Hotel Kos Palace

Hotel aan zeeWeer vandaag26°18°
Hotel Kos Palace
8,6

8 reviews over Hotel Kos Palace in het Nederlands

Keurig hotel aan ZANDstrand!

Marinka
8-9-2014

Keurig hotel, schoon en vriendelijk personeel. Hotel en personeel is erg ingesteld op Duitsers (die er ook veel verblijven!!) Je kunt hier gemakkelijker in het Duits dan in het Engels jezelf verstaanbaar maken.

Ontbijtbuffet is goed maar wel elke dag hetzelfde. Diner (buffet) is aanrader voor € 12,- p.p. excl drank.

Bij verblijf in dit hotel heb je wel een fiets nodig om in Tigaki iets te gaan eten of boodschappen te doen.

Naar Kos-stad kun je gemakkelijk de bus nemen of taxi of scooter/ quad!

Super week gehad!

Fam. Paardekooper
31-7-2014

Prima Hotel om een week door te brengen. 20 meter van strand.

1500 meter van het dorpje met heerlijke restaurants.

Auto, scooter of fiets huren prima geregeld. Taxi voor weinig geld!

Zeker een aanrader.

prima accomodatie met vriendelijk personeel

meneer Hofstra
1-11-2013

uitstekende week gehad met nog steeds goed weer. het eten was goed maar zo.n buffet gaat na enkele dagen toch wat tegenstaan

Slecht hotel

Tel
29-10-2013

Het zou een (griekse ) 5 sterren hotel zijn, maar dat is het bij lange na niet. Kamers zouden zeezicht hebben, maar wij keken tegen een puntdak aan en er was geen kamerwissel op kort termijn mogelijk. Tv stoorde constant, douche gaf lauwwarm water,airco kon niet uit (batterijen waren leeg van de afstandbediening0, TV afstandbediening werd met plakband bij elkaar gehouden, bed was hard.

Als preferentie hadden we gevraagd naar rustig gelegen en zo hoog mogelijk en we kwamen bij de bar en receptie ( dus erg lawaaierig) en laag.

Verder vond ik het vervelend dat er gerookt werd en daardoor in de kamer een stank heerste in het begin.

Personeel was vriendelijk, maar dit is niet een aanrader

Jammer dat ook de reisleiding niet veel aan de situatie deed.

Prima hotel

Hans
21-6-2013

Een prima hotel. Vriendelijk en aardig personeel. Goede ruime kamers. Kamer elke dag schoongemaakt. Mooi zwembad in een grote tuin en mogelijkheid om lekker aan (smal) strandje te liggen. Daar betaal je wel drie euro voor ligbed en parasol. Over het algemeen waren er veel Duitse oudere gasten. Het eten was prima. Enige punt van kritiek is dat op de site wordt aangegeven dat alle kamers zeezicht hebben, dat is dus niet zo, Wij zaten aan de achterzijde van het hotel en keken uit over dorpje en de bergen. (ook mooi). Bij aankomst hadden we keus uit drie kamers maar er waren ook kamers in souterrain met weinig lichtinval en weinig te zien. Heerlijk gefietst. Excursies kun je prima regelen via receptie. Doen moeite voor je en geven advies. Excursie naar Nyssyros (aanrader) scheelde ons 20 euro als met reisorganisatie. Kortom prima hotel voor rustzoekers en mensen die niet zo nodig elke avond vermaakt willen worden. Voor kinderen is er niet veel te doen.

Geweldig

Toon Manders
16-6-2012

Wat een oase van rust, maw, genieten ten top. Fijn hotel met goed personeel . Het hotel ligt 1,5 km buiten de bebouwde kom. We hadden 2 fietsen gehuurd. Dat was prima te doen. Het eten was meer dan prima. De kok elke dag gecomplimenteerd. Het diner was één groot feest. Het ontbijt standaard voor toeristen. Op het balkon keken we rechtstreeks over de intens blauwe egeïsche zee. Een plaatje.

Een echte aanrader voor stellen 40+. Voor kinderen is er weinig te doen.

2007

Wij hadden geboekt voor tigakibeach, maar dat was nog niet open in mei en kwamen terecht in kospalace!

Fantastisch hotel voor wat ouderen, niet voor de jeugd.

De kamers waren goed, op het vreselijk harde bed na en en ook niet heel schoon.

Het ontbijt was slecht en er zaten veel vliegen op het eten.

De ligging is zeer goed. Wij keken uit op de haven en dat was schitterend.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kos Palace in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kos Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.