Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Labranda Marine Aquapark Resort ligt op Kos. Bij de vier zwembaden met glijbanen en golfslagbad houdt de badmeester toezicht. Elke avond dansjes doen bij de kinderdisco of ‘s ochtends knutselen bij de miniclub. Er zijn drie restaurants en het ontbijt is goed. Gelegen aan de noordkust van het eiland op 6 kilometer verwijderd van Kos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Marine Aquapark Resort voor je op een rij gezet:

320 reviews over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• 7Maralde, Arjan en kinderen (8 en 9).17-10-2008

Helemaal niet, wat voorgeschoteld is!!!

Complex vele malen kleiner dan gewekte indruk, wel leuk opgezet. Mooie zwembaden met glijbanen, maar piratenschip voor kids in geen kilometers te bekennen!! 1 Buitenbar, 1 binnenbar, dakterras niet open. Geen waterkoker en geen minibar in kamer. Familiekamer wel goed onderhouden en ruim. De drie ala-carte-restaurants zijn er niet (komen pas naar zeggen volgend jaar, maar staan wel al het hele seizoen vermeld). Gratis Shuttlebusje naar Kos-stad is er ook niet (taxi = 9 a 10 euro). Geen kinderanimatie, als je geen duits spreekt. (staat wel een heel groot "Kidsworld"-logo op het gebouw, kidsworld is nederlandse organisatie).Na melden hiervan bij reisleiding mag het alleen met ouders erbij. Hele complex heeft 1 restaurant, (zit nu al bijna vol), weinig afwisseling in eten! Alleen bij het ontbijt chocopasta en jam voor kids, bij de lunch niet! Veel pasta's, salade's, weinig afwisseling in vlees. Eten wel warm! Reisleidster was ook niet de vriendelijkste! Kortom..... voor ons geen 2e keer!

• 3M.Peters30-09-2008

Dit nooit meer

als je duits spreekt is het goed want de animatie was in duits, mensen persooneel zijn niet echt vriendelijk, het leek wel of die mensen geen zin in hadden. Je ligt erg afgeleeggen.

• 9Bert Tijssen03-09-2008

Gewoon fantastisch

Fantastisch complex voor jong en oud. Waar vind je, direct aan zee, een golfslagbad, kinderzwembad met diverse glijbanen en een normaal zwembad. Personeel altijd vriendelijk en hard werkend. Een ruime (familie)kamer welke goed schoon gehouden werd. Het eten was wat minder en éénzijdig, maar toch nog altijd wel een voldoende. Lopend over het strand, ben je in 1½ uur in KOS-stad. Een aanrader voor iedereen.

• 8Jacqueline01-09-2008

Mooi en kindvriendelijk hotel

Mooi en kindvriendelijk hotel, aardige mensen. Het eten was naar ons idee Italiaans georienteerd, veel pasta gerechten enzo.

• 9Fam van wijnen27-08-2008

Schitterend park voor jonge gezinnen

Wij zijn zojuist teruggekomen van een heerlijke vakantie op Aqua Marina Resort(10 tm 24 aug'08). Kamer was voortreffelijk (grote gezinskamer) maar onze vrienden hadden een kleinere kamer (minpunt was dat je gelijk in de slaapkamer van de kinderen kwam waar ook nog eens de badkamerdeur in uitkwam). Erg mooi en schoon park waar met bewaking. Bij het kinderbad continu 1 of 2 badmeesters aanwezig. Jammer dat de annimatie in het duits of italiaans was maar de kinderen hebben zich perfect vermaakt. Een minpunt was dat het personeel bijna geen Engels verstonden of sprak. Het eten was er in overvloed en erg afwisselend. Strand is grote stenen en weinig zand. Leuk en ook nog eens goedkoop winkeltje op het park. Geen gesjouw met koffers omdat deze in je kamer werden afgeleverd en ook weer opgehaald werden. Kort samengevat: super resort voor stellen met kinderen en zeer zeker een aanrader.

• 8Ineke Kaandorp26-08-2008

een echte aanrader!!

Zon, zee, strand, echt ontspannen met vriendelijke mensen om je heen. Vrij gebruik van ligbedden en parasols verhoogt het vakantieplezier, neem daarbij lekkkkkker eten en drinken en dan alleen nog genieten!!

• 9goontje22-08-2008

prima hotel

Wij zijn van 7 augustus t/m 21 augustus in aqua beach club geweest, kort geleden is het hotel van eigenaar verandert en dat begin je langzaam te merken.het heet nu Aqua Marine resort. Het is een erg mooi park,schone kamers ,verder een goed en netjes onderhouden park. Het eten is wel goed maar kan wel stukken beter, er was genoeg en vers maar na twee weken wordt het toch wat eentonig en het drinken is allemaal postmix dus dat kan wel wat verbetering gebruiken. t animatieteam is vooral gericht is op Italianen en Duitsers.(dit ligt niet aan het hotel,maar aan de Nederlandse reisorganisaties) Voor kinderen is het een groot zwemparadijs!! veel glijbanen Wel vroeg zijn met je handdoeken neerleggen aan t zwembad,om 10.00u wel plaats maar geen parasols meer. aan het strand staat altijd een lekker windje. neem wel zwemschoentjes mee want er liggen erg veel stenen. je kunt er de bus nemen naar kos stad dat zeker de moeite waard. prima vakantie gehad.

• 8Fam Bakx16-08-2008

ideaal voor een rustige vakantie

Wij zijn hier van 20 t/m 31 juli geweest en hebben het erg naar onze zin gehad.Prachtige kamers,bijna een appartement wat als gezin toch wel heel fijn is(2 kinderen van 11 en 13 jaar)om wat meer ruimte te hebben,werd goed schoongemaakt. Eten was zoals in de meeste ai hotels,er was geneog maar na een week wordt het toch wat eentonig maar wel goed vers.Zwembaden waren erg mooi,geen oorklachten etc gehad en genoeg ligbedden dus geen gejaag om het handdoekje neer te leggen.Strand was vn mooi om aan te zitten met de stenen het water in was wat lastiger maar 100 meter verderop zandstrand en met een luchtbed en waterschoenen kwam je ook een eind.Personeel over algemeen vriendelijk en behulpzaam.Animatie werden wij vooral door de kinderen en hun contacten bij betrokken.Het ligt afgelegen maar dat wisten wij al toen wij gingen boeken stond duidelijk vermeld.Was zeker de moeite waard misschien komen we hier nog wel eens terug

• 8Fam. Jonkman08-08-2008

Mooie accommodatie en een heerlijke vakantie

Super resort voor gezinnen met jonge kinderen (vakantie mid jult tm eind juli 2008). Super zwembaden met veel glijbanen! Resort is praktisch ingericht. Familiekamer wordt iedere dag schoongemaakt. Eten in overvloed: ontbijt, lunch en diner (eten wordt continue op tijd aangevuld). Iedere dag animatie, echter zeer gericht op Duitsers en Italianen (iedere avond mini-disco, kids vonden dit prachtig. Min puntje is te weinig parasols.

• 8martis/vodde07-08-2008

Erg leuk voor gezinnen met kleine kinderen.

Als je het in de avond erg laat wilt maken dan ligt het te ver van het centrum af. De accommodatie op zich is schitterend,heerlijke zwembaden en 100 meter verderop is de zee prima toegankelijk (zonder stenen).

20 tips over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• agnescoelingh, 27-05-2014

The three island trip hebben wij gedaan, was goed verzorgd en erg leuk om zo'n dag op verschillende eilandjes te kijken! Gewoon met de bus naar Kosstad ook prima te doen, € 1,50 dus dat kost je de kop ook niet.

• G&E, 20-01-2014

Voor een rustmomentje voor onze dochter hadden wij een stapel dvd's meegebracht, na het douchen en voor het avondeten ff half uurtje film kijken.

• Jürgen, 28-09-2013

met de bus (op 300 meter van het park) naar Kos-stad, dagje een auto huren om het eiland rond te toeren

30 vragen over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Brenda, 12-06-2018

Weer in okt

Hai wij gaan eind okt hier naartoe 😀 Maar vroeg me af hoe de temperatuur dan is op de site staat 24 graden maar is het dan ook 24 graden 😬 En zijn alle glijbanen open? Kan je badhandoeken thuis laten of moet je ze meenemen? Groetjes Brenda

• anja melis, 03-03-2018

voetbalveld

Is er een voetbalveld op het resort?

• Petra Smits, 17-09-2017

Invalide kamers

Heeft iemand ervaring met een minder-invalidekamer in dit hotel? En is deze kamer goed uitgerust en ruim genoeg voor een rolstoel? Heeft iemand ook ervaring met de transfer voor een rolstoel van af het vliegveld en terug?

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDuits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaSteen & edelsteen sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk