Appartement Oneiro

3 reviews over Appartement Oneiro in het Nederlands

Ruim appartement

H. van dellen
2-10-2007

Ruim appartement. In september geen airco beschikbaar, ondanks de warmte. `s Nachts de balkondeur open, met als gevolg veel geluidsoverlast van het verkeer. Douche ruimte was slecht. klein en geen vaste douchekop.

Het appartement is niet duur en dat blijkt ook uit wat je krijgt. Als je alleen maar in je appartement komt om te douchen en te slapen, is dit een perfecte plek. Wij vonden het appartement wel erg vies toen we er kwamen, hebben eerst alles schoongemaakt. In de taverne komen de Grieken zelf ook eten, da's een goed teken, het smaakt er ook goed en vriendelijke bediening. Strand is dichtbij, het complex ligt aan de hoofdstraat, maar de ramen zijn goed geluidsdicht. Airco en kluisje zijn standaard aanwezig. Prima als je weinig eisen hebt.

Als je niet te veel eisen hebt dan is dit een prima accomodatie. elke dag schoonmaak en handdoeken.Ruime kamers en

een groot balkon. De bedden zijn voor griekse begrippen goed. Zelfs een douchegordijn. Televisie op de slaapkamer en voorzien van de wereldomroep. De taverne die bij het complex hoort is erg goed. Lekker eten, en omdat je gast bent 10 procent korting. Ongeveer 250 meter van het strand. Wij hebben het prima naar ons zin gehad en volgend jaar gaan we er zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Oneiro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oneiro in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oneiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Oneiro scoort een 8.88 uit 10 op basis van 8 reviews.