Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Labranda Marine Aquapark Resort ligt op Kos. Bij de vier zwembaden met glijbanen en golfslagbad houdt de badmeester toezicht. Elke avond dansjes doen bij de kinderdisco of ‘s ochtends knutselen bij de miniclub. Er zijn drie restaurants en het ontbijt is goed. Gelegen aan de noordkust van het eiland op 6 kilometer verwijderd van Kos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Marine Aquapark Resort voor je op een rij gezet:

320 reviews over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• 8M de Mooij09-05-2019

Prima voor een weekje

Prima hotel, eetzaal erg gehorig! Italiaans restaurant echt een aanrader!!

Guest Relation, Guest Relation, 14-05-2019

Dear guests, thank you for taking the time to share your experience at Labranda Aquapark Marine with us. We are delighted that you enjoyed all our services and felt so well attended to by our staff. We assure you that we will continue working to improve your next experience with us. We hope to give us the chance welcoming you to our hotel.

Kind regards, Guest relation

• 9Mike08-05-2019

Positieve mooie ervaring

Positieve ervaring, 8 dagen geweest vanaf 30 april tot begin mei, houdt er rekening mee dat het best hard kan waaien hier, maar dat is in heel Kos. De huisjes zijn vrij groot, goed afgewerkt en je hebt tussen de huisjes gras dus je kunt voor en achter ook nog benutten. Het voordeel is dat de huisjes maximaal 1 etage hebben, dus je zit of op de begane grond of op de 1e. Eten is prima, veelzijdig en wordt goed aangevuld. Fietsen (met kinderzit), buggy's kun je huren, zit aan de voorkant van het hotel. (7eu per dag). Zwembaden zijn mooi, glijbanen zijn onder toezicht en genoeg bedjes. Personeel erg vriendelijk, zit een supermarktje bij, genoeg speelvoorzieningen en animatie team is erg enthousiast.

Guest Relation, Guest Relation, 14-05-2019

Dear guests, thank you for choosing Labranda Marine Aquapark for your holidays and much more for taking the time to share your experience with us. We are delighted that you enjoyed all our services and felt so well attended to by our staff. We assure you that we will continue working to improve your next experience with us. With warmest regards. Guest Relation

• 8Desy04-05-2019

Fijn hotel met prima prijs kwaliteit verhouding

Prima hotel. Eten gevarieerd. Genoeg keuze. Eetzaal vonden we niet gezellig. Was meer een kantine. Wij hadden een familiekamer. Deze was groot genoeg, gedateerd maar schoon. Onze uitzicht was matig. Gelukkig hebben de meeste kamers beter uitzicht. En gezien de prijs hebben wij niet geklaagd. Hotel ligt afgelegen (maar dat weet je) maar de bushalte is dichtbij het hotel. Auto huren is dan ook wel aan te raden. Zwembad is mooi. Wel meer voor kinderen tot een jaar of 11 mede doordat je bijna overal kunt staan. Glijbanen zijn leuk maar niet spectaculair (voor oudere kinderen). Hotel ligt aan zee. Dat is ook mooi maar verwacht geen mooi zandstrand (300 mtr naar links prima strand). Maar water is toch nog erg koud in april. Al met al Heerlijk voor een week (zon). En gezien de prijs prima kwaliteit! Kos heb je wel gezien in een week.

Guest Relation, Guest Relation, 16-05-2019

Dear guests,

Kind regards, Guest Relation

Met oudere kinderen

• 8Tim29-04-2019

Fijn hotel

Leuk resort voor the kids. Zoon van 9 en dochter van 6 hebben het leuk gehad in het zwembad met de glijbanen. Grote zwembad met golven was ok. Erg koud nog het water maar voor eind april kun je dat verwachten. Eten was goed gevarieerd alleen erg lawaaierig. De oplossing is dan om buiten te gaan zitten. Kamers mooi schoon alleen slechte matrassen. Animatie was leuk. Jammer dat er verder niets te doen was in de buurt/boulevard of zo. Hadden fiets gehuurd en er rijdt een bus naar Kos stad bij het hotel. Fijne tijd gehad in resort!

Guest Relation, Guest Relation, 14-05-2019

Dear guests, thank you for taking the time to share your experience at Labranda Aquapark Marine with us. We are delighted that you enjoyed all our services and felt so well attended to by our staff. We assure you that we will continue working to improve your next experience with us. We look forward to welcoming you again in the nearest future. Yours sincerely from Kos, Guest Relation

• 2018
    9Corine Kocken20-09-2018

Wij hadden een geweldige vakantie 👌

Wij vonden het hotel erg schoon en goede service wij vonden het bed te hard en nog geen uur erna hadden wij al een topper erop goed eten alleen een nadeeltje niet te laat gaan eten want dan is het beetje afgekoeld maar verder was eten goed iedere dag andere soep erg lekker wij komen zeker nog een keer terug 👍

Guest Relation, Guest Relation, 14-05-2019

Dear Corine, good afternoon from Kos and thank you very much for choosing Labranda Marine Aquapark for your holidays. Thank you for taking the time to share your experience at Labranda Aquapark Marine with us. We are delighted that you enjoyed all our services and felt so well attended to by our staff. We assure you that we will continue working to improve your next experience with us. With kind regards, Guest Relation

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Saskia Ruijter15-09-2018

Nooit meer voor ons.

Het is een resort eigenlijk alleen maar voor als je met kleine kinderen bent. We hebben nog nooit zoveel kinderen op een resort meegemaakt. Het is ook erg afgelegen, jammer dat er geen boulevard is. De kamer is aan renovatie toe. Hadden 2 kasten met een roede zonder legplanken. Heel onhandig. Het personeel was super aardig en eten was heel goed.

• 8Perla27-08-2018

Voor herhaling vatbaar.

Het hotel ligt niet ver van de luchthaven. Ongeveer een half uur rijden. Het ontvangst was goed. Vriendelijk personeel en we zijn 's avonds aangekomen en mochten rustig een hapje eten en drinken in het restaurant. Het hotelligt dicht bij de zee, dus er was een lekkere wind. De kamers waren en schoon en er werd dagelijks schoongemaakt. Er was voldoende entertainment voor jong en oud. 4 zwembaden en genoeg glijbanen en een zwembad die af en toe "golven "had. Het eten was lekker en gevarieerd. Soms wel wat zout toevoegen. We hebben super genoten van onze vakantie.

• 8Familie met 3 kinderen11-08-2018

Goed voor een leuke familievakantie!

Bij aankomst goed geholpen en we werden met een golfkarretje naar kamer gebracht. Kamer was okee, schone lakens iedere 2/3 dagen, genoeg ruimte. Airco lekte, maar werd gemaakt en werkte prima. Badkamer okee, niet 100% mijn standaard, maar kon ermee door. Zwembad prachtig voor de kids, vooral de glijbanen. Mag onderhoud hebben. Voldoende bedjes, maar wel op tijd “reserveren”. Animatieteam uitstekend, 8 mensen die hun stinkende best doen! Kidsclub leuk georganiseerd evenals de kidsdisco. Ligging rustig, met de bus naar Kos stad. Dit is goed te doen, hier ook lekker gegeten! Auto huren kan in hotel makkelijk geregeld worden. Mbt eten kan ik duidelijk zijn; alles was goed op smaak, misschien wat lauwtjes. Als je alleen maar friet lust kom je hier niet aan je trekken, maar mensen die veel willen proberen kunnen er lekker eten! Wel druk in eetzaal, dus wij gingen op terras zitten. Italiaan ook een aanrader, rustig en lekkere pizza/pasta!

• 1Britt08-08-2018

Geen 4 sterren!!

Gelukkig na 2 dagen ongeboekt naar top hotel Dit is ten eerste geen 4 sterren waard.! Bij ontbijt,diner geen plek,wachten tot er eindelijk een plekje is,lange rijen en veel herrie omdat de tafels onderhand tegen almaar aan staan Tussen de middag bij t zwembad wat meer relaxter eten... Kamers erg veroudert,schimmel in het bad,airco zo vies dat je er ziek van gaat worden!!! Na contact met tui(wat heel moeilijk was)zijn we na heen en weer gedoe zelf maar naar een ander hotel gegaan. Voor t geld wat wij betaald hebben voor deze accomodatie belachelijk Snap echt al die goed comments niet over dit hotel... T pluspunt van dit hotel is t golfslagbad en glijbanen walhalla voor de kidsmaar dan heb je t ook gehad...(wat wel gecheckt kan worden ivm bacteriën

• 3Fam Jansen06-08-2018

Slecht

Dit nooit meer!!! Wat een slecht hotel eten is koud weinig variatie bier is lauw een hoop herrie in de eetzaal personeel erg onvriendelijk. Kamers zijn oud 20 jaar geleden voor het laatst wat aangedaan volgens ons maar het ergste is nog dat het vies is. Schimmel in badkamer, haren in putje, pendaalemmer nog vol, wc-bril is nooit vervangen vlekken erop en onder. Bedden zijn net planken heel hard de airco lekt. Ook gelijk gemeld bij de hostess we konden van kamer wisselen maar die was net zo slecht de Manager zei dat ze nooit klachten kreeg van Nederlanders in die periode waren er nog 3 gezinnen met dezelfde klachten 🤨 Het zwembad is voor de kinderen leuk met glijbanen en golfslagbad alleen ook hier zie je dat er achterstallig onderhoud is de bedjes aan het zwembad zijn er veel van kapot. Dit is echt geen 4*

20 tips over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• agnescoelingh, 27-05-2014

The three island trip hebben wij gedaan, was goed verzorgd en erg leuk om zo'n dag op verschillende eilandjes te kijken! Gewoon met de bus naar Kosstad ook prima te doen, € 1,50 dus dat kost je de kop ook niet.

• G&E, 20-01-2014

Voor een rustmomentje voor onze dochter hadden wij een stapel dvd's meegebracht, na het douchen en voor het avondeten ff half uurtje film kijken.

• Jürgen, 28-09-2013

met de bus (op 300 meter van het park) naar Kos-stad, dagje een auto huren om het eiland rond te toeren

30 vragen over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Brenda, 12-06-2018

Weer in okt

Hai wij gaan eind okt hier naartoe 😀 Maar vroeg me af hoe de temperatuur dan is op de site staat 24 graden maar is het dan ook 24 graden 😬 En zijn alle glijbanen open? Kan je badhandoeken thuis laten of moet je ze meenemen? Groetjes Brenda

• anja melis, 03-03-2018

voetbalveld

Is er een voetbalveld op het resort?

• Petra Smits, 17-09-2017

Invalide kamers

Heeft iemand ervaring met een minder-invalidekamer in dit hotel? En is deze kamer goed uitgerust en ruim genoeg voor een rolstoel? Heeft iemand ook ervaring met de transfer voor een rolstoel van af het vliegveld en terug?

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDuits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaSteen & edelsteen sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk