Appartement smartline More Meni Residence

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag18°13°
Appartement smartline More Meni Residence
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor smartline More Meni Residence voor je op een rij gezet:

34 reviews over Appartement smartline More Meni Residence in het Nederlands

Geweldig!

spijkhoven
20-10-2016

Rustig hotel, mooie ruime suites, wij kregen in september een upgrade naar een premium suite, geweldig dus, ook het restaurant Kitchen24 is fantastisch om te eten, dus voor herhaling vatbaar

Heerlijke ontspannende zonnige strandvakantie

Anita Vuijk
2-5-2016

Je komt hier echt tot rust. Heerlijke zee, strand. Een mooi gerenoveerd hotel waar je de lekkerste drankjes krijgt. En de mensen zijn zeer vriendelijk, staan echt voor alles voor je klaar. Er niets nadeligs op te merken. Het is Top!!!

fantastisch hotel

ritaen theo vandam
1-10-2015

Zijn nu 10dagen thuis van 2weken moremeni residence beveel dit hotel aan

hele mooie kamers en suite iederedag schonelakens en handdoeken ,ook voor het strand

en ook weer schone handdoeken bij het zwembad

ontbijt is super ook het buffet savods is goed

personeel is erg vriendelijk niemand uitgezonderd gaan zeker nog eens terug hiernatoe

geen topper

anny
21-9-2015

Er is geen tuin en parking aanwezig.

Ligt aan een drukke winkel/barstraat.

Restaurant is aan straatzijde , wat in het hoogseizoen waarschijnlijk lawaai en pottekijkers betekent.

Kwaliteit en variatie was voldoende maar ook niet meer dan dat.

Zeker geen aanrader ivm kinderen.

Personeel is zeer vriendelijk.

Aanrader in Tigaki

Jan
21-9-2015

Net terug gekomen uit Tigaki. Hotel is zeer goed bevallen. Airco was gratis, handdoeken werden dagelijkse ververst, gratis strandhanddoeken die iedere dag konden worden ingewisseld tegen nieuwe. Ontbijt buffet zeer uitgebreid met zowel Engels als Continentaal ontbijt en veel fruit. Cocktail bar was sinds paar maanden vernieuwd en geweldig lekker. Zeer vriendelijk personeel bij bar, receptie, restaurant en schoonmaakt. In de straat zaten diverse restaurants waar je uit kon kiezen. Hotel lag een doorgaande straat (Tigaki is eigenlijk maar een straat) met veel restaurant en barretjes. Al met al een heerlijke vakantie en voor herhaling vatbaar.

More meni residence is een nieuw, redelijk comfortabel hotel aan een vies, armoedig, lawaaierig straatje. Het ontbijt is matig.

Flinke tegenvaller!!

Antoinette
9-6-2012

Het appartement was ruim en schoon. Verwacht niet dat je zelf een maaltijd kunt bereiden,want de keukeninrichting is karig!! Wij kwamen door een overboeking hier terecht,terwijl wij met zorg Socrates hadden uitgezocht. Touroperator liet ons geen andere keus dan dit complex of kostenloos annuleren :-(. Je mag gebruik maken van andere zwembaden,maar daar werd verwacht dat je wel iets consumeert ( zeer prijzig). Het complex ligt aan de doorgaande weg met veel discotheken en dat hebben wij geweten. Tot in de ochtend ( 05.00 uur) heel erg veel lawaai! Ook zijn er erg veel muggen en de gemeente kan daar niets aan veranderen (stil staand water/ meertje) Wij werden elke dag lekgestoken en uit eten gaan in de buitenlucht was niet te doen. Wij hebben scooters gehuurd en het hele eiland kunnen bezichtigen. Daardoor samen een redelijk goede vakantie gehad.De bar beneden is gezellig en personeel erg vriendelijk! Toch vinden wij Kos het minst leuke eiland!

Supervakantie

Jani
27-8-2011

mooi ruim appartement; goede ligging.

wordt goed schoongehouden; alleen jammer dat de handdoeken niet iedere dag verschoond worden. Gezien de prijs zou dat wel moeten;vind ik het enige min-punt. Beneden is een gezellige cocktailbar. Het naastgelegen restaurant Spiros is erg goed.

Tigaki is gezellig en heeft een mooi strand.

Onze vakantie was super!

nee hoor, niet meer

Wendy
28-9-2010

Katras ligt in DE straat van Tigaki.Dat betekend 's avonds veel muziek, lawaai en dronken gillende mensen.Daardoor ben je verplicht om je deur te sluiten en de tent uit te zweten, tenzij je de airco neemt voor 5 eurie per dag (waarom zit dit niet gewoon in de prijs)Dus ook 's avonds lekker rustig een boekje lezen met een biertje en een chipje op het balkon is er niet bij.Het keukengerei is echt minimaal, niet eens een schilmesje.Ook de tlverlichting draagt niet bij aan een gezellig appartement. Na 6 dagen kwam ik er achter dat de lakens niet verschoond werden (ik heb een test gedaan met een kruisje) wel lagen ze elke dag netjes opgevouwen. Toen ik om nieuwe vroeg was dat trouwens geen enkel probleem.De jongens benee waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Tigaki zelf is een prima thuisbasis om zo het eiland te verkennen, met scooter kom je al zo aan de andere kant. Fietsen naar Kos stad is goed te doen,''s avonds terug beetje moeilijk ivm onverlichte wegen.Prijs/kwaliteit klopt niet.

Centrale ligging en super verzorgd

M. Albert
11-8-2010

Wij waren met 7 pubers verdeeld over een aantal appartementen. Het is ons erg goed bevallen, omdat zij 's avonds "uit" konden gaan in een voor ons veilige omgeving. Allemaal op loopafstand. Ook het strand was dichtbij met wit zandstrand en prachtig blauwe zee die uitkijkt op onder andere Turkije.

1 nadeel, de airco kost 5 euro per dag per appartement, en dat liep bij ons behoorlijk op! (En zonder kon je niet!!!) De kluisjes waren gratis dus dat viel weer mee.

Ik raad appartementen Katras aan iedereen aan.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement smartline More Meni Residence in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement smartline More Meni Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.