Aparthotel Ilios

Aparthotel Ilios
7,4

18 tips over Aparthotel Ilios

Jan & Magda Hagels, 26-6-2015

Smeermiddelen tegen de muskieten mee nemen.

Fietsen te huur tegenover het hotel, niet duurder dan elders en vrij recent.

Studio,s vanaf 401 zijn erg mooi ingericht.

Noord en Oost zijde zijn de koelste kamers.

Straat kant kan rumoerig zijn. ( veel verkeer en knetterende scooters)

Langras, 12-5-2015
TIP!!! Restaurant 7dayz Mamas Cooking!!! HEERLIJK! Beste griekse eten van het eiland!
J Vuik, 29-8-2014

als tip voor het hotel geef ik een avond programma voor kinderen van 10 t/m 15 jaar. bv ; elke avond in exutivebar lekker disco van 9 t/m 11 uur

kamer 411

mediabeast, 19-8-2014
Vraag bij inchecken of je naar het nieuwe gedeelte geplaatst kan worden, het oude gedeelte is gewoon niet prettig. kamer 144 heeft een airco in de slaapkamer die enorm veel kabaal maakt s nachts. Wat we ook deden er werd hier door de staf niets aangedaan, dus slecht geslapen.
fam 2 kin 2 volw, 13-8-2014
Handdoeken service zou aan te bevelen zijn
JumpingMarcello, 11-8-2014

Huur een fiets/auto op de hoek, prima geregeld en daarmee ben je gelijk mobiel. Het strand is wel even een stuk lopen en slechts 10 minuten op de fiets.

Aan de 'boulevard' bij het strand kan je heerlijk lunchen en dineren.

Huur een auto voor een rondrit

Rob, 2-8-2014

Hadden voor onze kinderen gekozen voor all incl. zodat ze zelf konden kiezen,maar er was nauwelijks iets te kiezen.

Hadden beter een ergens op Kos een appartement kunnen huren en elke avond uit eten kunnen gegaan.

Hotel Illios zal echt. heel veel moeten veranderen om een betere beoordeling te krijgen op Zoover!!

Renate, 25-7-2014

Als je van een rustige omgeving houdt is dit de ideale plek. Ook de kinderen kunnen zich prima vermaken in de twee zwembaden.

Fietsen huren bij het hotel kost €5 per dag, maar als u aan uw reisorganisatie vraagt of zelf naar een verhuur bedrijfje loopt is het veel goedkoper.

Fam. Lamers, 31-5-2014

Regel alles via Dimitra/receptie vh hotel. Beter dan via touroperator!

Muggenstekker kopen i winkeltje bij Ilios. Dit werkte prima tegen de muggen!

Zoutmeer met flamingo's en andere bijzondere vogels is ook erg mooi en op loopafstand.

Massagestoelen in lobby een aanrader!

Berry, 23-5-2014

In de nabije omgeving is weinig te doen. Fiets/auto huren is dus een must!

Boek je excursies NIET bij Sunweb. In Tigaki kunt u deze goedkoper boeken. U kunt hierover informatie vragen bij de receptie van het hotel.