Afknapper

Kaatje 69
13-9-2017

Voor Griekse begrippen was het niet slecht, maar wij hadden wat puntjes waar we niet blij van werden en het werd ons niet in dank afgenomen dat we er wat over zeiden....De aardige Maria van de welkomst veranderde in een totaal ander mens nadat we zeiden dat we de badkamer smerig vonden. Overal schimmel, haren in het putje, wastafel vies,overal vingerafdukken op de muren, plafond zag er uit alsof er brand was geweest en er zat een grote schimmelplek van vocht van de badkamer op muur van slaapkamer. Volgens haar hadden we een "nieuwe"kamer, want het was pas 2 jaar geleden gerenoveerd. De foto's kloppen, maar kijk niet van dichtbij. Na onze opmerking werd er iets beter schoongemaakt, maar de sfeer was verpest. Naast ons zat een duits stel waar dingen verdwenen waren, toen ze daar verhaal over gingen halen werden ze niet geholpen, ze moesten vooral niet denken dat hun personeel zoiets zou doen, geen enkel vriendelijk woord. We komen al 20 jaar in griekenland, maar dit hopen we nooit meer mee te maken.