Tijdelijk €25 aanbetaling

8.5FantastischScore uit 25 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Hotel Gaia In Style is een rustig gelegen adults only hotel op Kos. Het eten is goed met opties voor vegetariërs, maar let er wel op dat je voor sommige dingen als cocktails moet bijbetalen. Bij het zwembad is altijd plek en de drijvende zitzakken in het water zijn populair. Het strand is op loopafstand en Kos-stad op 20 min. met de bus.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

25 Reviews over Gaia In Style - Adults Only

• 9Jef V11-09-2022

Geweldig

Voordelen: Heerlijk rustig hotel. Goed eten met meer dan voldoende afwisseling. Kamer waren goed met een kleine maar functionele badkamer. Reiniging was ook voldoende.Zeer vriendelijk personeel. Zwembad groot genoeg voor klein hotel met vrijwel altijd plaats op een bedje van goede kwaliteit.

Nadelen: Beperkt all in arrangement. Dit staat echter al bij de beschrijving vermeld. Erg raar dat er koffie op de kamer mogelijk is maar dat je dan weer voor het water moet betalen. Ook een bijdrage voor een nieuwe handdoek voor bij het zwembad. Handdoeken voor badkamer werden maar 1 x per 2 dagen gewisseld.

• 8Ruud harmsen01-06-2022

Heerlijk hotel met heerlijke mensen

Er waren voor ons alleen maar pluspunten: supervriendelijk personeel, heerlojk en afwisselend eten, heel schoon, op een prima locatie, en heerlijk rustig

• 8Carla10-09-2019

Zeer goed hotel.zeker voor herhaling

Goed hotel netjes. Vlak bij het strand.Eten was goed

• 8Debbie van Vliet18-10-2018

Heerlijk genieten!

Geweldig hotel, mooie kamers en onwijs leuk personeel. De kamer en het zitje is een beetje aan de kleine kant maar het zwembad met de onwijs lekker bedjes maakt alles goed. Neem alsjeblieft geen frisdranken of sappen want die zijn mierzoet. Het buffet was subliem ook voor de vegetariër.

• 4Henk van Casteren25-09-2018

Het belooft veel maar stelt weinig voor!

Eerst de positieve dingen; Rustig gelegen hotel met fijne kamers en vriendelijk bedienend personeel. Er waren echter ook vele mindere punten; De spiegel hangt te laag, erg harde bedden, volgens het kaartje zou de bar binnen tot 23.00 uur open zijn wat niet waar is, alleen tijdens het eten. Snap ook niet waarom de douche en en wc's in het gebouw niet op slot kunnen. De all-inclusive formule is qua drinken erg beperkt, geen enkele cocktails zonder te betalen en ook betalen voor flesjes water? Heb nog een woordenwisseling gehad met een medewerker over de asbak op tafel wat wij niet wilden maar volgens hem wel moest. De gasten waren ook voor de meerderheid Duitsers. En deze roken ook bijna allemaal bah. Verder heb ik uitslag gekregen van het zwembad wat volgens mij helemaal niet schoongemaakt werd en daarnaast bij thuiskomst ook nog een flinke oorontsteking!!! Bedankt Gaia in Style. Ik vond het geen stijl. Voor ons nooit meer....

• 9coby van der Pluijm29-07-2018

heerlijk uitgerust!

pluspunten:; heerlijk rustig, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten alles vers en warm!, zwembad super, vlakbij het strand. wij hadden een overboeking kregen toen een junior suite was super. eerste x aldult only maar wat is dat ons bevallen,rustig eten ze komen de drankjes aan tafel serveren. minpuntjes: niet alles was all-in na 9 uur savonds kon je geen koffie meer krijgen wel kopen ?? vond dat erg raar. neem wel muggenspul mee anders steken ze je lek.

• 9Isa sindorff29-07-2018

Super hotel met goede service!

Hotel is erg goed! Het is overal erg schoon, het personeel is vriendelijk en de service is super! Het is erg rustig bij het zwembad en er is geen gedoe met handdoeken. Er is altijd plek! Een groot pluspunt waren de drijvende zitzakken in het water! Dit is heeerlijk om in te liggen en wederom geen gedoe hiermee. Ook de muziek bij het zwembad is erg fijn, dit zorgt voor een gezelligere sfeer. Er is gratis wifi in het hotel en er kan gebruik gemaakt worden van een handdoekenservice. Het eten is prima en gevarieerd. Het enige minpunt is dat de all-in maar tot 11 is en de cocktails niet inbegrepen zitten. Echter kun je hier wel op een paar honderd meter afstand voor terecht in het dorpje. Ook het stand is op loopafstand. Kos stad is ook prima te bereiken met een bus die er vanuit het plaatsje in 20 minuten is. Kortom een supervakantie gehad en helemaal uitgerust!

• 7henk28-07-2018

Ik zal er niet meer heengaan

Wij zijn dit jaar naar dit hotel Gaia in style geweest we kwamen 21 juni aan om 21.15. Dat we zo laat aankwamen vond ik belachelijk. We hadden al in november geboekt dit is de tweede keer bij de touroperator dat we vroegboeken en laat aan komen en de dag van vertrek voor het ontbijt vertrokken ik zal dat niet meer doen bij deze touroperator. Maar toen we aankwamen kregen we dus geen eten (ja een stuk stokbrood) de eetzaal hing om 9uur dicht. dit hebben wij op de andere eilanden nog nooit meegemaakt overal kreeg je nog wel even wat lekkers te eten. Er komen veel duitsers en die zijn niet leuk om vakantie mee te vieren. De all in was beperkt met hetgeen ze hadden konden best een aantal coctails gemaakt worden maar dat deden ze niet. het is prettig dat je alles uit glas te drinken krijgt. De douche is heel klein zodat je tegen het deurtje aankomt en er water bij de wastafel loopt. de handdoekenwissel is om de dag. mooi schoon complex . lekker maar saai eten.

• 8Marja van Veen13-06-2018

volgend jaar weer.......

Net terug uit Gaia in Style, Tigaki/Kos. Een zeer gezellig , schoon en kleinschalig hotel. De bedden zijn echt heel hard, vele gasten hadden deze zelfde klacht. Geen gedoe met handdoekjes leggen, doe je dat wel, wordt het weggehaald, een prima handeling, er zijn bedjes genoeg. Bediening zeer viendelijk. Prima zwembad, en als je dat niet wilt is op 200 meter het strand. ook de winkeltjes, restaurants, bars op loopafstand. Het hotel heeft een all-in formule, maar niet alle drankjes zijn all-in, ook de cappuchino niet. Het ontbijt was prima, lunch en diner vond ik minder, maar dat zal aan mij liggen. Maar een zeer geslaagde vakantie gehad.

• 9Moniek Duin30-05-2018

Geweldig

Perfect en heerlijk adults only hotel. Personeel heel vriendelijk. Eten was goed en alle winkeltjes en restaurantjes op loopafstand. Enigste minpuntje is dat de cocktails en capucinno niet inclusief waren. Wij hebben alweer geboekt voor aug/sept dit jaar.

Hotel Gaia In Style - Adults Only info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• DoucheBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar