Appartement Pelopas Resort

Meer appartement info

133 reviews over Appartement Pelopas Resort

• 9simone duijn27-08-2016

Heerlijke vakantie

Wij een gezin met twee kinderen van 16 en 14 jaar hebben een heerlijk week gehad op Kos. Mooi appartement groot genoeg voor vier personen. Ideaal gelegen aan de hoofdstraat van Tigaki. Heerlijk zwembad waar wel wat veel chloor in zat waardoor we wel af en toe pijnlijke ogen hadden. Op loop afstand van het strand. De bedden waren alleen erg hard maar daar wordt het volgende seizoen iets mee gedaan volgens de manager.

• 9René Blankenstein18-08-2016

Bijzonder prettige accommodatie!

Wij, 2 volwassenen en 2 dochters van 11 en 16, hebben het hier uitstekend naar ons zin gehad! Het appartement was groter dan verwacht, met groot balkon aan de noordzijde. Daardoor weinig zon op dat balkon, vonden wij prettig. Prima keukenuitrusting, net genoeg voor vier personen. Matrassen inderdaad hard, was even wennen. Badkamer fris en netjes. Prettige douche en bad. Water op druk en temperatuur. Ondanks de ligging aan de drukke hoofdstraat geen moment last gehad van herrie. De paar kleine probleempjes waar wij tegenaan liepen werden door de medewerk(st)ers direct of binnen heel korte tijd zonder morren opgelost. Zwembad is niet groot maar groot genoeg voor het aantal gebruikers. Fris water met meer chloor dan wij gewend zijn. Verder een genot om in te vertoeven. Poolbar is niet permanent bemand, af en toe loopt er een medewerk(st)er langs de zonnebedjes te vragen of er behoefte is aan een ijsje of een drankje. Kortom, wat ons betreft echt een heel fijn hotel.

• 10Fam. De Meijer14-08-2016

Top!

Dit resort voelt als thuiskomen, o.m. door de vriendelijke, hulpvaardige en betrokken bejegening door de eigenaren en het personeel. Iedere dag een schoon appartement, schone handdoeken en opgemaakte bedden. Alles is in het appartement aanwezig. De inrichting is prima. Alleen het matras had iets zachter gemogen. Dit werd overigens direct opgelost toen we daar een opmerking over maakten bij de receptie. De gym is uitstekend voor een basic workout. Het zwembad is schoon en veilig voor kinderen. De ligging van het resort is prima! Het strand is op loopafstand. Kortom: we hebben een fantastische vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 1Frank Jansen13-08-2016

Echt verschrikkelijk

Beste lezers, wij ( een gezin met 2 meiden van 14 en 17 ) kwamen op 28 juli aan in Pelopas Resort, ingecheckt en door naar onze kamer. We werden in het bijgebouw gestopt en dit was echt te gek voor woorden. Een appartementje zo klein, niet te geloven. Mijn dochter van 17 ( ze is de kleinste ) moest op een veredeld campingbedje liggen. Direct na inchecken naar de receptie gegaan met de vraag of ze ook een kamer hadden voor 4 personen i.p.v. veredelde 2-persoons kamer. De manager vond de vraag belachelijk waarop ik pareerde dat er toch 5 sterren staan op de buitenkant van het complex. Er was dus niets mogelijk ( terwijl het complex voor misschien 75% vol zat ) dus toen maar deze kleine kamer geaccepteerd. Ook tevens aangegeven bij de reisleiding van touroperator, nul op rekest. Ik de kamer zijn we kakkerlakken tegengekomen ( nog nooit gezen in de 5 sterren complexen in Turkije ), de zwembadbar was nooit open ( in het hoogseizoen ) en de vriendelijkheid van de dame aan de receptie liet ook zwaar te wensen over. Omdat we een late avondvlucht hadden hebben we 2 dagen voor vertrek gevraagd of we de kamer langer mochten aanhouden ( want het was immers toch niet vol ), dat mocht wel maar dan moesten we wel €80,- bijbetalen, dit terwijl andere mensen deze mogelijkheid gratis aangeboden hadden gekregen. De manager wilde dus op deze manier even zijn gram halen omdat ik het in mijn hoofd had gehaald om wat over zijn accommodatie te durven zeggen aan het begin van de vakantie. Beste mensen, Kos is echt geweldig, mensen zijn echt super aardig en ontzettend dankbaar dat we onze centjes daar op komen maken. Behalve de arrogante medewerkers van Pelopas, deze accomodatie is absoluut niet meer waard dan 2 sterren, dit is gebaseerd op de ervaring die we als gezin in de loop der jaren hebben opgebouwd. Adviseer ik u om naar Kos te gaan? Absoluut JA. Adviseer ik u om naar Pelopas te gaan? Als u met 2 sterren genoegen neemt dan wel, verwacht u ook 5 sterren te krijgen ( net als wij ) dan zeer zeker een afrader.

• 9Familie Heesen11-08-2016

Weer een heerlijke vakantie gehad!

Nette schone appartementen. Regelmatig schone handdoeken en beddengoed. Airco zit bij de prijs in, alleen voor huur kluisje bij betalen. Het zwembad is heerlijk! Voor de tweede keer hier. Heerlijk rustig en toch in de hoofdstraat van Tigaki. Strand heel dichtbij. Leuke restaurantjes waar je goed en betaalbaar kunt eten. Azir, Helena, Conny, Vicky en de schoonmaaksters en nachtportier bedankt voor jullie goede zorgen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Irene08-08-2016

Super plek!

Pelopas is, hoewel aan de hoofdstraat gelegen, een rustige accommodatie met fantastisch personeel. Prima appartement, mooi zwembad, genoeg ligbedden en veel gezellige en rustige gasten. Bedden aan de harde kant maar dat is dan ook echt het enige minpunt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Conny05-07-2016

Weer een geweldige vakantie gehad bij Ariz. Het is heerlijk hier te verblijven, appartement is ruim en heel schoon. En vanaf dit jaar ook gratis WIFI, heel fijn. In september gaan we voor de 7de keer hierheen.

• 9Alice27-06-2016

Super vakantie!

Wij zijn net terug van 11 dagen vakantie in appartement Pelopas Resort. Om 9.30 uur 's morgens waren wij al bij het appartement en wij konden direct terecht in ons appartement. Het appartement is ruim, schoon en verzorgd. Alle benodigdheden zijn aanwezig. Wifi is gratis, werkt niet overal optimaal, maar dit was verder geen probleem. Het personeel is erg vriendelijk. Vraagt of je nog plannen hebt voor die dag en hoe je dag is geweest. Het was heel rustig aan het zwembad; de 1 vindt dit lekker en de ander kan het misschien als te rustig ervaren.

Wij hebben 1 ochtend ontbijt bijgeboekt, maar dit raden wij niet aan. Het ontbijt is erg simpel. Supermarkt met verse broodjes zit om de hoek.

Qua locatie ligt het appartement super. Veel restaurantjes, cocktail bars, supermarkten en winkeltjes op loopafstand. Het strand ligt ongeveer op 2 minuten loopafstand; 1 van de mooiste stranden van Kos.

Hou je van 's avonds meer drukte en mensen, dan is Kos Stad een aanrader. Dit is prima te doen met de fiets.

Tip als je naar Kos gaat; huur een scooter!!

• 9Dinette Brinkman25-06-2016

Een goed en schoon hotel met een perfecte ligging. Mooi zwembad. Ruime kamers. Vriendelijk personeel. Overal gratis wifi

• 10Anja & Ron14-06-2016

Pelopas Resort, even the bad times are good

Voor de 6e maal hier naar toe geweest en het voelt als thuiskomen. We hebben het weer verschrikkelijk goed gehad mede dankzij Aris en de beide gastvrouwen Connie en Helena. Appartementen zijn ruim en groot met een heerlijk balkon. Tegenwoordig is er ook gratis WIFI. Mooi zwembad voor wie daar behoefte aan heeft, maar met het mooie strand in de buurt, ging onze voorkeur daar naartoe. 2 zonnenbedden voor 5 euro per dag.

Fietsen en scooters huren doe je bij Nikos, even verderop in de straat. Lekker eten en veel lachen doe je aan de overkant bij Milos

Jammer dat Kos gemeden wordt door de angst van vluchtelingen. Wij hebben er in ieder geval geen gezien De bevolking is ontzettend druk geweest om het eiland weer tiptop te krijgen, maar het blijft helaas heel erg rustig.

Gereisd met partner in mei 2016

Appartement Pelopas Resort info