Appartement Kalloudis

Appartement
Appartement Kalloudis
7,5

103 reviews over Appartement Kalloudis in het Nederlands

Het appartement is basic maar schoon, het heeft alles wat je nodig hebt en is schoon. Minpuntje is de ontzettend oude badkamer met een smoezelige douche. 9 van de 10 dagen geen warm water en geen waterdruk.

Wat ik als ontzettend jammer heb ervaren zijn de eigenaren van het complex. Ontzettend on gastvrij en onaardig. Bij aankomst kon er geen welkom of goedemorgen vanaf, enkel: “ toeristenbelasting, 5,- nu”. De dagen die volgde deden ze oprecht hun best je gewoon niet aan te kijken. Deze mensen zijn voor mij echt een reden om hier niet nog een keer heen te gaan.

Goede locatie

Danielle
25-8-2017

Kaloudis heeft een gunstige ligging in het kleine centrum van Tigaki. Alle restaurant en winkels zijn op loopafstand, zo ook het strand waar je voor €4 per bedje de hele dag heerlijk ligt. Kos-stad op 10km afstand en met bus goed te bereiken. Stopt elk uur voor het hotel en voor 4,20 pp ben je heen en weer. Kamer zelf simpel maar prima, groot minpunt is de douche. Er zit weinig druk op kraan waardoor er bijna geen water uitkomt en helemaal niet op een tijdstip waarop het halve hotel doucht. Temp is niet goed te regelen en schommelt van ijs koud naar bloed heet, tevens ontkom je er niet aan dat erna de gehele badkamer nat is. Nog een minpunt vonden wij het zwembad waarbij het onmogelijk was een bedje te hebben omdat elke dag om 7.00 uur alle bedden al waren bezet door een handdoek. Bij het uitchecken was er niemand aanwezig en hebben wij uiteindelijk de sleutel maar achter de balie gelegd en zijn we vertrokken.

zeer prettig erg rustig

F.J van der Giesen
20-5-2017

ruime kamers ,groot balcon ,bedden goed, geen wifi lekker rustig

Geweldig appartement mooi strand,lekker goed eten

Els Hoksbergen
6-5-2017

Ik vind het jammer dat ze geen WiFi hebben,maar verder vriendelijke mensen goed appartement alles is er wat je nodig hebt,wij gaan nu voor de 12 e keer in september er weer heen💎ik verheug me elk jaar om iedereen weer te zien,en alle kennissen die daar dan ook zijn.

Komen niet meer terug

Reukers
9-8-2014

Bij aankomst was het appartement niet schoon, en kwamen bij terugkomst van het avondeten een kakkerlak tegen in de "badkamer" welke meer weg heeft van een uit de kluiten gewassen wasbak.

Met tussenkomst van de hostes is de ruimte opnieuw gereinigd, dit heeft helaas niet kunnen voorkomen dat we nog enkele kakkerlakken hebben ontmoet. Kakkerlakken zouden een probleem zijn op Kos......

Hoeft niet nog een keer

Felicia van Schaik
24-7-2014

Het appartement ligt op een leuke plek, alles op loopafstand. Het is zeer basic ingericht. Je kunt niet koken vanwege het ontbreken van keuken inventaris. Badkamer is echt een aanfluiting, veel te klein. Alhoewel alles er schoon uitziet liep er bij aankomst wel een kakkerlak door het appartement. En bij vertrek over het bed. Jammer!

Niet meer.

Miek-José
17-9-2013

Waren voor de 6 X in Kaloudis .

Wat ons opvalt is het gebrek aan onderhoud ,het gehele complex verdient een grote onderhoudsbeurt!

We bedoelen de tuin de ligstoelen en parasols zijn aan vervanging toe.

De studio's en app. Mogen ook wel eens nagelopen worden op gebreken.

Een koffieapparaat past toch wel in deze tijd,eveneens het serviesgoed en B.v een kurkentrekker.

Jammer voor deze mooie locatie.

De ligging is goed. Net buiten alle rumoer. Vlak bij genoeg eetgelegenheid. 500 meter van een heerlijk strand. Wat ik lees over de eigenaren begrijp ik wel een beetje. Meneer Kalloudis is een beetje een norse man. Maar de vrouw en dochters zijn erg aardig. Ze zouden wel een beetje meer aan klantgerichtheid kunnen doen. Bij het uitchecken werd de sleutel zonder een woord te zeggen ingenomen en verder gegaan met de werkzaamheden. Niet echt leuk om weg te gaan.

Het appartement is goed te doen. Alleen de badkamer is een drama. Er is een douche ter grote van een wastafel, douchen gaat alleen als je alles natspuit. Dit was voor ons een dikke nul.

Vreselijk appartement nooit meer

catherine
8-10-2012

Nog nooit in mn leven zo onhartelijk ontvangen door de eigenaar, wat een hork van een Griek. Gevraagd al in januari om een appartement ver van de weg op de begane grond. We kregen een app op de eerste verdieping aan de weg. De gehele nacht vrachtwagens met draaiende motoren, bussen, auto's etc. Veel lawaai van de gasten; kortom overplaatsing gevraagd aan de hostess ter plaatse naar een ander appartement. Want na een nacht waren we doodop omdat we niet geslapen hadden.

De eigenaar heeft een aantekening gekregen van de reisorganisatie!

Heb geen foto's gemaakt omdat ik het te erg vond.

Er is nog veel meer van te maken!!!

jolandastam
31-8-2012

Net terug van 10 dagen Kaloudis. Appartement was prima, uitzicht aan de voorzijde, geen last van lawaai tijdens de nacht , dubbele deur dempt prima, netjes ingericht, wel hard matras , maar ja ach dat heb je bijna overal wel, Keuken is niet veel en weinig keukengerei.

Eigernaar is zeker geen vrolijke noot, doet de hele dag niets, terwijl je van het complex veel meer kan maken, al was het al door gewoon gastvrij te zijn, Zwembed prima, veel bed stoelkussen moet je voor betalen. geen muziek bij het zwembad weinig sfeer.

Veel engelse gasten.Autootje huren was goed te doen, aan de overkant, vriendelijke mensen. Lekker eten bij O´Neiro, niet duur en ontzettend vriendelijke obers die weten wat het is om gasten het naar hun zin te maken, TOP. Strand lekker dichtbij , bedje en parasol 3 euro oer dag, goed te doen en heerlijke dikke kussens op strandbedje.

Vrouwtje bij terras zwembad was wel vriendelijk.

Niet echt een plek waarvan we zeggen , daar gaan we nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kalloudis in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kalloudis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.