Appartement
8,6

130 reviews over Appartement Pelopas Resort in het Nederlands

Wij gaan zeker volgend jaar terug

Peter
4-7-2019

Dat ze zich daar erg thuis gaan voelen.Heel hartelijk ontvangen niks was te veel.Is een familie bedrijf.De dame aan de receptie je hoefde haar maar wat te vragen en het gebeurde topvrouw haar naam is Connie.De kamer was echt supernetjes,elke dag schoongemaakt nieuwe handdoeken,de afwas werd voor je gedaan echt super!!De Dame bij het zwembad deed ook alles voor je wat een lieve meid!!Als je drankje warm was geworden ging ze het vullen met ijsblokjes echt super.Marianne je was top.De man s,avonds van de bar heette jorgos wat een supervent was dat.Elke avond tot laat daar gezeten.Top top top personeel pelopas!!!

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima

Sanne
8-10-2018

De locatie is perfect. Leuk centrum, met lekkere restaurants en strand op loopafstand. Het appartement zag er netjes uit, iedere dag kwamen de schoonmaaksters schoonmaken en nieuwe handdoeken brengen. Personeel was erg vriendelijk.

Wij hadden zonder ontbijtservice, om de hoek is een bakkerij waar wij iedere ochtend lekker broodjes haalden. Dat is zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar

Marleen van der Vaart
2-9-2018

Heerlijk appartemente complex Zeer gemoedelijk aardige mensen prima appartementen die ook nog Iedere dag werden schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken Zeker een aanrader

Tjingo

Bij een app. aan zwembadkant zou ik terugkomen.

Jolanda
2-9-2018

Prima verblijf gehad in Pelopas. Het ligt op zo'n 7 minuutjes lopen naar het strand waar je voor €4 een ligbed kunt huren. Richting strand vind je ook de bushalte naar Kos stad. In ongeveer 20 min ben je in de stad. Als je Pelopas uitloopt ben je direct in de hoofdstraat van Tigaki. Volop keuze uit goede restaurantjes. Schuin tegenover Pelopas kan je voordelig excursies boeken. Ook voldoende pinautomaten in de straat. Het complex zelf: het zwembad was lekker rustig. Geen bedjes die met handdoeken worden 'gereserveerd'. Het zwembad wordt goed schoongehouden. Er zijn verder geen activiteiten/animatie in het complex. Dit vonden wij geen probleem. Wij zaten in app. 201, zwembadkant. Minpunten: de airco in de woonkamer voelde we amper, in de slaapkamer wel goed. Ik sliep in de woonkamer (dus erg warm), de slaapbank was keihard. In de ochtend waren de schuivende stoelen (ontbijtzaal naast ons app.) mijn wekker. Toch een fijn verblijf gehad!

Toch ook wat minpunten

RobR
23-8-2018

We zijn met zoon van 15 jaar 11 dagen in Pelopas geweest. De appartementen zijn ruim en netjes. Goede schoonmaak en de receptie is erg vriendelijk. Toch ook wat minpunten. Voor ons de eerste keer dat we geen eigen drinken bij het zwembad mochten nuttigen. Doe je dit wel, dan wordt je hier direct op aangesproken. Hier boek ik geen logies voor! bestel je toch een biertje, dan wordt er voor 2,85 een flesje met dop erop zonder glas in je handen gedrukt. Het kindergedeelte van het zwembad is niet heel veilig. Als ouders kun je slecht naast het kinderbad in je stoel zitten, omdat het op een hoek zit. Je moet echt ogen in je achterhoofd hebben, want het diepe gedeelte zit er direct naast en hier kunnen ze zo langs lopen. Ook het speeltuintje naast het zwembad is niet afgeschermd. Het complex is mooi, maar ik zou er nooit met kinderen zonder zwemdiploma heen gaan

Super!

Ron en Patricia
12-8-2018

Super aardig en behulpzaam personeel, schoon. Ruim en gezellig

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

FokjedeV
6-8-2018

Zeer netjes appartement. Superschoon zwembad en vriendelijk personeel. Airco moet s nachts aan. Geeft wat herrie.

Koslovers
16-7-2018

Superaccommodatie , een thuiskomertje altijd heerlijk om weer terug te komen. Aris, Conny, Helena en Amalia superteam

Gereisd Met partner in juni 2018

Prima kamer, mooi zwembad, alles dichtbij.

Slagboom
3-6-2018

Goed: Kamer (303), bedden, hygiëne, zwembad (met uitstekende muziek!) Minder: Receptie dames wat afstandelijk, ontbijt, herrie muziek bij de bar (?)

Gereisd Met partner in mei 2018

Zeker niet wat we ervan hadden verwacht

fam. Jansen
4-10-2017

Schoon en ruim appartement, vriendelijk personeel.

Wij hadden gevraagd om een rustig gelegen appartement en werden vervolgens aan de voorzijde/straatkant gehuisvest. Betreft kamernr: 314 t/m 317 Waar zware overlast van verkeer (bussen, quads,auto's, scooters) en muziek van de restaurants en winkels, met toeleveranciers en vervolgens de toeristen. Gebruik maken van het balkon was niet mogelijk door de herrie. Het geluid was zelfs te luid met de deuren dicht. Bij het vragen naar een andere kamer, kregen we te horen dat alles vol zat en er geen andere mogelijkheden waren. Zowel van Pelopas als touroperator werd er geen moeite gedaan om ons elders te huisvesten. Kijk uit met boeken, want men luistert niet naar het verzoek als je om een rustige kamer vraagt.

Gereisd Met partner in september 2017

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pelopas Resort in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pelopas Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.