Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Labranda Marine Aquapark Resort ligt op Kos. Bij de vier zwembaden met glijbanen en golfslagbad houdt de badmeester toezicht. Elke avond dansjes doen bij de kinderdisco of ‘s ochtends knutselen bij de miniclub. Er zijn drie restaurants en het ontbijt is goed. Gelegen aan de noordkust van het eiland op 6 kilometer verwijderd van Kos-stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Marine Aquapark Resort voor je op een rij gezet:

320 reviews over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• 8Lize07-09-2019

Fijn verblijf

Begin september (na het hoofdseizoen) hier 8 dagen verbleven. Het resort ziet er netjes uit. Kamer was prima, badkamer aan vervanging toe. Elke dag werden de bedden opgemaakt en eventueel handdoeken verschoont. Het eten is prima, voor ieder wat wils. De eetzaal is rumoerig en druk, buiten zit je rustiger. Het personeel is erg vriendelijk, animatieteam opgewekt en vrolijk. Aan zee staan een paar strandbedjes waar je rustig kan liggen. Om de zee in te kunnen heb je wel waterschoentjes nodig. Tegenover het resort kun je een scooters, fiets, quat of buggy huren. Scooter was vanaf 20 euro per dag, buggy vanaf 80. Bij je verblijf krijg je 15 min gratis massage, dat is beneden in het resort. Maak hier zeker gebruik van (wel besteden in de eerste 3 dagen, daarna vervalt die). Één dag van je verblijf mag je eten in een alla carte restaurant (Grieks of Italiaans). Busticket naar Kos is 2 euro, taxi rond de 13 euro. Veel plezier!

Guest Relation, Guest Relation, 09-09-2019

Dear Lize,

thank you very much for your positive feedback according your recent stay with us. We delighted to see that you enjoyed all our services and you were felt so well attended by our staff.

We assure you that your feedback will be shared with the whole team to continue to inspire and motivate them to deliver unforgettable holiday experiences.

Once again we would like to thank you for choosing Labranda Marine Aquapark for your family holidays and we hope to welcome you back again very soon.

Kind regards,

Guest Relation

• 2018
    9Corine Kocken20-09-2018

Wij hadden een geweldige vakantie 👌

Wij vonden het hotel erg schoon en goede service wij vonden het bed te hard en nog geen uur erna hadden wij al een topper erop goed eten alleen een nadeeltje niet te laat gaan eten want dan is het beetje afgekoeld maar verder was eten goed iedere dag andere soep erg lekker wij komen zeker nog een keer terug 👍

Guest Relation, Guest Relation, 14-05-2019

Dear Corine, good afternoon from Kos and thank you very much for choosing Labranda Marine Aquapark for your holidays. Thank you for taking the time to share your experience at Labranda Aquapark Marine with us. We are delighted that you enjoyed all our services and felt so well attended to by our staff. We assure you that we will continue working to improve your next experience with us. With kind regards, Guest Relation

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Saskia Ruijter15-09-2018

Nooit meer voor ons.

Het is een resort eigenlijk alleen maar voor als je met kleine kinderen bent. We hebben nog nooit zoveel kinderen op een resort meegemaakt. Het is ook erg afgelegen, jammer dat er geen boulevard is. De kamer is aan renovatie toe. Hadden 2 kasten met een roede zonder legplanken. Heel onhandig. Het personeel was super aardig en eten was heel goed.

• 2017
    9Peet06-09-2017

Even lekker een dorpje inlopen na het eten is helaas niet mogelijk verder een top accommodatie!! super personeel, klantvriendelijk, vriendelijk en behulpzaam,

• 10Gerard20-05-2017

Zonder overdrijven een fantastisch resort.

Aan het resort valt niets aan af te dingen. Het ziet er prachtig en verzorgd uit. De appartementen zijn ruim opgezet. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. De appartementen worden dagelijks schoon gemaakt en er worden meteen schone handdoeken neer gelegd. Het beddengoed wordt één maal per 2 dagen verschoond. Het ontbreekt je werkelijk aan niets. Enigszins hinderlijk is het geluid van de animatie tot 22.00 uur indien je tenminste niet aan de animatie deel neemt.

• Oude reviews

8W & A05-08-2016

Super last minute

Wij zijn eind juli als koppel van 20-21 jaar naar dit complex op reis geweest. Het werd geboekt als last minute, dus vooraf wel wat zorgen over kwaliteit, ligging kamer enz.

Bij aankomst al meteen een goed gevoel over het resort zelf. Valiezen naar kamer gebracht, super bediening. Receptie vond ik niet altijd even vriendelijk, maar verder heb je daar geen last van tijdens de reis. Mogelijkheid om 15' gratis massage te boeken, was zeer professioneel.

Kamer voor 2 personen was 10/10 voor ons: gerenoveerd (flatscreen tv, nieuwe douche..), héél proper, ruim genoeg! Enige minpunt: hard bed. Eerste nachten moeilijk geslapen, daarna wel gewend geworden. Wel heel ruim bed voor 2.

Resort zelf goed onderhouden en gezellig. Graspleinen zijn groen, lichtjes langs de paden... Veel beter zoals hier eerder gezegd. Wel zwerfkatten op het domein, maar absoluut geen last van!

Zwembaden zijn ook goed. Klopt wel van het handdoekje leggen, maar dat heb je overal. Ook de korreltjes op de bodem vh zwembad klopt, maar voor de rest waren het zeker propere zwembaden met goede en attente badmeesters. Cocktails bij het zwembad halen kan lang duren, maar 5-10 minuten wachten kan geen kwaad. Je bent tenslotte op reis he!

Overwegend Britten aanwezig met de bijhorende manieren en gewoontes, maar daar hoef je je niet druk om te maken. Elk zijn eigen manier van vakantie, geniet vooral van de jouwe!!

Buffetten waren groot genoeg. Voorgerecht, hoofdgerecht, kindergedeelte en desserts. Redelijk eentonig, maar voor elk wat wils iedere dag! Restaurant kan druk zijn op de piekmomenten, maar buiten die uren zeer aangenaam. Bbq aan het zwembad goed voor 1x. A la carte restaurant niet gedaan.

Ligging eerder afgelegen, maar scooter/quad verhuur in het resort zelf. Ook bus heel gemakkelijk te nemen, sta je in een kwartiertje in Kos. Ticketjes aan de receptie te verkrijgen.

Animatie niet echt van toepassing voor ons. 's Avonds wel af en toe gaan kijken, vonden wij eerder ondermaats.

Dikke pluim voor het hele vriendelijke personeel in het restaurant, aan het zwembad, poetsvrouwen enz!

Kortom, dit was zeker een geslaagde vakantie! Aan te raden voor gezinnen, maar zeker ook voor stellen die er geen probleem mee hebben om tussen de kids te zitten (en het bijhorende lawaai).

• 5Peter31-07-2016

Vergaande Glorie

Zeer teleurstellend op de volgende fronten

Niet echt schoon: zwembad, toiletten, tafels etc etc Te weinig personeel, het wachten op je drankje hebben ze niet uitgevonden ( hele lange wachttijden) Zeer pover eten, niet te vergelijken met all inclusive Turkije Amateuristische animatie, doen wel hun best maar geen kwaliteit. Veel kapot, deurknoppen, balkon, verlichting, etc etc WiFi werkt totaal niet, absolute ergernis bij velen Er is gewoon veel te weinig personeel

Het is vergaande glorie, het hotel heeft een opknapbeurt nodig van een miljoenste of 20, eten moet echt geüpgraded worden, en er moet meer veel meert personeel komen.

Het eiland kos is leuk , de Grieken zijn aardig, en het weer is heerlijk met dat windje erbij.

11 dagen geweest, maar nooit meer

• 6Stel uit AadR15-07-2016

1x nooit meer

Wij zijn in juli 2016 12 dagen naar Marine aquapark resort geweest. Wij zijn een stel van 23/24 jaar oud. Voor kinderen is dit geweldig maar niet voor een stel. Elke dag zelfde animatie en elke dag het zelfde eten.. elke dag. Ligging zoals aangegeven is er niks te doen. Alles moet met openbaar vervoer. Nee, 1x nooit meer.. bedden zijn ontiegelijk hard. 11 slechte nachten gehad. Helaas lijken wij klagers terwijl wij het zo hebben meegemaakt..

pluspunten zijn wel dat de mensen heel vriendelijk zijn! Kamers zijn goed schoon en het verblijf zelf ziet er leuk uit.

• 9Chris Impens02-06-2014

Aanrader.

Wij hebben op het enquéteformulier bij alles "zeer goed" ingevuld behalve voor de wifi-ontvangst, die traag en soms moeilijk verliep. Eten, personeel, infrastructuur, animatie: alles picobello! Op 100 meter afstand ligt een halte van de lijnbus die je voor 1,50 EUR op 15 minuten in Kos-stad brengt, en (via een heel andere route) op 15 minuten terug. (Om het uur, ook de zondag.) Zeer kindvriendelijk, wat wij (grootouders op stap zonder kleinkinderen) zeer konden appreciëren.

• 4Franky29-09-2013

Onaangename kamer en ligging niet super

De kamers waren niet echt proper. We konden in de badkamer nog veel lang haar vinden en een dode kakkerlak. Er hing in de kamer ook een muffe vochtgeur (kamer 329). Dit al van de eerste dag én we hebben goed verlucht, maar de geur bleef hangen. Het hotel ligt dan wel vlak aan de zee, maar er is geen weg om 's avonds nog een frisse neus te gaan halen na het eten. Hoewel ze ons bij touroperatorn verteld hebben dat het hotel op 5 km van Kos-stad lag, hebben we er telkens als we er te voet heen gingen toch minstens 2 uur over gedaan (wij vermoeden min. 10 km). Over de vriendelijkheid van het personeel, de tuin en de properheid van gemeenschappelijke ruimtes hebben we geen klagen gehad. Alleen de katten die rondliepen op het terras aan het restaurant waren soms storend. Het feit dat er aan het hotel fietsen en ander rollend materiaal verhuurd worden is zeker een plus, maar ook logisch als je naar de ligging kijkt. Te voet geraak je bijna nergens. De bushalte was vlak aan de ingang gelegen.

20 tips over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• agnescoelingh, 27-05-2014

The three island trip hebben wij gedaan, was goed verzorgd en erg leuk om zo'n dag op verschillende eilandjes te kijken! Gewoon met de bus naar Kosstad ook prima te doen, € 1,50 dus dat kost je de kop ook niet.

• G&E, 20-01-2014

Voor een rustmomentje voor onze dochter hadden wij een stapel dvd's meegebracht, na het douchen en voor het avondeten ff half uurtje film kijken.

• Jürgen, 28-09-2013

met de bus (op 300 meter van het park) naar Kos-stad, dagje een auto huren om het eiland rond te toeren

30 vragen over Hotel Labranda Marine Aquapark Resort

• Brenda, 12-06-2018

Weer in okt

Hai wij gaan eind okt hier naartoe 😀 Maar vroeg me af hoe de temperatuur dan is op de site staat 24 graden maar is het dan ook 24 graden 😬 En zijn alle glijbanen open? Kan je badhandoeken thuis laten of moet je ze meenemen? Groetjes Brenda

• anja melis, 03-03-2018

voetbalveld

Is er een voetbalveld op het resort?

• Petra Smits, 17-09-2017

Invalide kamers

Heeft iemand ervaring met een minder-invalidekamer in dit hotel? En is deze kamer goed uitgerust en ruim genoeg voor een rolstoel? Heeft iemand ook ervaring met de transfer voor een rolstoel van af het vliegveld en terug?

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDuits, Engels, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaSteen & edelsteen sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk