Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Labranda Marine Aquapark Resort ligt op Kos. Bij de vier zwembaden met glijbanen en golfslagbad houdt de badmeester toezicht. Elke avond dansjes doen bij de kinderdisco of ‘s ochtends knutselen bij de miniclub. Er zijn drie restaurants en het ontbijt is goed. Gelegen aan de noordkust van het eiland op 6 kilometer verwijderd van Kos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Marine Aquapark Resort voor je op een rij gezet:

320 reviews over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• 10peter Corstjens11-09-2019

erg mooi hotel met lekker eten en vriendelijk

hotel: wij hadden kamer 1919, dichtbij het restaurant en dichtbij het zwembad. een mooie kamer die elke dag werd schoon gemaakt. wij logeerden er met 3 volwassenen. restaurant: iedere dag was er volop keus en iedere dag was er een ander thema. we hebben er heerlijk gegeten. bij ieder gerecht staan de allergenen wat erg handig was. voor mij was er glutenvrij brood. zwembad: voor iedere leeftijd is er een mooi zwembad, 1 golfslagbad en 1 met glijbanen. bij het grote zwembad is er tevens een grote bar en een ruimte waar je friet kon halen, (de barman wist na 1 dag al wat ik wilde drinken!) strand en zee: het strand stelt niet veel voor, weinig ligbedden dus je moest op tijd een handdoekje leggen anders had je pech. op 10 minuten lopen is een mooi strand. vanaf het strand gaat er een trap naar de zee waar je eerst over keien moet. neem dus zwemschoenen mee. de zee wordt geleidelijk aan dieper dus ook kinderen kunnen er onder begeleiding zwe

Guest Relation, Guest Relation, 13-09-2019

Dear Peter, Greetings from Kos!

We would like to thank you for your positive feedback concerning your recent stay with us and even more so that you took the time to share it with your Trip advisors Readers. Delighted to read that you had a memorable Holiday and you were well attended by our staff. Gladly to hear that you enjoyed our services and had an excellent Family Holiday! We assure you that we will continue working to improve your next experience with us.

We are very much looking forward for your return in some point in the nearest future..

With warm regards, Guest Relation

• 8Desy04-05-2019

Fijn hotel met prima prijs kwaliteit verhouding

Prima hotel. Eten gevarieerd. Genoeg keuze. Eetzaal vonden we niet gezellig. Was meer een kantine. Wij hadden een familiekamer. Deze was groot genoeg, gedateerd maar schoon. Onze uitzicht was matig. Gelukkig hebben de meeste kamers beter uitzicht. En gezien de prijs hebben wij niet geklaagd. Hotel ligt afgelegen (maar dat weet je) maar de bushalte is dichtbij het hotel. Auto huren is dan ook wel aan te raden. Zwembad is mooi. Wel meer voor kinderen tot een jaar of 11 mede doordat je bijna overal kunt staan. Glijbanen zijn leuk maar niet spectaculair (voor oudere kinderen). Hotel ligt aan zee. Dat is ook mooi maar verwacht geen mooi zandstrand (300 mtr naar links prima strand). Maar water is toch nog erg koud in april. Al met al Heerlijk voor een week (zon). En gezien de prijs prima kwaliteit! Kos heb je wel gezien in een week.

Guest Relation, Guest Relation, 16-05-2019

Dear guests,

thank you for taking the time to share your experience at Labranda Aquapark Marine with us. We are delighted that you enjoyed all our services and felt so well attended to by our staff. We assure you that we will continue working to improve your next experience with us.

Kind regards, Guest Relation

• 2018
    9José GUERRERO06-08-2018

Zeer goed

Een auto is hier bijna een must. Na 3 dagen heb je alles van het buffet geproefd. De staf is zeer gastvrij en vriendelijk. Ontbijt is heerlijk. Mensen die kreeft en kaviaar verwachten, kunnen best bij de Hilton gaan boeken. Je zal dan ook 10 keer meer moeten betalen. En diegenen die van rust houden moeten op een onbewoond eiland gaan verblijven. Het was kortom een zeer leuke vakantie voor de kinderen in een zeer verzorgde resort met propere kamers. De moeite waard.

• 9M. Bies17-06-2018

Heerlijke vakantie gehad met volwassen kinderen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer schone kamers, laat op de avond nog mogelijkheid tot dineren bij aankomst in het hotel (restaurant bleef open met wat soep, salade en brood), mogelijkheid tot late uitcheck en het ongevraagd klaarleggen van 5 schone handdoeken voor onze familie zodat we nog vlak voor vertrek konden douchen, gevarieerd eten, prima bbq bij het zwembad, prachtige ligging pal aan zee, mooie groene tuinen, voldoende ligbedden en parasols (gratis), rustig resort ook na 12 uur 's avonds. Minder: tafel zoeken in restaurant met 5 personen, te druk voor aanwezige personeel en dan was het hotel nog niet eens helemaal vol. Harde bedden.

• 2017
    8RJ13-09-2017

Heerlijke vakantie!

Prima resort met heerlijke zwembaden en glijbanen. Het eten was gevarieerd en van prima kwaliteit. Personeel vriendelijk en het animatie team verzorgde de gehele dag leuke activiteiten voor de kids. Kamer goed en werd elke dag netjes schoon gemaakt. Een keer in grieks restaurant gegeten ( a la carte restaurant ) was niet echt een succes. Prima vakantie gehad!!

• 10Rosanne03-09-2017

Aanrader, Fantastisch leuk gehad!

Labranda Marine Aquapark Resort is voor zowel jong als oud een heerlijk resort. Grote, overzichtelijke zwembaden met toezicht, veel ligplekken, op diverse plekken te genieten van de all inclusive (lopend buffet, BBQ, high tea, gratis a la carte). Het eten is prima. Bij het resort hoort een kiezelstrand, maar 150m verderop ligt een heerlijk zandstrand. Verder is Kos stad vanaf het resort héél makkelijk te bereiken met auto of lijnbus, met een kwartiertje zit je midden in het centrum, bushalte is bijna naast het resort en bustickets zijn niet duur. Fietsen die te huur zijn bij het resort zijn in goede staat. Nette kamers die elke dag keurig werden schoongemaakt. Goede service. Ook elke dag gelachen met het personeel van het buffet. Fantastische mensen! Verder hangt er een vrolijke sfeer en is er een leuk meertalig animatieteam voor de kids. Kortom, onze vakantie kon echt niet beter. Labranda is voor ons echt de juiste keuze geweest. Onvergetelijke vakantie! Jammer dat de week zo snel voorbij vloog!!!

• 9Iemand17-08-2017

Zeker nog een keer

• eten veel variatie
    • animatie voor de kinderen
    • zwembad perfect
    • naast het strand
    • elke dag een andere show

• wifi is alleen bij de receptie en daar doet hij het wisselvallig
    • de griekse taverna die je kan reseveren

• 7fam Verbeek30-07-2017

Best te doen, maar.....

Misschien goed om te weten dat we normaal gesproken kampeerders zijn, dus onze standaard misschien wat anders is dan mensen die vakanties ie een All-in resort gewend zijn. Ligging viel ons wel tegen, erg afgelegen van de stadjes. Je moet echt iets huren (wat wel kan op het resort) of een taxi of de bus nemen. De bus gaat alleen naar Kos-stad. De kamer was schoon en ruim, wel erg gedateerd maar in verhouding tot het sanitair van sommige campings nog best goed. We kunnen ons wel voorstellen dat als je vaker in resorts komt dat de dit een dingetje kan zijn. Personeel is er vriendelijk en behulpzaam, alleen vonden wij de animatie voor kinderen tegen vallen. Er waren genoeg activiteiten maar als er niemand kwam vonden ze het ook wel best. s avonds wel een leuke show. Eten was erg afwisselend en voor de massaproductie best nog wel te doen. De zwembaden zijn leuk en schoon, er is zelfs een verboden-voor-kinderen bad, waar ook streng op wordt gelet. En mensen gezien die de bedjes mee namen naar hun appartement, handdoekje-leggen 2.0 :-))

• 8MaryLou27-05-2017

Hele fijne vakantie!

Labranda is een net en ruim opgezet park in een prachtige omgeving. Ook de appartementen zijn ruim en hebben een balkon/terras. Wij hadden een appartement met twee kamers en een grote badkamer. Iedere dag wordt er schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk. Er zijn meerdere zwembaden en ook een golfslagbad aanwezig. De buffetten zijn meer dan geweldig! Zowel ontbijt, als lunch, als diner zijn zeer gevarieerd en enorm lekker! Heerlijk gegeten! Het is een aanrader om een fiets/auto te huren om zo ook het eiland te verkennen.

• 5Corine07-05-2017

Een tegenvaller

Misschien zijn wij de afgelopen jaren verwend in andere hotels maar dit was echt een tegenvaller.
    Het eten was koud, de kamers echt aan een opfrisbeurt toe. Ze zijn schoon maar echt verouderd en primitief inricht. De wifi doet het slecht en het voetbalveld is vervangen voor een buggybaan. Verder is hel all inclusief concept niet all inclusief. Zelfs het water in de minibar is eenmalig. De rest moet gekocht worden ( geen groot bedrag maar toch) Het personeel daarentegen is ontzettend vriendelijk maar ze zijn absoluut onderbezet. Rijen aan de bar ( gemiddeld 10 personen in de rij voor een drankje), rijen in de hal voor het eten. Het strand is de grootste tegenvaller, het is een halve meter fijne kiezels waarna de gigantische stenen in de eerste 15 meter in zee liggen waardoor je niet normaal de zee in kan.

Helaas, mooi park waar echt een frisse wind doorheen moet.

20 tips over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• agnescoelingh, 27-05-2014

The three island trip hebben wij gedaan, was goed verzorgd en erg leuk om zo'n dag op verschillende eilandjes te kijken! Gewoon met de bus naar Kosstad ook prima te doen, € 1,50 dus dat kost je de kop ook niet.

• G&E, 20-01-2014

Voor een rustmomentje voor onze dochter hadden wij een stapel dvd's meegebracht, na het douchen en voor het avondeten ff half uurtje film kijken.

• Jürgen, 28-09-2013

met de bus (op 300 meter van het park) naar Kos-stad, dagje een auto huren om het eiland rond te toeren

30 vragen over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Brenda, 12-06-2018

Weer in okt

Hai wij gaan eind okt hier naartoe 😀 Maar vroeg me af hoe de temperatuur dan is op de site staat 24 graden maar is het dan ook 24 graden 😬 En zijn alle glijbanen open? Kan je badhandoeken thuis laten of moet je ze meenemen? Groetjes Brenda

• anja melis, 03-03-2018

voetbalveld

Is er een voetbalveld op het resort?

• Petra Smits, 17-09-2017

Invalide kamers

Heeft iemand ervaring met een minder-invalidekamer in dit hotel? En is deze kamer goed uitgerust en ruim genoeg voor een rolstoel? Heeft iemand ook ervaring met de transfer voor een rolstoel van af het vliegveld en terug?

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDuits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaSteen & edelsteen sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk