FamiliehotelWeer vandaag28°17°
7,6

Hotel Labranda Marine Aquapark Resort ligt op Kos. Bij de vier zwembaden met glijbanen en golfslagbad houdt de badmeester toezicht. Elke avond dansjes doen bij de kinderdisco of ‘s ochtends knutselen bij de miniclub. Er zijn drie restaurants en het ontbijt is goed. Gelegen aan de noordkust van het eiland op 6 kilometer verwijderd van Kos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Marine Aquapark Resort voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

23-10-2017
  • geen invalide kamers, wel geboekt maar geen verschil met normale kamer.
  • hele kamer zit vol met rioolvliesjes, erg onhygiënisch.
  • geen fijne bedden, ook in de invalidekamer erg laag.
  • 1 waterflesje per persoon, deze zelf vullen de rest van de vakantie of nieuwe kopen.
  • WiFi zou aanwezig zijn in de kamer en in de lobby, op de kamer geen WiFi, in de lobby heel zelden.
  • koude douches, tenzij je vóór 4 uur gaat douchen.

+goede service +goede ligging

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Totaal anders dan de foto's

Siam
9-9-2017

De getoonde foto's op de websites van de aanbieders laten een keurig onderhouden en gerenoveerd accommodatie zien. De werkelijkheid is anders want er is niets gerenoveerd, behalve dat is het grondig aan renovatie toe. Kamers zijn vies, bloed en sperma op muren en deuren en er lopen scheuren over de vloer. Airco's doen het vaker niet dan wel en de WiFi zoals wij die hadden in de jaren 80, niet dus.

Wat ze op de foto's ziet is waarschijnlijk een toonkamer puur voor de reisbureaus en andere reclame.

Eten is okay, echter van beide ala carte zijn we ernstig ziek geworden. Bier, fris, wijn en mixdrankjes zitten bij de al-inclusief maar een alcohol vrij bier weer niet. Het word aangeboden als 4 sterren maar deze zijn verkregen door het hebben van zwembaden en privé strand en zeker niet door de status van de kamers en of het onderhoud. Zouden we hier weer heen gaan, nee want er zijn andere aanbieders met minder sterren die het stukken beter voor elkaar hebben dan dit.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Leuk familie hotel

R Vd Fuhr
31-7-2017

We zijn in meivakantie een week naar labranda geweest. Het was een prima ervaring en heerlijk ontspannen

Gereisd Met vrienden in april 2017

Goed Hotel, behalve het eten

Patrick Hoolwerf
31-5-2017

Eind mei 2017 met een grote familie groep geweest, de kamers zijn wat verouderd maar wel goed schoon. Het zwembad is goed en zeer kindvriendelijk! Het personeel is prima en vriendelijk. Voor het eten valt hier nog veel te verbeteren, het eten is 9 van de 10 keer koud en er is ook weinig keuze vandaar dat wij 3 keer in Kos stad zijn wezen eten. Voor de rest is dit hotel aan te raden!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Wat een geweldige mooie vakantie!

35 jaar huwelijksfeest met 12 pers.
27-10-2016

Het resort, met heerlijke maaltijden, lekker weertje, fietsen in de omgeving etc. Zwemwater was wel koud!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

fantastisch hotel een aanrader

Jan
20-9-2016

Prima hotel voor mensen met kinderen maar ook voor de ouderen onder ons is dit een prima hotel alles is aanwezig op loop afstand en je hoeft je geen seconde te vervelen

Gereisd Met vrienden in september 2016

Relaxed-Vriendelijk-Schoon

family de Graaf
1-5-2016

23 april 2016- Als eerste gasten voor het nieuwe seizoen 2016 aangekomen in dit hotel.Warm welkom door zeer vriendelijk personeel. Hotelkamers zijn ruim en schoon. Het park zeer netjes. Uitstraling van het hoofdrestaurant is wat saai, maar wat was het eten geweldig. Een nieuwe kok dit jaar en wat kan deze man met zijn team koken. Iedere dag een ander buffet. Alles warm en zeer goed. Het animatie team en het personeel van dit hotel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kos stond afgelopen jaar negatief in het nieuws vanwege de vele vluchtelingen.Jammer dat de media nu niet laat zien, dat Kos het vluchtelingen probleem op orde heeft en dat je in geheel Kos er helemaal niets van ziet of merkt. (de meesten zijn alweer van het eiland vertrokken) Normaal reizen wij ieder jaar naar Turkije, maar Kos heeft ons hart gestolen. De vriendelijkheid van de bevolking, het schone eiland, de prachtige zee; een aanrader voor een Top vakantie !

Gereisd Met vrienden in april 2016

Animatie was top !

207Anoniem
1-9-2015

De all-in liet te wensen over (met name aan het zwembad was er weinig keus en na 1uur was bijna alles op). De kamers waren voldoende groot maar verouderd. Zwembaden zeker ok. Animatie overdag is hier echt wel de hoogvlieger, elke moment iets te doen voor alle leeftijden. Dus voor een weekje sport en spel zit je goed.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek!

saskia heijt
10-6-2015

Supervakantie gehad. Lekker eten. Vriendelijk personeel. Ruime kamers. Genoten van het golfslagbad. Genoeg zit /lig plaatsen. Klein strandje maar genoeg om van de zee te genieten. Heel schoon!

Gereisd Met vrienden in mei 2015

prima resort

agnescoelingh
27-5-2014

Eerst indruk was positief en zo is het ook gebleven,natuurlijk kun je over het eten zeuren en over de kamers, over de glijbanen of over de ligging van het resort, wij niet, we waren met 6 volwassenen en 1 kindje van anderhalf. Fantastische week gehad met ons gezin, lekker gegeten, fijn aan het zwembad gelegen, voetjes in de vissenbak, volleyballen, voetballen, noem maar op! Animatie team was de hele dag en avond in de weer om het de gasten naar de zin te maken en dat lukte prima. Op de kamers was weinig aan te merken, van alle gemakken voorzien, Als we al een minpuntje hadden dan was het inderdaad dat de kamers vreselijk gehorig zijn, Maar alles met elkaar geven wij een dikke voldoende voor dit resort, voor het eten de zwembaden en zeker voor het personeel!!

Gereisd Met vrienden in mei 2014

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDuits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaSteen & edelsteen sauna

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Marine Aquapark Resort in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.