Appartement Sunny Days ***

Review geschreven door Anne van Dijk

Geweldig familiehotel

Anne van Dijk,
21-6-2017

Geweldig! Grieken staan met stipt op 1 qua vriendelijkheid, gastvrijheid en behulpzaamheid.

Dit hotel wordt gerund door een Griekse familie. Maria is de hoteleigenaresse en is super vriendelijk, net als de rest van het hotelpersoneel.

Het is super schoon! Elke dag komen de kamermeisjes langs om te poetsen. De kamers zijn groot. De bedden zijn nieuw. Tijdens de boeking hebben we aangegeven dat we graag een zacht bed wilden ivm medische klachten. Dit hadden ze netjes voorbereid toen we aankwamen maar helaas nog steeds erg hard voor mijn lijf. Toen we dit aangaven kregen we twee matrasjes mee van het zwembad. Dit was echt stukken beter. De hoofdkussens zijn erg fijn!

Het ontbijt is super en elke dag anders en erg uitgebreid. In 11 dagen geen dag hetzelfde gegeten.

Het zwembad ziet er goed uit.

Vanuit hier loop je in een kleine 10 min. naar het strand en restaurantjes. Het strand is hier fantastisch. Azuurblauwe zee en hagelwitte stranden.

Gereisd met partner in juni 2017