Appartement Irina Beach

7 reviews over Appartement Irina Beach in het Nederlands

Toppie

Cobus
20-9-2017

Wat een heerlijke plek. Als je aan de goede kant zit, zit je lekker rustig. Appartementen vlak aan de weg zijn qua ligging zeker minder. Gerenoveerde hotelkamer (suite) heeft zicht op zwembad en zee. Klein balkon met simpele houten klapstoetjes en droogrek.

Kamer is groot, bed is ok, redelijk hard met wat drukpunten. Koelkastje ook aanwezig. Schoonmaak kan beter, zeker in de badkamer. Badkamer erg krap, inloopdouche is echt niet over nagedacht, erg smal, de regendouche geeft veel water ook op plaatsen waar geen water moet komen. Ontbijt is goed maar nogal chaotisch. Je kunt van alles bestellen, maar neem wel de tijd. Op het terras zijn te weinig tafels. Zwembad heerlijk met fijne bedjes en matrassen. Strandje is niet bijzonder. Strand Tigaki is top, op 10 minuten fietsen. In de avond is er niets te doen, bar is open, maar die is binnen. Bij het zwembad is een prachtige bar maar helaas word deze niet gebruikt.

Uitstekend

Loosjes
18-7-2017

Bij aankomst wordt je onthaald door de eigenaresse, heel vriendelijk en behulpzaam.

Appartement is eenvoudig. Koken op de kamer, sousterrain niveau, is lastig. Maar je kan hier ook heerlijk eten of in Tigaki uitenten gaan. De busstop is vlakbij en de zee op enkele meters voorbij het zwembad.

De eerst dagen was het heel rustig, begin van de vakantie.

Naderhand merkte je de gehorigheid van de kamers wat een minpuntje is maar zeker niet een reden om hier niet tekomen. De mensen zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Er is een klein supermarktje en op 15 min lopen richting Tigaki is er een grotere supermarkt. Iedere dag wordt kamer schoongemaakt. Heerlijke tijd hier gehad.

Het kinderbadje is iets te diep voor kinderen onder de twee jaar (60cm)

super!!

fam.Ton
1-7-2017

Wij vonden eigenlijk alles goed...gerenoveerde kamer was super met prachtig uitzicht op zee en Turkije.Als balkon te heet was kon je voor zitten. Wegens omstandigheden slecht ter been dus afhankelijk van de accommodatie. Alles bij de hand, strand met heerlijke stoelen, zwembad..heel goed onderhouden. Ontbijt mocht je eigenlijk alles bestellen wat je wilde. Tussen de middag prima eten..vooral super lekkere hamburgers en salades. Avondeten vonden wij heerlijk en is spotgoedkoop. Na het eten kregen we een ouzo toe. Kamers iedere dag schoon en heel leuk gedrapeerde schone handdoeken. Als je goed ter been bent en/of een fiets huurt.{.2 fietsen voor 14 dagen 60 euro)ben je binnen no-time in Tigaki om in een van de vele leuke griekse restaurantjes te eten. Voor gezinnen met kleine kinderen ook een kleinschalig maar supermooie accomodatie. Als je niet van grote all-inclusief hotels houdt maar toch ook op je app.complex alles kunt krijgen zou ik zeggen: Doen!!!!

Oude reviews (archief)

Mooie appartementen

Paauwe
9-11-2016

Mooie appartementen en schoon.

Het strandje bij het appartement stelt niets voor,maar met de fiets ben je in 10 min bij het grote prachtige strand van tigaki. Vriendelijke eigenaren.

Aanrader!

Rene
10-8-2015

Echt een super vakantie gehad! Personeel is erg aardig en behulpzaam. Kamers netjes en elke dag schoongemaakt. Mooi zwembad en vlak erachter de zee. Leuk dorp op 10 minuten fietsen van het appartement. Aanrader!

In 1 woord geweldig!

Ilona van Rossum
10-7-2015

In hotel Irini beach wordt je ontvangen door zeer vriendelijk personeel. Niks gemaakt gewoon echt hartelijk!

Het hotel is schoon, ruim, en heeft de perfecte ligging om heerlijk te relaxen. De zee is de straat alleen oversteken en ook is er een ruim zwembad.

Het ontbijt is prima om de dag mee te beginnen. Tip, huur een auto. Het eiland is heel mooi om te verkennen!

Geweldig complex

Hans en Alice
24-6-2014

Appartement ligt prachtig aan zee. Ligt wel buiten dorp Tigaki, maar met de fiets ben je er zo......heerlijk! Wij hebben hier heerljk 10 dagen genoten en kan dit complex zeker aanraden. Eten is er ook prima, tussen de middag en ook 's avonds met gezellig personeel. Minimarkt in eigen complex is handig.

Bedden aan zee zijn met kussens, maar hier moet je dan wel

€ 3,- per bed voor betalen.

Voor kinderen grote grasweide met speeltuin en waar ze heerlijk kunnen spelen.

Tigaki is een leuke plaats met veel eetgelegenheden.

Kortom niet twijfelen aan dit complex, maar gewoon doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Irina Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Irina Beach in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Irina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Irina Beach scoort een 8.5 uit 10 op basis van 7 reviews.