Appartement Sunny Days

32 reviews over Appartement Sunny Days in het Nederlands

Top vakantie !

Familie uit Brabant
16-6-2018

Hele vriendelijke mensen, Maria, Helena, moeder van Helena, maakt elke morgen een prima ontbijt klaar, Nicholas de barman, 's avonds altijd gezellig.

Kamers waren prima, alles prima verzorgd, douche was een beetje klein, staand douchen werd alles nat, maar daar hadden we wat op gevonden, krukje waar we op gingen zitten en toen ging het prima. Kamers elke dag schoongemaakt en voldoende handdoeken werden telkens weggelegd.

Afknapper

Kaatje 69
13-9-2017

Voor Griekse begrippen was het niet slecht, maar wij hadden wat puntjes waar we niet blij van werden en het werd ons niet in dank afgenomen dat we er wat over zeiden....De aardige Maria van de welkomst veranderde in een totaal ander mens nadat we zeiden dat we de badkamer smerig vonden. Overal schimmel, haren in het putje, wastafel vies,overal vingerafdukken op de muren, plafond zag er uit alsof er brand was geweest en er zat een grote schimmelplek van vocht van de badkamer op muur van slaapkamer. Volgens haar hadden we een "nieuwe"kamer, want het was pas 2 jaar geleden gerenoveerd. De foto's kloppen, maar kijk niet van dichtbij. Na onze opmerking werd er iets beter schoongemaakt, maar de sfeer was verpest. Naast ons zat een duits stel waar dingen verdwenen waren, toen ze daar verhaal over gingen halen werden ze niet geholpen, ze moesten vooral niet denken dat hun personeel zoiets zou doen, geen enkel vriendelijk woord. We komen al 20 jaar in griekenland, maar dit hopen we nooit meer mee te maken.

Geweldig familiehotel

Anne van Dijk
21-6-2017

Geweldig! Grieken staan met stipt op 1 qua vriendelijkheid, gastvrijheid en behulpzaamheid.

Dit hotel wordt gerund door een Griekse familie. Maria is de hoteleigenaresse en is super vriendelijk, net als de rest van het hotelpersoneel.

Het is super schoon! Elke dag komen de kamermeisjes langs om te poetsen. De kamers zijn groot. De bedden zijn nieuw. Tijdens de boeking hebben we aangegeven dat we graag een zacht bed wilden ivm medische klachten. Dit hadden ze netjes voorbereid toen we aankwamen maar helaas nog steeds erg hard voor mijn lijf. Toen we dit aangaven kregen we twee matrasjes mee van het zwembad. Dit was echt stukken beter. De hoofdkussens zijn erg fijn!

Het ontbijt is super en elke dag anders en erg uitgebreid. In 11 dagen geen dag hetzelfde gegeten.

Het zwembad ziet er goed uit.

Vanuit hier loop je in een kleine 10 min. naar het strand en restaurantjes. Het strand is hier fantastisch. Azuurblauwe zee en hagelwitte stranden.

Oude reviews (archief)

Erg vriendelijk en gastvrij

John
18-8-2016

Je krijgt meer dan waar voor je geld. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en geven je een echte vakantie gevoel. De kamers zijn schoon en worden goed onderhouden. Het ontbijt is goed en elke ochtend is er wel wat anders om te ķiezen. Het was goed te vertoeven in het zwembad.

Net appartement, mooie omgeving.

Daniël
31-7-2016

Net terug van ons verblijf in het hotel Sunny Days, en dit ons zeker goed bevallen.

Het personeel onderneemt meteen actie wanneer er punten zijn. Ook helpen ze je graag met het plannen van uitjes en denken ze mee met de best mogelijke prijs.

Het ontbijt is erg lekker, veel keuze en elke dag proberen ze er variatie in te brengen. Ook de eet locatie is fijn en rustig.

Wij hadden een appartement met kitchenette, veel gebruik van gemaakt echter was het wel roeien met de riemen die je had. Niet veel pannen en keukengerei.

Douche had helaas geen douchegordijn waardoor de badkamer na het douchen erg nat was, verder een fijne douche.

De bedden waren vrij hard, we hebben op een gegeven moment zelf een kleed onder de lakens gelegd. Deze lag al in het appartement, dus boek je dit hotel stop dit deken eronder.

De rest van het appartement was netjes en elke dag werd er schoongemaakt behalve op zondag. We hadden een mooi balkon met uitzicht op de zee en zonsondergang.

Zoals beschreven in eerdere recensies staat er vaak dat het aan een drukke weg ligt, dit klopt, echter heb je een goede balkon deur waardoor je dit nagenoeg niet hoort. Dit hebben wij zeker niet als storend ervaren.

Het zwembad is netjes en wordt elke dag goed schoongehouden door het personeel. De bedden rondom het zwembad zijn comfortabel.

Al met al een prima verblijf gehad. We kunnen dit zeker aanraden als hotel. Boek dan ook zeker het ontbijt erbij, voor 5 euro per dag heb je een heerlijk ontbijt waar je elke avond weer naar uitkijkt :).

Keurige appartementen voorzien van Airco

Boele Braaksma
26-7-2016

Wij hebben 13 nachten verbleven in hotel / appartement Sunny Days. Vanaf het moment van arriveren werden wij reeds uiterst vriendelijk geholpen. De kamer was keurig schoon, en werd dagelijks schoongemaakt. Dat is bijzonder prettig en zie ik niet altijd als standaard. De kamer was voorzien van airco, prima! Een leuk balkon uitkijkend op het zwembad, wat keurig schoon was en luxe ligbedden had.

Het is duidelijk te merken dat op het eiland Kos het tourisme een klap heeft gehad van het vluchtelingen probleem. Ik heb overigens geen enkele vluchteling als zodanig herkend!

Ik kan iedereen een vakantie naar Kos van harte aanraden. Tigaki is een leuk dorp met een strip en diverse eetgelegenheden. Wie echter van drukte houdt, kan beter in Kos gaan eten/stappen. Dit is ongeveer 15 minuten met de auto.

zeer goed!

nathanja en erik
29-9-2015

Sunny days is een prima plek om te verblijven. De restaurants, bakker, het strand en de supermarkt zijn op loop afstand te bereiken. Tigaki is een erg leuke plek om te verblijven. De mensen van het hotel zijn vriendelijk en willen je altijd helpen met alles. Ook weten ze wat leuk is om te doen op Kos, waar je lekker kunt eten, waar je het beste kunt gaan zwemmen of wat je beter niet kunt doen. Wij wilden een scooter huren. De receptioniste maakte een telefoontje en we werden vervolgens (gratis) voor het hotel opgehaald om naar degene te gaan die scooters verhuurd. De kamer zag er prima en schoon uit. De bedden lagen goed! Iedere dag werd ons bed weer opgemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt maar dat zag er iedere ochtend weer heel goed uit. Wij hebben een top vakantie gehad bij Sunny days!

Fantastisch gastvrij hotel

Dennis
5-9-2015

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Personeel spreekt een hoop talen. Ontbijt is absoluut een aanrader, heel gevarieerd en alles is vers. De kamers zien er goed en verzorgd uit, zeker de gerenoveerde kamers. Hotel ligt in een leuke barstreet met goede restaurants.

Zonnige dagen bij Sunny Days : )

Anouk
14-8-2015

Wij waren in juli met 4 volwassenen en 4 kinderen op vakantie naar Sunny Days in Tigaki. We hebben het super naar onze zin gehad. Warm verwelkomd door Maria, aardige gastvrije mensen die er voor je zijn. Babis aan de bar maakt erg lekkere koffie ; )

De appartementen liggen aan een drukke weg, winkeltjes en restaurantjes op loopafstand.

Wij hadden elektrische fietsen gehuurd dat ging super! De kamers waren schoon en netjes.

Het ontbijt was heerlijk, zoveel keus en elke keer maakten ze weer wat anders.

Leuk zwembad en leuke bar en zitjes erbij. Wij hebben het heel leuk gehad bij Sunny Days!

Fijn verblijf in sunny days

B. De Boer
11-8-2015

Sunny days, een appartementencomplex op ongeveer 15 km van Kos stad. Dicht bij bus halte en supermarkt, strand is 10min lopen. Erg mooie kamer! 1 van de betere waar wij zijn geweest met eigen balkon en een goeie douche. Het personeel in sunny days werken hard en doen hun best om je te helpen als er iets is. We hadden exclusief ontbijt maar hebben er wel 2 ochtenden gegeten en dit was prima. In verhouding veel Duitsers. Je kan uitjes boeken via sunny days, makkelijk en snel! Mijn zusje en ik hebben een top vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Days voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunny Days in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunny Days zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunny Days scoort een 8.47 uit 10 op basis van 33 reviews.