Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Labranda Marine Aquapark Resort ligt op Kos. Bij de vier zwembaden met glijbanen en golfslagbad houdt de badmeester toezicht. Elke avond dansjes doen bij de kinderdisco of ‘s ochtends knutselen bij de miniclub. Er zijn drie restaurants en het ontbijt is goed. Gelegen aan de noordkust van het eiland op 6 kilometer verwijderd van Kos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Marine Aquapark Resort voor je op een rij gezet:

320 reviews over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• 2017
    5Siam09-09-2017

Totaal anders dan de foto's

De getoonde foto's op de websites van de aanbieders laten een keurig onderhouden en gerenoveerd accommodatie zien. De werkelijkheid is anders want er is niets gerenoveerd, behalve dat is het grondig aan renovatie toe. Kamers zijn vies, bloed en sperma op muren en deuren en er lopen scheuren over de vloer. Airco's doen het vaker niet dan wel en de WiFi zoals wij die hadden in de jaren 80, niet dus.

Wat ze op de foto's ziet is waarschijnlijk een toonkamer puur voor de reisbureaus en andere reclame.

Eten is okay, echter van beide ala carte zijn we ernstig ziek geworden. Bier, fris, wijn en mixdrankjes zitten bij de al-inclusief maar een alcohol vrij bier weer niet. Het word aangeboden als 4 sterren maar deze zijn verkregen door het hebben van zwembaden en privé strand en zeker niet door de status van de kamers en of het onderhoud. Zouden we hier weer heen gaan, nee want er zijn andere aanbieders met minder sterren die het stukken beter voor elkaar hebben dan dit.

Met vrienden

• 9Peet06-09-2017

Even lekker een dorpje inlopen na het eten is helaas niet mogelijk verder een top accommodatie!! super personeel, klantvriendelijk, vriendelijk en behulpzaam,

• 5Sabine05-09-2017

Tegenvaller

Het complex en zwembaden zien er mooi uit. Echter de badkamer rook muf/naar vocht en voegen waren in slechte staat. De zwembadvloer voor glijbaan was afgesleten waardoor je makkelijk je knie openhaalt. Het ontbijt was prima maar, het avondeten echt slecht! Vaak lauw/koud, slappe patat, weinig smaak. Ook het Italiaanse restaurant viel erg tegen. Bedden waren erg hard en de vering prikte in je rug, we hebben een matras topper gekregen dit hielp wel wat maar was een hele andere maat dan het bed. Cocktails zijn wel erg lekker en werden voor je gemixt. Animatie doet het leuk, en schoonmaak is verder ook goed. Het overige personeel vond ik niet erg vriendelijk overkomen. Voor de prijs die wij betaald hebben echt een zware tegenvaller! Wij raden dit hotel zeker niet aan, en komen er zelf ook niet terug.

• 6Gezin04-09-2017

Super voor kinderen maar 1 x en nooit meer

Wij waren met 2 kinderen van 3 en 6 op vakantie. Het zwembad was super voor de kinderen, overzichtelijk en beschermd voor de zon. Genoeg ruimte voor iedereen . handdoek om 8 leggen was prima. Het ontbijt was goed veel keus. De avondeten was echt heel slecht. Koud en het vlees was vaak niet gaar! Zeer gevaarlijk voor jonge kinderen en vaak hetzelfde. De bedden waren verschrikkelijk hard . de spijlen voelde je in je rug. Bij de receptie gezegd dat we pijn in onze rug hadden daardoor kregen we toppers. Het scheelde een beetje. Airco was stuk erg warm in de kamer. De douche was oud en beschimmeld. Animatie was erg leuke . elke avond een andere show. Helaas niet gericht aan Nederlandse kinderen. Maar de kinderen Vonden de animatie top! De vakantie was super door het weer en het zwembad. Leuk voor 1 keer .

• 10Rosanne03-09-2017

Aanrader, Fantastisch leuk gehad!

Labranda Marine Aquapark Resort is voor zowel jong als oud een heerlijk resort. Grote, overzichtelijke zwembaden met toezicht, veel ligplekken, op diverse plekken te genieten van de all inclusive (lopend buffet, BBQ, high tea, gratis a la carte). Het eten is prima. Bij het resort hoort een kiezelstrand, maar 150m verderop ligt een heerlijk zandstrand. Verder is Kos stad vanaf het resort héél makkelijk te bereiken met auto of lijnbus, met een kwartiertje zit je midden in het centrum, bushalte is bijna naast het resort en bustickets zijn niet duur. Fietsen die te huur zijn bij het resort zijn in goede staat. Nette kamers die elke dag keurig werden schoongemaakt. Goede service. Ook elke dag gelachen met het personeel van het buffet. Fantastische mensen! Verder hangt er een vrolijke sfeer en is er een leuk meertalig animatieteam voor de kids. Kortom, onze vakantie kon echt niet beter. Labranda is voor ons echt de juiste keuze geweest. Onvergetelijke vakantie! Jammer dat de week zo snel voorbij vloog!!!

Met oudere kinderen

• 8Danitscha Coenen30-08-2017

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Bij aankomst in de late avond stonden er broodjes klaar. De kamer was eenvoudig maar schoon met genoeg ruimte. De bedden zijn vrij hard, zalig, niks doorgezakt! Pluspunt is dat er voor ieder raam luiken zijn, dus totale duisternis. Ook is er een koelkastje op de kamer, alsmede een kluisje, tv en DVD speler. De zwembaden zijn fantastisch! Mijn zoontje van 5 jaar en zonder zwemdiploma heeft zich goed vermaakt, top glijbanen, meer dan voldoende toezicht. badmeester is superleuk met de kids. Handdoekje leggen is drama, wij deden er niet aan mee, legden gewoon onze handdoek op het gras. Strand is niks aan, maar 5 minuutjes lopen en je komt bij Sandy Beach, heerlijk rustig strandje zonder stenen! Animatie in de avond is prima, wel luid tot 22.30 - 23.00 uur maar mijn zoon kon er gewoon door slapen. Eten in het hotel is afwisselend en lekker, ontbijt is gewoon top! Betreft een 4 sterren hotel en voldoet zeker aan de verwachtingen!

• 8Angélique26-08-2017

Heerlijk met kinderen

Labranda is een mooi vakantiepark, overzichtelijk, genoeg schaduwplekken bij de geweldige zwembaden. Kamers klein maar comfortabel. Bed wat hard maar meteen opgelost met een topper. Genoeg leuke animatie voor kinderen. Eten net als ieder ander grieks all inclusive, buffet. Fijn extraatje waren de restaurants op het dakterras, verse pizza!

• 9Iemand17-08-2017

Zeker nog een keer

• eten veel variatie
    • animatie voor de kinderen
    • zwembad perfect
    • naast het strand
    • elke dag een andere show

• wifi is alleen bij de receptie en daar doet hij het wisselvallig
    • de griekse taverna die je kan reseveren

Met oudere kinderen

• 8Omael17-08-2017

Een prachtige ervaring,goed verzorgd, dus zorgeloo

Ruime kamers. Wij waren met 4 gezinnen; de familiekamers/suites waren prima! We waren blij dat wij (opa en oma, waarvan opa niet goed ter been), en het gezin met de baby beganegrondkamers kregen, met balkon. Goede kamerservice ook. Grote keus uit eten. Mooi verzorgd park met veel bloeiende struiken en gras en palmen. Klantgericht personeel. Zwembaden zoals verwacht! Een minpuntje is wel dat er in geen enkele vorm EHBOhulp bij de receptie te vinden is. Denk aan kwallebeet (we wisten op dat moment niet wat de grote paniek bij kleinzoon teweeg bracht), bloedneus e.d. Men wil wel een dokter bellen (uit het dorp) a raison van 100 euro. Op de Franse stranden bijvoorbeeld is onze ervaring dat er altijd wel een politie/ehbopost is. Fiets huren is 20 euro per dag, dat is aardig aan de prijs.

• 2krijtenberg17-08-2017

nooit meer!

een slecht hotel! geen animatie voor de nederlandse kinderen totaal geen betrokkenheid wel met de franse en de poolse kinderen (deze taal spreken ze ook alleen!) zeer slechte badkamers (douchewanden waren stuk en hingen los) toilet die amper door trekt zeer slechte bedden! en dan het vreselijke eten het is werkelijk een vreetschuur! met geen variatie en koud! strand is met een trap naar beneden die de zee in gaat vol met kiezels niet erg handig met kinderen voor ons eenmalig en nooit meer hierheen!

20 tips over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• agnescoelingh, 27-05-2014

The three island trip hebben wij gedaan, was goed verzorgd en erg leuk om zo'n dag op verschillende eilandjes te kijken! Gewoon met de bus naar Kosstad ook prima te doen, € 1,50 dus dat kost je de kop ook niet.

• G&E, 20-01-2014

Voor een rustmomentje voor onze dochter hadden wij een stapel dvd's meegebracht, na het douchen en voor het avondeten ff half uurtje film kijken.

• Jürgen, 28-09-2013

met de bus (op 300 meter van het park) naar Kos-stad, dagje een auto huren om het eiland rond te toeren

30 vragen over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Brenda, 12-06-2018

Weer in okt

Hai wij gaan eind okt hier naartoe 😀 Maar vroeg me af hoe de temperatuur dan is op de site staat 24 graden maar is het dan ook 24 graden 😬 En zijn alle glijbanen open? Kan je badhandoeken thuis laten of moet je ze meenemen? Groetjes Brenda

• anja melis, 03-03-2018

voetbalveld

Is er een voetbalveld op het resort?

• Petra Smits, 17-09-2017

Invalide kamers

Heeft iemand ervaring met een minder-invalidekamer in dit hotel? En is deze kamer goed uitgerust en ruim genoeg voor een rolstoel? Heeft iemand ook ervaring met de transfer voor een rolstoel van af het vliegveld en terug?

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDuits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaSteen & edelsteen sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk