Hotel Gaia In Style

8.6Fantastisch

Griekenland, Kos, Tigaki

8.6Fantastisch

Travel store

Hotel Gaia In Style is een rustig gelegen adult only hotel op Kos. Het eten is goed met opties voor vegetariërs, maar let er wel op dat je voor sommige dingen als cocktails moet bijbetalen. Bij het zwembad is altijd plek en de drijvende zitzakken in het water zijn populair. Het strand is op loopafstand en Kos-stad op 20 min. met de bus.

23 reviews over Hotel Gaia In Style

• 2019
      8Carla10-09-2019

Zeer goed hotel.zeker voor herhaling

Goed hotel netjes. Vlak bij het strand.Eten was goed

Geboekt bij vakantiediscounter
    • 2018
      8Debbie van Vliet18-10-2018

Heerlijk genieten!

Geweldig hotel, mooie kamers en onwijs leuk personeel. De kamer en het zitje is een beetje aan de kleine kant maar het zwembad met de onwijs lekker bedjes maakt alles goed. Neem alsjeblieft geen frisdranken of sappen want die zijn mierzoet. Het buffet was subliem ook voor de vegetariër.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
    • 4Henk van Casteren25-09-2018

Het belooft veel maar stelt weinig voor!

Eerst de positieve dingen; Rustig gelegen hotel met fijne kamers en vriendelijk bedienend personeel. Er waren echter ook vele mindere punten; De spiegel hangt te laag, erg harde bedden, volgens het kaartje zou de bar binnen tot 23.00 uur open zijn wat niet waar is, alleen tijdens het eten. Snap ook niet waarom de douche en en wc's in het gebouw niet op slot kunnen. De all-inclusive formule is qua drinken erg beperkt, geen enkele cocktails zonder te betalen en ook betalen voor flesjes water? Heb nog een woordenwisseling gehad met een medewerker over de asbak op tafel wat wij niet wilden maar volgens hem wel moest. De gasten waren ook voor de meerderheid Duitsers. En deze roken ook bijna allemaal bah. Verder heb ik uitslag gekregen van het zwembad wat volgens mij helemaal niet schoongemaakt werd en daarnaast bij thuiskomst ook nog een flinke oorontsteking!!! Bedankt Gaia in Style. Ik vond het geen stijl. Voor ons nooit meer....

Gereisd met partner in september 2018

• 9coby van der Pluijm29-07-2018

heerlijk uitgerust!

pluspunten:; heerlijk rustig, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten alles vers en warm!, zwembad super, vlakbij het strand. wij hadden een overboeking kregen toen een junior suite was super. eerste x aldult only maar wat is dat ons bevallen,rustig eten ze komen de drankjes aan tafel serveren. minpuntjes: niet alles was all-in na 9 uur savonds kon je geen koffie meer krijgen wel kopen ?? vond dat erg raar. neem wel muggenspul mee anders steken ze je lek.

• 9Isa sindorff29-07-2018

Super hotel met goede service!

Hotel is erg goed! Het is overal erg schoon, het personeel is vriendelijk en de service is super! Het is erg rustig bij het zwembad en er is geen gedoe met handdoeken. Er is altijd plek! Een groot pluspunt waren de drijvende zitzakken in het water! Dit is heeerlijk om in te liggen en wederom geen gedoe hiermee. Ook de muziek bij het zwembad is erg fijn, dit zorgt voor een gezelligere sfeer. Er is gratis wifi in het hotel en er kan gebruik gemaakt worden van een handdoekenservice. Het eten is prima en gevarieerd. Het enige minpunt is dat de all-in maar tot 11 is en de cocktails niet inbegrepen zitten. Echter kun je hier wel op een paar honderd meter afstand voor terecht in het dorpje. Ook het stand is op loopafstand. Kos stad is ook prima te bereiken met een bus die er vanuit het plaatsje in 20 minuten is. Kortom een supervakantie gehad en helemaal uitgerust!

Gereisd met partner in juli 2018

• 7henk28-07-2018

Ik zal er niet meer heengaan

Wij zijn dit jaar naar dit hotel Gaia in style geweest we kwamen 21 juni aan om 21.15. Dat we zo laat aankwamen vond ik belachelijk. We hadden al in november geboekt dit is de tweede keer bij de touroperator dat we vroegboeken en laat aan komen en de dag van vertrek voor het ontbijt vertrokken ik zal dat niet meer doen bij deze touroperator. Maar toen we aankwamen kregen we dus geen eten (ja een stuk stokbrood) de eetzaal hing om 9uur dicht. dit hebben wij op de andere eilanden nog nooit meegemaakt overal kreeg je nog wel even wat lekkers te eten. Er komen veel duitsers en die zijn niet leuk om vakantie mee te vieren. De all in was beperkt met hetgeen ze hadden konden best een aantal coctails gemaakt worden maar dat deden ze niet. het is prettig dat je alles uit glas te drinken krijgt. De douche is heel klein zodat je tegen het deurtje aankomt en er water bij de wastafel loopt. de handdoekenwissel is om de dag. mooi schoon complex . lekker maar saai eten.

• 8Marja van Veen13-06-2018

volgend jaar weer.......

Net terug uit Gaia in Style, Tigaki/Kos. Een zeer gezellig , schoon en kleinschalig hotel. De bedden zijn echt heel hard, vele gasten hadden deze zelfde klacht. Geen gedoe met handdoekjes leggen, doe je dat wel, wordt het weggehaald, een prima handeling, er zijn bedjes genoeg. Bediening zeer viendelijk. Prima zwembad, en als je dat niet wilt is op 200 meter het strand. ook de winkeltjes, restaurants, bars op loopafstand. Het hotel heeft een all-in formule, maar niet alle drankjes zijn all-in, ook de cappuchino niet. Het ontbijt was prima, lunch en diner vond ik minder, maar dat zal aan mij liggen. Maar een zeer geslaagde vakantie gehad.

• 9Moniek Duin30-05-2018

Geweldig

Perfect en heerlijk adults only hotel. Personeel heel vriendelijk. Eten was goed en alle winkeltjes en restaurantjes op loopafstand. Enigste minpuntje is dat de cocktails en capucinno niet inclusief waren. Wij hebben alweer geboekt voor aug/sept dit jaar.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

8Manuela23-10-2017

fantastisch

Fijn klein hotel met goede service

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Saskia30-09-2017

Heerlijk relaxt only adults hotel

Kleinschalig modern en zeer relaxt hotel, geen animatie waarom wij het zo lekker vonden. Kamers zijn netjes, badkamer (douche) te klein! Een groter persoon kan hier nauwelijks in staan. Eten is uitstekend, geen top segment maar echt lekker en afwisseling, voor ieder wat wils. Hou je van stilte rust en kleinschalig? Dan is dit hotel super!! Wij hebben het er geweldig gevonden.

Gereisd met partner in september 2017

Hotel Gaia In Style info