Appartement

116 reviews over Appartement Socrates Studios in het Nederlands

Relaxed

Jennifer
5-5-2019

Een klein appartement waar veelal Nederlandse toeristen verblijven. Ik ben hier 8 dagen gebleven en heb het ontzettend naar mijn zin gehad.

De ochtend starten bij het zwembad en in de middag heerlijk genieten van de homemade cocktails. Top!

De service is top, de kamer is meerdere malen in de week schoon gemaakt. Er wordt je de vrijheid aangeboden wanneer je betalingen wil laten plaats vinden.

Helaas kampte ik wel meerdere malen met ontzettend koud water om mee te douchen. Maar dat was dan ook het enige.

Zeker een aanrader!

Marleen van Zoggel
20-11-2018

Kleinschalig appartementencomplex. Veel Nederlanders. Je wordt erg vriendelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Ze vragen regelmatig of alles nog naar wens is. Tigaki is een klein plaatsje met restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Groot zandstrand waar je genoeg bedjes kunt huren. Het ligt vlakbij Kos-stad. Het is bereikbaar met openbaar vervoer maar een fiets huren om langs het strand af naar de stad te fietsen is ook een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Aanrader als je van schoon en rustig houdt

Gert-Jan
25-7-2018

Erg vriendelijke eigenaar (familiebedrijfje) en dito personeel. Leuk en kleinschalig. Niets moet, veel kan. Heerlijk zwembad, fijne bar. Mijn dochter vond het fantastisch en ik (dus) ook.

Geweldige vakantie Kos!

Ellen,
21-6-2018

Erg schoon, zeer vriendelijke mensen, helpen en doen alles voor je, geweldige en relaxe 2weken vakantie gehad. Heerlijk eten overal in Tygaki en Kosstad zeer de moeite waard, strand 3 euro de hele dag kortom wij hebben genoten. Geen minpunten voor ons!

Gereisd Met partner in mei 2018

Gewoon doen!

Jacqueline
4-6-2018

Prima appartement, prachtig zwembad, goede ligging. Zeer gastvrije en gezellige gastfamilie voor wie geen moeite teveel is en die zichtbaar plezier hebben in hun werk. Zeer prettige plek om vakantie te vieren.

Super!

Gert-Jan Mennen
8-5-2018

Voor de tweede keer naar Socrates geweest. Wederom waanzinnig goed naar onze zin gehad. Warme mensen, fijn appartement en heerlijk zwembad. We komen zeker terug. Deze keer duurt het geen 5 jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed onderhouden complex, niet duur. Prima.

Jolanda
30-10-2017

Leuk compex met 13 kamers. Een aantal heeft de zon in de ochtend en ligt aan de zwembadzijde en een paar liggen aan de zeer lawaaiige wegkant. Wij hadden een kamer aan de zwembadzijde op de begane grond. De appartementen zijn mooi, nieuw maar heel gehorig. Je hoort elke voetstap van boven en als iemand op de wc zit kun je meegenieten. Daar komt bij dat de familie zelf ook op de begane grond woont. Dit is een ouder echtpaar dus daar heb je niet veel last van. Integendeel, ze willen met alles wel helpen. Ontbijten kun je hier goed voor 5 euro pp. Het muziek aan de bar is overdag wat luid maar in de avond is de bar dicht. In de zomer is het open. Warm water in de douche is beperkt. Een zitstoel in app. zou fijn zijn. In deze drukke straat waren nog maar 3 restaurantjes en een paar winkeltjes open. Auto of fiets huren kan aan de overlant. Fiets is leuk voor naar het strand maar verder niet. Slechte fietspaden. Zwembad koud water in okt

Gereisd Met partner in oktober 2017

Wat een super fijn complex!

Tremmie
27-10-2017

Sfeervol complex met slechts 14 kamers, maar toch voorzien van diverse voorzieningen: zwembad met ligbedden, bar voor drankjes en snacks, dakterras met ligbedden en louncheset en tuin met zitjes en speeltoestellen voor kinderen. Gelegen aan de doorgaande weg, maar totaal geen hinder van verkeer. Aan deze weg zitten winkeltjes, restaurants en bars en binnen 10 minuutjes ben je lopend op het mooie strand van Tigaki. De studio's met balkon zijn netjes onderhouden, niet groot, maar je hebt er alles wat je nodig hebt (keuken met 3 kookplaten en oventje, badkamer met douche, wastafel en toilet, voor Griekse begrippen redelijke bedden en veel opbergruimte voor kleding etc. Wifi, kluisje en airco tegen betaling. De familie die het complex beheerd zijn allemaal even vriendelijk. Als je niet van het massale van een groot complex houdt, dan zit je hier helemaal goed.

Gereisd Met partner in oktober 2017

geweldige schone studios

frans en barbara
19-9-2017

prachtig onderhouden complex dat door een zeer vriendelijke familie word gerund. wij gaan volgend jaar niet voor niets voor de 3 keer terug. min punt is de muziek aan de bar die vaak te hard en altijd het zelfde is. een aanrader volgens ons.

Aanrader!

Oosting
3-9-2017

Een super schoon appartement van een geweldig lieve familie met super goed personeel.

Het eten en drinken bij de bar was lekker, de sfeer super. Mooi zwembad met leuke muziek op de achtergrond en geen stress van handoekje leggen.

Alles is op loopafstand. Kortom, een ideale plek. Wij hebben genoten! Zelf gaan we niet snel terug naar een plekje maar hier zouden we graag nog eens terugkomen. En dan vooral door dit leuke appartement waar het personeel er een fantastische vakantie van maakt.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Socrates Studios in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Socrates Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.