15 vragen over Appartement Pelopas Resort

• jacqueline derks, 13-07-2018 Rapporteren

ontbijt

heeft iemand daar ervaring met het ontbijt? is het goed?

• karinoostindie, 30-07-2016 Rapporteren

Koffiezetapparaat

Wat voor koffiezetapparaat is aanwezig in het appartement?

• Maartje, 27-04-2016 Rapporteren

vluchtellingenproblematiek?

Willen graag terug naar Pelopas. Vraag is echter hoe het met de vluchtelingenproblematiek gesteld is aldaar? Iemand er ervaring mee?

• Ilona, 23-06-2015 Rapporteren

Kamer verlaten bij een late vlucht

Wij gaan van 8 tm 22 augustus naar Pelopas, maar vliegen 23 augustus 00:50 pas terug. Heeft iemand ervaring hoe laat je de kamer uit moet en of er nog een extra gelegenheid is om te douchen en om te kleden, zodat je toch overdag kan zwemmen. Kunnen de koffers weg gezet worden achter de receptie?

Alvast bedankt voor een reactie

pronkonator, 09-07-2015

Kamer huren 40 euro. Douchen kan zonder kamer eventueel bij de fitness ruimte. Kamer uitchecken om 12 uur. Koffers bij receptie.

We hebben een aantal aanbieders voor Pelopas Resort voor je op een rij gezet:

• Vanhalen1, 08-03-2015 Rapporteren

Is het gebruik van wifi op de kamer ondertussen al mogelijk?

W.Claessens, 08-06-2015

Ja, is mogelijk tegen betaling

• Jacqueline, 30-07-2014 Rapporteren

1 kamer appartement

Wij willen in oktober naar Pelopas Resort gaan. Heeft iemand ervaring met het 1 kamer appartement. Is deze groot genoeg? Is het balkon kleiner dan een 2 kamer appartement. Ik hoor het graag!

hansjanssen45, 11-09-2014

Wij hebben geen ervaring met een 1-kamerappartement, maar houdt u er rekening mee dat het complex de 2e helft van oktober sluit. Wel hebben wij contact gehad met vakantiegangers die in een 1-kamer verbleven en geen enkele wanklank gehoord. Veel plezier alvast

• Susanne, 18-05-2014 Rapporteren

Diepte peuterbad en goed appartement?

Hoe diep is het kinderbadje? Ik las ergens dat het badje net te diep was voor een kind van 1. Onze zoon is anderhalf.

En wat zijn de fijnste appartementen? We hebben een dochter van 4 en zoon van 1,5. Die van 1,5 slaapt nog 2 keer per dag. Dan is het handig om bijv wel bij het zwembad t kunnen zitten, maar met de babyfoon wel onze zoon te kunnen horen. De benedenappartementen lijken echter niet een afgesloten buitengedeeltje te hebben. Dat heb je wel met de appartementen met balkon.

Dank,

Susanne

Susanne, 28-05-2014

Dank voor je reactie. Welk appartement zou je dan aanraden? Beneden of 1e verdieping met balkon? En welk app heeft het meeste buitenruimte of is dat vergelijkbaar? En kijken alle app uit op het zwembad of zijn er nog app die aan de straatkant zitten bijv of anderszins minder gunstig?

Ger van den Broek, 27-05-2014

Kinderbadje is inderdaad voor een kind van 1 wat diep. Er zijn wel verschillende speeltjes zoals bootjes/autootjes waar deze kleine kinderen in kunnen zitten. Met babyfoon gaat prima vanuit alle kamers. Benedenapp. hebben wel een afgesloten gedeelte, ze liggen iets dieper dan de begane grond.

• Luuk, 11-01-2014 Rapporteren

fietsen

Kan je in de omgeving ook fietsen huren of moet naar Kos om dat te doen. Kan je de fietsen ook bij het appartement stallen??

Ger van den Broek, 27-05-2014

Fietsen zijn in ieder dorpje dus ook hier voldoende te huur. Je kunt ze bij het appartement stallen maar ook iedere dag bij de verhuurder (op korte afstand van het appartement) stallen. Er zijn zelfs electrische fietsen,tandems, mountain bikes enz. te huur.

• Ad, 15-08-2013 Rapporteren

Diverse

Is het rustig s,nachts of is er veel overlast van jonge lui, dit ivm kinderen. Supermarkt in de buurt. We gaan van dins 20 aug

Ben, 29-08-2013

Wieing overlast vanuit omgeving. Soms hoor je een een haan en ezel.

• Els Otter-Gijzen, 26-07-2013 Rapporteren

Handdoeken

Krijg je dagelijks schone handdoeken in het appt.?

Ben, 29-08-2013

Ja