Appartement Pelopas Resort

• Sauna
Meer appartement info

133 reviews over Appartement Pelopas Resort

• 10De groot31-05-2016

Centraal gelegen en schoon ruim appartement

Zeer vriendelijk personeel, ruim en zeer schoon appartement Het hotel ligt zeer centraal tussen restaurantjes en barretjes zonder er overlast van te hebben, Het zandstrand ligt op nog geen 2 min lopen, het is leuk om naar kos stad te fietsen ongeveer 45 min. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Bas Naucke26-09-2015

Voor herhaling vatbaar

Voor de tweede keer Pelopas bezocht. De eerste keer afgelopen juni en toen besloten wij om in september terug te keren. En zo geschiedde. De schoonmaak is goed en ook de bedden waren prima. Ook gratis airco (want dat is niet overal vanzelfsprekend) en we vonden het vrij grootschalig. Zelfs een ligbad ontbrak niet en de douchekop hoef je tenminste niet zelf vast te houden. ;-) Het enige minpunt is wel dat je een vermogen moet betalen voor wifi en dat is nochtans een gemiste kans, want dat is verder overal gratis verkrijgbaar. Wij hadden wifi van Mylos, het restaurant tegenover Pelopas. Verder vonden we het personeel vriendelijk doch niet overdreven vriendelijk zoals we dat eens eerder hebben meegemaakt. En van de herrie hadden we geen last. Afgelopen juni hadden we de accommodatie voor het zwembad, maar nu achter. We mochten wel verhuizen, maar dat vonden we niet nodig. Toch vriendelijk aangeboden.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Birgitte20-09-2015

heerlijk rustig

Studio nr206 ligt niet aan zwembad maar gelijkvloers met receptie. Het was het rustigste appartement en in de schaduw. Zon alleen van 16.00u tot 19.00u. 1 trapje af en je ligt bij het zwembad. Als je daar een appartement hebt, heb je de hele dag zon wat erg warm is. Iedere dag schone handdoeken, om de dag schoon beddengoed. Gehorig complex wat betreft het geschuif van stoelen in andere appartementen. Het appartement boven ons was in geen tijden verhuurd. Wij hebben hiervan gebruik gemaakt na uitchecken op de laatste dag voor een vergoeding van 30 euro zodat we tot 18.00u. hiervan gebruik konden maken. Bij de buurman de mooie excursie geboekt naar vulkaaneiland Nisyros voor 25 euro p.p. (de prijs was net gezakt van 30 euro ivm met naseizoen) en de avondtrip voor 8 euro naar het bergdorpje Zia ivm de zonsondergang. 3 eilandentour (Pserimos, Plati, Kalymnos) best te boeken in Kos-stad zelf, neem de boot Dolce Vita, geen overvolle boot! 18 euro p.p. incl lunch op sponzeneiland Kalymnos.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Christine15-07-2015

Heel mooi!

Heel mooi kleinschalig complex. Prima appartement heel schoon. Jammer dat je WiFi moet kopen!

• 9pronkonator09-07-2015

Heerlijke vakantie gehad

Bij inchecken werden we voorgesteld. Zeer vriendelijk personeel. Schone kamers. Prima zwembad. Ligging ideaal. Het hotel uit waggelen en dan kom je al in een straat met eetgelegenheden en cocktailbarretjes. Strand met zand. Fietsen huren is echt een aanrader ( 30 euro voor 2 fietsen 1 week lang bij Moto Harley). Kos-stad 12 km, makkelijk te fietsen. Auto gehuurd om over het eiland te touren. Aanraders: Plaka ( bos met pauwen ), Zia , Old Phili en Kefalos (oude hoofdstad)

• 10Francisco08-07-2015

uitstekend

Echt een aanrader, vriendelijk ,schoon ,ruime bed,privézwembad,vriendelijke personeel en de baas ook,dicht bij het strand genoeg restaurant en winkels. Tip voor gratis wifi bij de buurman uit eten,wifi voor de gehele vakantie! Tip Naast de hotel Is de goedkoopste boekings bureau voor bodrum of the 3 islands tour

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 10Plaisier05-07-2015

The place to be

We zijn net terug van weer een heerlijke vakantie op het mooie eiland Kos. Voor de 5e keer gelogeerd bij Pelopas. Bedankt Ariz, Helena en Connie voor alle service en gastvrijheid. Ondanks dat er geen free WiFi is maakt de ligging, de schone kamers en elke dag schone handdoeken, dit meer dan goed. Bij de taverne Alikes gelegen vlak bij het strand ( aan de weg naar het zoutmeer) heb je wel wifi en kun je heerlijk eten!

• 9R.vorstermans26-06-2015

Geweldig schoon compleet goede ligging prima zwembad vriendelijke eigenaar en personeel uitstekend onderhouden complex vlakbij strand midden in het centrum,'s nachts heerlijk rustig,alleen WiFi is complex steeds code aanvragen en duur, maar dat is geen probleem je hebt bijna overal gratis WiFi .

• 10Hans en Els v Vugtv15-06-2015

Pelopas is echt een aanrader

wij hebben erg genoten van ons verblijf Vriendelijk mensen erg gezellig Ruim en schoon

Gereisd met partner in mei 2015

• 9W.Claessens08-06-2015

Mooi kleinschalig complex

Appartementencomplex ligt in een toeristische straat met veel kleine winkeltjes en restaurantjes. Onze indruk van dit complex is zeer positief. Het personeel is vriendelijk en ontzettend behulpzaam als men vragen heeft of als er iets moet gebeuren. Omdat het in een straat ligt is het uitzicht of op het zwembad of op de straat die zeer levendig is. Dit hoeft dus niet negatief te zijn. De kamers worden dagelijks goed schoongemaakt, gebruikte handdoeken worden vervangen en het beddengoed wordt iedere 2 dagen vervangen. De kamers zijn uitgerust met een klein keukentje zodat men er zelf zijn eten kan klaar maken maar omdat er zoveel restaurants in de buurt liggen is dat voor ons niet nodig geweest. Wij houden er in ieder geval een goed gevoel aan over en hopen er nogmaals naar toe te kunnen gaan.

Gereisd met partner in mei 2015

Appartement Pelopas Resort info