Tijdelijk €25 aanbetaling

Pelopas Resort

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Pelopas Resort voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 131 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

131 Reviews over Pelopas Resort

• 10Peter04-07-2019

Wij gaan zeker volgend jaar terug

Dat ze zich daar erg thuis gaan voelen.Heel hartelijk ontvangen niks was te veel.Is een familie bedrijf.De dame aan de receptie je hoefde haar maar wat te vragen en het gebeurde topvrouw haar naam is Connie.De kamer was echt supernetjes,elke dag schoongemaakt nieuwe handdoeken,de afwas werd voor je gedaan echt super!!De Dame bij het zwembad deed ook alles voor je wat een lieve meid!!Als je drankje warm was geworden ging ze het vullen met ijsblokjes echt super.Marianne je was top.De man s,avonds van de bar heette jorgos wat een supervent was dat.Elke avond tot laat daar gezeten.Top top top personeel pelopas!!!

• 7Sanne08-10-2018

Prima

De locatie is perfect. Leuk centrum, met lekkere restaurants en strand op loopafstand. Het appartement zag er netjes uit, iedere dag kwamen de schoonmaaksters schoonmaken en nieuwe handdoeken brengen. Personeel was erg vriendelijk.

Wij hadden zonder ontbijtservice, om de hoek is een bakkerij waar wij iedere ochtend lekker broodjes haalden. Dat is zeker een aanrader!!

• 9Marleen van der Vaart02-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk appartemente complex Zeer gemoedelijk aardige mensen prima appartementen die ook nog Iedere dag werden schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken Zeker een aanrader

• 9Jolanda02-09-2018

Bij een app. aan zwembadkant zou ik terugkomen.

Prima verblijf gehad in Pelopas. Het ligt op zo'n 7 minuutjes lopen naar het strand waar je voor €4 een ligbed kunt huren. Richting strand vind je ook de bushalte naar Kos stad. In ongeveer 20 min ben je in de stad. Als je Pelopas uitloopt ben je direct in de hoofdstraat van Tigaki. Volop keuze uit goede restaurantjes. Schuin tegenover Pelopas kan je voordelig excursies boeken. Ook voldoende pinautomaten in de straat. Het complex zelf: het zwembad was lekker rustig. Geen bedjes die met handdoeken worden 'gereserveerd'. Het zwembad wordt goed schoongehouden. Er zijn verder geen activiteiten/animatie in het complex. Dit vonden wij geen probleem. Wij zaten in app. 201, zwembadkant. Minpunten: de airco in de woonkamer voelde we amper, in de slaapkamer wel goed. Ik sliep in de woonkamer (dus erg warm), de slaapbank was keihard. In de ochtend waren de schuivende stoelen (ontbijtzaal naast ons app.) mijn wekker. Toch een fijn verblijf gehad!

• 6RobR23-08-2018

Toch ook wat minpunten

We zijn met zoon van 15 jaar 11 dagen in Pelopas geweest. De appartementen zijn ruim en netjes. Goede schoonmaak en de receptie is erg vriendelijk. Toch ook wat minpunten. Voor ons de eerste keer dat we geen eigen drinken bij het zwembad mochten nuttigen. Doe je dit wel, dan wordt je hier direct op aangesproken. Hier boek ik geen logies voor! bestel je toch een biertje, dan wordt er voor 2,85 een flesje met dop erop zonder glas in je handen gedrukt. Het kindergedeelte van het zwembad is niet heel veilig. Als ouders kun je slecht naast het kinderbad in je stoel zitten, omdat het op een hoek zit. Je moet echt ogen in je achterhoofd hebben, want het diepe gedeelte zit er direct naast en hier kunnen ze zo langs lopen. Ook het speeltuintje naast het zwembad is niet afgeschermd. Het complex is mooi, maar ik zou er nooit met kinderen zonder zwemdiploma heen gaan

• 9Ron en Patricia12-08-2018

Super!

Super aardig en behulpzaam personeel, schoon. Ruim en gezellig

• 9FokjedeV06-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer netjes appartement. Superschoon zwembad en vriendelijk personeel. Airco moet s nachts aan. Geeft wat herrie.

• 10Koslovers16-07-2018

Superaccommodatie , een thuiskomertje altijd heerlijk om weer terug te komen. Aris, Conny, Helena en Amalia superteam

• 8Slagboom03-06-2018

Prima kamer, mooi zwembad, alles dichtbij.

Goed: Kamer (303), bedden, hygiëne, zwembad (met uitstekende muziek!) Minder: Receptie dames wat afstandelijk, ontbijt, herrie muziek bij de bar (?)

• 5fam. Jansen04-10-2017

Zeker niet wat we ervan hadden verwacht

Schoon en ruim appartement, vriendelijk personeel.

Wij hadden gevraagd om een rustig gelegen appartement en werden vervolgens aan de voorzijde/straatkant gehuisvest. Betreft kamernr: 314 t/m 317 Waar zware overlast van verkeer (bussen, quads,auto's, scooters) en muziek van de restaurants en winkels, met toeleveranciers en vervolgens de toeristen. Gebruik maken van het balkon was niet mogelijk door de herrie. Het geluid was zelfs te luid met de deuren dicht. Bij het vragen naar een andere kamer, kregen we te horen dat alles vol zat en er geen andere mogelijkheden waren. Zowel van Pelopas als touroperator werd er geen moeite gedaan om ons elders te huisvesten. Kijk uit met boeken, want men luistert niet naar het verzoek als je om een rustige kamer vraagt.

Appartement Pelopas Resort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)