Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Labranda Marine Aquapark Resort ligt op Kos. Bij de vier zwembaden met glijbanen en golfslagbad houdt de badmeester toezicht. Elke avond dansjes doen bij de kinderdisco of ‘s ochtends knutselen bij de miniclub. Er zijn drie restaurants en het ontbijt is goed. Gelegen aan de noordkust van het eiland op 6 kilometer verwijderd van Kos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Marine Aquapark Resort voor je op een rij gezet:

320 reviews over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• 2018
    9José GUERRERO06-08-2018

Zeer goed

Een auto is hier bijna een must. Na 3 dagen heb je alles van het buffet geproefd. De staf is zeer gastvrij en vriendelijk. Ontbijt is heerlijk. Mensen die kreeft en kaviaar verwachten, kunnen best bij de Hilton gaan boeken. Je zal dan ook 10 keer meer moeten betalen. En diegenen die van rust houden moeten op een onbewoond eiland gaan verblijven. Het was kortom een zeer leuke vakantie voor de kinderen in een zeer verzorgde resort met propere kamers. De moeite waard.

• 7Rombouts15-07-2018

Leuke vakantie gehad maar gaan zeker niet terug.

Vooropgesteld we hebben een leuke vakantie gehad. We zouden alleen nooit meer voor Labranda Marina gaan en ook niet meer voor Kos. Mensen zijn erg onvriendelijk en ontzettend chagrijnig, park is in zijn geheel aan vernieuwing toe. Bedden liggen hard en je voelt de spiraal er zo door heen, badkamer met schimmelvorming.. Mini disco begint pas om 20.30, vrij laat voor kleine kindjes. Je zit pal aan de zee, zonder een zandstrand. Verder in de omgeving niks te doen!

Het zwembad is leuk voor kinderen, het ruime bad nergens dieper dan 80-100 cm, geeft een gerust gevoel! Onder in het hoofdgebouw is een winkeltje, nuttige artikelen voor een schappelijke prijs!!!

Kortom, niet heel erg slecht maar ook niet ontzettend goed.

• 9Martine11-07-2018

Super leuk en vriendelijk hotel!

Heel leuk hotel, super vriendelijk en behulpzaam personeel. Na de eerste nacht vonden we de matrassen te hard, dit aangegeven en binnen een uur hebben wij toppers gekregen waardoor we heerlijk konden slapen. Eten is ook voldoende afwisselend. Ook leuk om een keer in zowel het Griekse als Italiaanse restaurant te eten. Verder zijn de zwembaden en glijbanen erg leuk. Er is een badmeester bij de glijbanen die alles goed in de gaten houdt zonder super streng te zijn. Schoon park dat goed onderhouden wordt. Kamers worden ook goed schoon gehouden. Zelfs een koelkastje met flesjes water. Je kan heel makkelijk met de bus die minimaal 1x per uur rijdt naar Kos stad voor €2,- pp. Een aanrader. Kortom, wij zijn positief verrast tijdens ons verblijf. Echt een top vakantie.

• 8Maurits04-07-2018

• goed onderhouden terrein
    • dagelijkse schoonmaak
    • 2-3 x p.w. schoon beddengoed
    • super met kleine kids
    • lekker schepijs aan het zwembad
    • gevarieerd aanbod eten
    • fijne familie sfeer op het park
    • voldoende personeel om alles te onderhouden
    • matrassen waren aan de harde kant
    • kwaliteit van het eten had iets beter gekund, maar in vergelijking met andere All Inclusives die wij bezochten was het goed te doen en voldoende variatie.

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad met onze kinderen van 2 jaar en een van 8 maanden. Er zijn 4 zwembaden op het park en voor elke leeftijd is er een passend aanbod. Minidisco was erg leuk voor de kleintjes:) ook een rustig bad (zonder kids) voor mensen die daar behoefte aan hebben. erg ontspannen sfeer op het park en echt een aanrader voor gezinnen met jonge kids!!

• 9M. Bies17-06-2018

Heerlijke vakantie gehad met volwassen kinderen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer schone kamers, laat op de avond nog mogelijkheid tot dineren bij aankomst in het hotel (restaurant bleef open met wat soep, salade en brood), mogelijkheid tot late uitcheck en het ongevraagd klaarleggen van 5 schone handdoeken voor onze familie zodat we nog vlak voor vertrek konden douchen, gevarieerd eten, prima bbq bij het zwembad, prachtige ligging pal aan zee, mooie groene tuinen, voldoende ligbedden en parasols (gratis), rustig resort ook na 12 uur 's avonds. Minder: tafel zoeken in restaurant met 5 personen, te druk voor aanwezige personeel en dan was het hotel nog niet eens helemaal vol. Harde bedden.

• 2017
    8Fam. van Jaarsveld28-10-2017

Prima vakantie gehad!

Superleuke vakantie gehad! Kamers zijn goed en schoon. Zwembaden zijn onderverdeeld, er is een zwembad speciaal voor peuters, voor jonge kinderen met veel leuke glijbanen, oudere kinderen en alleen voor volwassenen. Er is een badmeester bij het kinderbad die alles extreem goed in de gaten houdt. Helaas is het zwembadwater wel erg koud. Ook op het privéstrand hebben wij ons goed vermaakt. Het zeewater was nog best behaaglijk. Er zijn veel grote stenen, dus bouwen was een leuke activiteit. Ons zoontje had waterschoenen aan, voor ons echt niet nodig. Het is een knus, overzichtelijk park met voldoende activiteiten en een prachtig uitzicht. Met de fiets sta je zo in Tigaki en Kos, zeker de moeite waard om een keer in Kos stad te gaan kijken! Tigaki is niet heel bijzonder. Het eten is voornamelijk op Engelsen gericht, dus veel vette hap. Maar als je goed zoekt kun je ook gezond eten. De internationale activiteit, handdoekje leggen wordt ook hier toegepast, wij deden hier niet aan mee en hebben toch wel ieder keer een strandbedje kunnen vinden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!

• 8Floor26-10-2017

Fantastische vakantie voor in het voor/na seizoen

Fantastische vakantie gehad met ons gezin. Schone ruime kamers, de kinderen hebben zich 2 weken geweldig vermaakt in het zwembad met alle glijbanen(strand is niet kind vriendelijk), lekker eten. Wat jammer was dat er elke dag in het restaurant gebrek aan kinderstoelen waren, het hotel weet dat maar doet er niks mee, vreemd voor een hotel wat helemaal vol zit met jonge gezinnen. Wij zaten in het voor seizoen maar maakte net het eerste stukje hoog seizoen mee. In het voor seizoen is het een top hotel met aardig personeel, lekker eten en genoeg bedjes bij het zwembad etc. Toen eenmaal de drukte begon werd het een beetje drama. De zwembaden en bedjes vol, geen plek in het restaurant en als je plek had sommige eten al op. Bij de bar bij het zwembad ‘s avonds 3 kwartier(!) in de rij voor een drankje is ook niet ons idee van een all inclusive vakantie. Kortom in het voor seizoen een top hotel maar in het hoogseizoen zou ik er nooit heen gaan.

• 3-23-10-2017

Niet voor herhaling vatbaar

• geen invalide kamers, wel geboekt maar geen verschil met normale kamer.
    • hele kamer zit vol met rioolvliesjes, erg onhygiënisch.
    • geen fijne bedden, ook in de invalidekamer erg laag.
    • 1 waterflesje per persoon, deze zelf vullen de rest van de vakantie of nieuwe kopen.
    • WiFi zou aanwezig zijn in de kamer en in de lobby, op de kamer geen WiFi, in de lobby heel zelden.
    • koude douches, tenzij je vóór 4 uur gaat douchen.

+goede service +goede ligging

Met vrienden

• 8Chantal14-09-2017

Leuk verblijf

• ruime familiekamer
    • luiken voor ramen, heerlijk donker
    • goede schoonmaak
    • vriendelijk personeel
    • leuke zwembaden
    • minidisco
    • bushalte vlakbij
    • fietsverhuur prima, €15 voor 5 dagen
    • uitgebreid ontbijt
    • hoge instap van het bad
    • afwerking badkamer
    • zwembadvloer is aan renovatie toe
    • geluid in kamer van animatie
    • slechte WiFi altijd 3G gebruikt

• 8RJ13-09-2017

Heerlijke vakantie!

Prima resort met heerlijke zwembaden en glijbanen. Het eten was gevarieerd en van prima kwaliteit. Personeel vriendelijk en het animatie team verzorgde de gehele dag leuke activiteiten voor de kids. Kamer goed en werd elke dag netjes schoon gemaakt. Een keer in grieks restaurant gegeten ( a la carte restaurant ) was niet echt een succes. Prima vakantie gehad!!

20 tips over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• agnescoelingh, 27-05-2014

The three island trip hebben wij gedaan, was goed verzorgd en erg leuk om zo'n dag op verschillende eilandjes te kijken! Gewoon met de bus naar Kosstad ook prima te doen, € 1,50 dus dat kost je de kop ook niet.

• G&E, 20-01-2014

Voor een rustmomentje voor onze dochter hadden wij een stapel dvd's meegebracht, na het douchen en voor het avondeten ff half uurtje film kijken.

• Jürgen, 28-09-2013

met de bus (op 300 meter van het park) naar Kos-stad, dagje een auto huren om het eiland rond te toeren

30 vragen over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Brenda, 12-06-2018

Weer in okt

Hai wij gaan eind okt hier naartoe 😀 Maar vroeg me af hoe de temperatuur dan is op de site staat 24 graden maar is het dan ook 24 graden 😬 En zijn alle glijbanen open? Kan je badhandoeken thuis laten of moet je ze meenemen? Groetjes Brenda

• anja melis, 03-03-2018

voetbalveld

Is er een voetbalveld op het resort?

• Petra Smits, 17-09-2017

Invalide kamers

Heeft iemand ervaring met een minder-invalidekamer in dit hotel? En is deze kamer goed uitgerust en ruim genoeg voor een rolstoel? Heeft iemand ook ervaring met de transfer voor een rolstoel van af het vliegveld en terug?

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDuits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaSteen & edelsteen sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk