Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Labranda Marine Aquapark Resort ligt op Kos. Bij de vier zwembaden met glijbanen en golfslagbad houdt de badmeester toezicht. Elke avond dansjes doen bij de kinderdisco of ‘s ochtends knutselen bij de miniclub. Er zijn drie restaurants en het ontbijt is goed. Gelegen aan de noordkust van het eiland op 6 kilometer verwijderd van Kos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Marine Aquapark Resort voor je op een rij gezet:

320 reviews over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• 9pleun27-11-2016

superanimatie

Prettig verblijf! Dit kwam voornamelijk door Chagalaga Tayeg, Wat een Super Animator!

• 9michel en melleny01-07-2007

Hier even een verslagje van wat wij vonden van kos abc. Wij hebben genoten,mooi complex,zwembaden zekers voor kinderen geweldig maar er was ook een zwembad als je wat rustiger wou liggen en zwemmen,kamers keurig en schoon,restaurant prima alleen jammer dat ze er niet tegen konden werken om de tafels weer schoon te maken en te dekken ,maar het eten was goed en voldoende keuze en ja inderdaad het eten was niet altijd warm . Gedurende onze vakantie(10tm24juni2007)kwamen er steeds meer restaurantmedewerkers bij om alles beter te laten verlopen. Verder vonden wij de mensen erg vriendelijk en deden ze er alles aan om de gasten tevreden te stellen. Heerlijke vakantie gehad!

• 8Robbert, Silvia en Lars29-06-2007

Net terug van 2 weken ABC. We hebben er een fijne vakantie gehad. De zwembaden zijn geweldig, alleen jammer dat er zo weinig parasols zijn. Ik weet niet waar ze de parasols van albert en agnes neer hebben gezet, maar zeker niet bij de zwembaden, er staat gemiddeld een parasol bij 8 bedden. (winkeltje was er blij mee, zag zijn omzet door parasols stijgen). De kamers zijn groot, schoon en de bedden slapen goed. Over het restaurant zijn wij niet zo positief. Het eten is kwalitatief goed, er is echter weinig variatie en vaak koud. De bediening is slecht. Ze kunnen het niet aan en dan was het hotel niet eens vol.Er waren heel veel vieze tafels en vaak alle tafels bezet. Drinken in plastic bekers omdat alle glazen op zijn etc. Ik denk dan ook dat ze in het hoogseizoen heel veel problemen gaan krijgen. Jammer want als ze deze punten zouden verbeteren zou het echt een tophotel zijn.

• 8ralph,cindy en damian26-06-2007

hallo , hier eindelijk weer eens een beoordeling over kos aqua beach club. wij hebben hier een hartstikke leuke en vooral erg warme vakantie gehad ! Voor kinderen is het een waar paradijs met een zwembad met de glijbanen en het golfslagbad. Het mooie van het zwembad met de glijbanen is dat het waterniveau varieert van 30 tot maximaal 80 centimeter diep. Onze zoon van bijna 4 kon hier gewoon overal met zijn voeten op de bodem staan. Het park zelf is mooi opgezet. Je merkt alleen wel aan sommige dingen dat dit het eerste jaar is dat ze draaien. maar ze doen er alles aan om het naar je zin te maken.

• 9Marry Heijmink31-05-2007

Wij zijn net een paar dagen terug van Kos aqua beach club en de kinderen willen het liefst weer terug. Die hebben zich prima vermaakt met alle sportfaciliteiten. Om het park heen is het wat kaal maar de bus naar kos stad stopt op loopafstand(2 a 3 minuten). Eten was goed, bediening aardig en de kamers werden dagelijks goed schoongemaakt. Verwacht niet dat het op de Turkse hotels lijkt qua thema avonden maar: zeker een aanrader!

• 8gerard en annie oosting28-05-2007

Wij zijn terug van een vakantie in aqua beach. Wij vinden het een prima vakantie bestemming. Wij hadden een familie kamer, deze zijn zeer ruim en erg netjes ook de schoonmaak (dagelijks) is prima. Het personeel is zeer vriendelijk. De bufetten vinden wij zeer uitgebreid. De zwembaden erg mooi, voor de kinderen is er ook erg veel te doen. Het complex ligt wel wat afgelegen maar we hebben een aantal dagen fietsen gehuurd om de omgeving te verkennen en dat is zeer goed te doen De avonden vinden wij wel wat saai.

• 9Albert, Agnes, Marit en Jasper Vernooij28-05-2007

Net terug van 10 dagen aqua beach club en zijn zeer tevreden, ondanks dat we ook 2 regenachtige dagen hebben gehad. Prima grote kamers, met 1 kind heb je een kleiner kamer, zeer lekker eten, ook fruit, fantastische zwembaden, ook met erg leuke glijbanen. Kinderanimatie is er genoeg maar wel in het duits, mogen de kinderen gewoon aan mee doen. Ze zijn nog steeds bezig met van alles en nog wat, dagelijks kwamen er meer parasols bij en er werd een stukje strand aangelegd voor het spelen met zand, de rest is namelijk steen-keien.wij zijn toch zeer tevreden.

Ligt afgelegen, maar dat weet je als je boekt en kiezen we zelf een beetje voor.Heren neem voor de avond wat extra lange broeken mee want met een korte broek mag je niet aan tafel verschijnen. A la carte restaurant, theater, kanos en waterfietsen nog niet aanwezig.

Maar genoeg te doen! Heb je vragen, mail gerust! Bedankt voor het spelen Tristan!!! Groetjes Marit

• 7Karel20-05-2007

Net terug van een weekje Kos.De kamers waren perfect en werden keurig schoon gemaakt. Wel was het zo dat men te pas en te onpas je kamer binnen kwam.wij hebben het een keer meegemaakt dat men na het 1 maal kloppen op de deur zomaar naar binnenliep om even een gat in de muur te komen dichten.Zeer onplezierig.Wat het strand betreft dat is overal even vies, we hebben een wandeling langs het strand gemaakt,zagen alleen maar troep liggen.Dit is dus geen strand waar je met kleine kinderen een zandkasteel kunt maken.Wat betreft de animatie is er niet misschien in de maanden aug,sep.Wat wel erg goed was is het pers.in het restaurant, zeer vriendelijk en correct. Ook is het hotel zeer goed ingericht voor invaliden. Wat betreft het Zwembad,speeltuin zeer kindvriendelijk.

• 8Bert Tromp12-05-2007

Wij zijn er in de meivakantie geweest. Je moet niet voor 1 mei arriveren, want dan is alles nog niet gereed. Daarna alles prima voorelkaar. Eten goed, huisje keurig, veel sportmogelijkheden, zwembaden prima en direct aan zee. Indien je in zee wil, waterschoenen dragen, want het zijn allemaal stenen. Animatie spreekt alleen maar Duits en was deze week niet geweldig. Zaten denk ik nog in de leerfase.

20 tips over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• agnescoelingh, 27-05-2014

The three island trip hebben wij gedaan, was goed verzorgd en erg leuk om zo'n dag op verschillende eilandjes te kijken! Gewoon met de bus naar Kosstad ook prima te doen, € 1,50 dus dat kost je de kop ook niet.

• G&E, 20-01-2014

Voor een rustmomentje voor onze dochter hadden wij een stapel dvd's meegebracht, na het douchen en voor het avondeten ff half uurtje film kijken.

• Jürgen, 28-09-2013

met de bus (op 300 meter van het park) naar Kos-stad, dagje een auto huren om het eiland rond te toeren

30 vragen over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Brenda, 12-06-2018

Weer in okt

Hai wij gaan eind okt hier naartoe 😀 Maar vroeg me af hoe de temperatuur dan is op de site staat 24 graden maar is het dan ook 24 graden 😬 En zijn alle glijbanen open? Kan je badhandoeken thuis laten of moet je ze meenemen? Groetjes Brenda

• anja melis, 03-03-2018

voetbalveld

Is er een voetbalveld op het resort?

• Petra Smits, 17-09-2017

Invalide kamers

Heeft iemand ervaring met een minder-invalidekamer in dit hotel? En is deze kamer goed uitgerust en ruim genoeg voor een rolstoel? Heeft iemand ook ervaring met de transfer voor een rolstoel van af het vliegveld en terug?

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDuits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaSteen & edelsteen sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk