Appartement Socrates Studios

121 reviews over Appartement Socrates Studios

• 2019
    9Angelo05-09-2019

Super vakantie

Super leuk apartement en tigaki een leuke badplaats. Prima verzorgd app. Alles netjes en in orde. Goed bedden prima badkamer, bijna elke dag schoonmaak en schone handoeken. Aan een gezellige straat vol barretjes en restaurants. En op een paar minuten lopen van het mooie zandstrand. Al met al een prima appcomplex met vriendelijk personeel en eigenaar. Enig minpuntje vonden wij dat er van smorgens 9.00 tot savonds 12.00 een bandje met popmuziek gedraaid werd. En dan geen "gouwe ouwe" als achtergrondmuziek maar echte beats en pop van de huidige tijd? Terwijk de bezetting toch echt dik 50 plus was. Dus mijn tip zou zijn draai wat andere muziek en als achtergrond dan geef ik een 10....nu is het een 9 :)

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Nel04-09-2019

Super

Socrates Studio's is zeker een aanrader. Mooie, goed verzorgde appartementen, vriendelijke eigenaren die alles voor de doen als er iets is. Leuk zwembad, leuke bar. Strand en zee is op loopafstand en is echt prachtig. Fietsen huren is ook een aanrader. Op 10 km afstand zit je in Kos stad zelf. Heel veel leuke eettentjes in de buurt waar je boor weinig geld heel hoed kan eten. Kortom....gewoon hier naar toe gaan.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Esther28-08-2019

Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar!

Socrates Studio’s is een heerlijke plek om je vakantie in Tigaki door te brengen. Mooi complex met schone, goed verzorgde kamers. Achter het complex een mooie tuin met heerlijk zwembad en in de tuin overal plekjes waar je kunt zitten. Aan de bar lekkere hapjes en drankjes te krijgen, of je nu een cocktail wilt of een eigen gemaakte slush puppy, allemaal even goed. Familie en andere medewerkers doen erg hun best om je een heerlijke vakantie te bezorgen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jennifer05-05-2019

Relaxed

Een klein appartement waar veelal Nederlandse toeristen verblijven. Ik ben hier 8 dagen gebleven en heb het ontzettend naar mijn zin gehad.

De ochtend starten bij het zwembad en in de middag heerlijk genieten van de homemade cocktails. Top!

De service is top, de kamer is meerdere malen in de week schoon gemaakt. Er wordt je de vrijheid aangeboden wanneer je betalingen wil laten plaats vinden.

Helaas kampte ik wel meerdere malen met ontzettend koud water om mee te douchen. Maar dat was dan ook het enige.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Marleen van Zoggel20-11-2018

Zeker een aanrader!

Kleinschalig appartementencomplex. Veel Nederlanders. Je wordt erg vriendelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Ze vragen regelmatig of alles nog naar wens is. Tigaki is een klein plaatsje met restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Groot zandstrand waar je genoeg bedjes kunt huren. Het ligt vlakbij Kos-stad. Het is bereikbaar met openbaar vervoer maar een fiets huren om langs het strand af naar de stad te fietsen is ook een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Gert-Jan25-07-2018

Aanrader als je van schoon en rustig houdt

Erg vriendelijke eigenaar (familiebedrijfje) en dito personeel. Leuk en kleinschalig. Niets moet, veel kan. Heerlijk zwembad, fijne bar. Mijn dochter vond het fantastisch en ik (dus) ook.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Ellen,21-06-2018

Geweldige vakantie Kos!

Erg schoon, zeer vriendelijke mensen, helpen en doen alles voor je, geweldige en relaxe 2weken vakantie gehad. Heerlijk eten overal in Tygaki en Kosstad zeer de moeite waard, strand 3 euro de hele dag kortom wij hebben genoten. Geen minpunten voor ons!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Jacqueline04-06-2018

Gewoon doen!

Prima appartement, prachtig zwembad, goede ligging. Zeer gastvrije en gezellige gastfamilie voor wie geen moeite teveel is en die zichtbaar plezier hebben in hun werk. Zeer prettige plek om vakantie te vieren.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Gert-Jan Mennen08-05-2018

Super!

Voor de tweede keer naar Socrates geweest. Wederom waanzinnig goed naar onze zin gehad. Warme mensen, fijn appartement en heerlijk zwembad. We komen zeker terug. Deze keer duurt het geen 5 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

7Jolanda30-10-2017

Goed onderhouden complex, niet duur. Prima.

Leuk compex met 13 kamers. Een aantal heeft de zon in de ochtend en ligt aan de zwembadzijde en een paar liggen aan de zeer lawaaiige wegkant. Wij hadden een kamer aan de zwembadzijde op de begane grond. De appartementen zijn mooi, nieuw maar heel gehorig. Je hoort elke voetstap van boven en als iemand op de wc zit kun je meegenieten. Daar komt bij dat de familie zelf ook op de begane grond woont. Dit is een ouder echtpaar dus daar heb je niet veel last van. Integendeel, ze willen met alles wel helpen. Ontbijten kun je hier goed voor 5 euro pp. Het muziek aan de bar is overdag wat luid maar in de avond is de bar dicht. In de zomer is het open. Warm water in de douche is beperkt. Een zitstoel in app. zou fijn zijn. In deze drukke straat waren nog maar 3 restaurantjes en een paar winkeltjes open. Auto of fiets huren kan aan de overlant. Fiets is leuk voor naar het strand maar verder niet. Slechte fietspaden. Zwembad koud water in okt

Gereisd met partner in oktober 2017

Appartement Socrates Studios info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart