Appartement Oneiro

8 reviews over Appartement Oneiro in het Nederlands

DOSKONAŁE POŁOŻENIE - SUPER URLOP

bartek
23-4-2012

Przestrzenne apartamenty w centrum Tigaki, plaża jakieś 200 m szeroka i piaszczysta. Wieczorami otwarte tawerny i kafejki, jest gdzie posiedzieć ze znajomymi. Basen na przeciwko apartamentów. Pod apartamentami tawerna z przepysznym greckim jedzeniem. POLECAM

Świetne miejsce na udany wypoczynek

dominika
20-4-2012

Apartamenty przestrzenne, czyste w greckim stylu, dobrze wyposażone, położone blisko plaży i centrum. Wieczorami słychać grecka muzykę , miejscowość przesympatyczna, plaża chyba najpiękniejsza jaką widziałam, POLECAM

Dobrze, czysto i centrum - Oneiro

Romek
13-2-2012

Dobre i czyste apartamenty w ciekawej miejscowości. Fajna, piaszczysta plaża. Wyspa jest dosyć mała ale można ją zwiedzić na skuterze lub rowerami. Przepyszne jedzenie w tawernie pod apartamentami -na śniadania codziennie to samo, ale za to zróżnicowane kolacje bo można wybierać z karty menu.

Polecam

Mirela
8-7-2011

Polecam apartamenty Oneiro, bardzo duże pokoje, codziennie sprzątane, obsługa bardzo miła. Mieliśmy wyżywienie HB, jedzenie bardzo dobre. Położenie apartamentu jest rewelacyjne w samym centrum, blisko plaża, która jest super piaszczysta.

polecam :-)

Dla każdego coś miłego;)

Martyna
1-7-2011

Apartamenty znajdują się w centrum miejscowości, gdzie jest wiele tawern i sklepów. Do morza jest tylko jakieś 200m, ale za to plaża jest rewelacyjna - szeroka, piaszczysta i długa. Jeżeli ktos się wybiera z dziećmi to nie ma się co martwić - jest łagodne zejście do morza, no i korzysta się z basenu i placu zabaw 4* hotelu, który jest zaraz przy apartamentach. My byliśmy na wyżywieniu dwa razy dziennie - śniadania: codziennie to samo, obiadokolacja - bardzo dobra i można było wybierać dania z karty. Byliśmy na początku czerwca i już słońce nas ładnie opaliło;) Polecam

2007

Ruim appartement

H. van dellen
2-10-2007

Ruim appartement. In september geen airco beschikbaar, ondanks de warmte. `s Nachts de balkondeur open, met als gevolg veel geluidsoverlast van het verkeer. Douche ruimte was slecht. klein en geen vaste douchekop.

Het appartement is niet duur en dat blijkt ook uit wat je krijgt. Als je alleen maar in je appartement komt om te douchen en te slapen, is dit een perfecte plek. Wij vonden het appartement wel erg vies toen we er kwamen, hebben eerst alles schoongemaakt. In de taverne komen de Grieken zelf ook eten, da's een goed teken, het smaakt er ook goed en vriendelijke bediening. Strand is dichtbij, het complex ligt aan de hoofdstraat, maar de ramen zijn goed geluidsdicht. Airco en kluisje zijn standaard aanwezig. Prima als je weinig eisen hebt.

Als je niet te veel eisen hebt dan is dit een prima accomodatie. elke dag schoonmaak en handdoeken.Ruime kamers en

een groot balkon. De bedden zijn voor griekse begrippen goed. Zelfs een douchegordijn. Televisie op de slaapkamer en voorzien van de wereldomroep. De taverne die bij het complex hoort is erg goed. Lekker eten, en omdat je gast bent 10 procent korting. Ongeveer 250 meter van het strand. Wij hebben het prima naar ons zin gehad en volgend jaar gaan we er zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Oneiro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oneiro in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oneiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Oneiro scoort een 8.88 uit 10 op basis van 8 reviews.