Hotel Costa Angela

Laatste review

Mooi gelegen en rustig

Richard en Joke van Hunnik,
20-9-2017

Hoofdzakelijk Duitse senioren waar je absoluut geen last van hebt. Het hotel heeft slechts 47 kamers die recent gerenoveerd zijn. Het hele complex heeft vorig jaar een nieuwe eigenaar gekregen die veel voortvarend heeft aangepakt. Kamers gerenoveerd met heerlijke boxspringbedden en in ons geval (tegen meerprijs) fantastisch uitzicht op zee. De doucheruimte is hier wat achtergebleven maar wij vonden het ruim voldoende. Deze zijde kent hoofdzakelijk schaduw waardoor kamers heerlijk koel blijven. Ook het strand is aangepakt en wordt goed schoongehouden. Ligbedden wel tegen meerprijs. Ook een massagetentje en 2 prive te tjes tegen meerprijs. Het ontbijt is basis, maar voor ons voldoende en kent vele ingrediënten.

Het hotel wordt hoofdzakelijk bezocht door Duitse gasten en in onze periode de ouderen. Keurige mensen, gedisciplineerd zoals we ze kennen en totaal geen last. Het zwembad is 15 bij 8 meter en kent apart kinderbadje. De diepte is van 0.75 m tot 1.70 m en het was heerlijk rustig. Voldoende ligbedden en douche bij zwembad.

Personeel uiterst behulpzaam en vriendelijk.

Schoonmaak eens per 3 dagen en handdoekwissel om de dag. Mocht je eerder nodig hebben ook geen probleem.

Geboekt via Duitsland vanwege prijsverschil. Scheelde ons 400 euro goedkoper !

Wat ons betreft .....Aanrader!

Kenmerken

12 reviews over Hotel Costa Angela in het Nederlands

Mooi gelegen en rustig

Richard en Joke van Hunnik,
20-9-2017

Personeel uiterst behulpzaam en vriendelijk.

Geboekt via Duitsland vanwege prijsverschil. Scheelde ons 400 euro goedkoper !

Wat ons betreft .....Aanrader!

Fantastische vakantie

rik
19-8-2012

Toen we aankwamen zag het er al mooi uit, vanuit de snackbar heb je een zeer mooi uitzicht op zee en de eilanden die er in de buurt liggen.

Het hotel is gelegen op een zeer rustige plek, het personeel was zeer vriendelijk, en stond altijd voor je klaar.

De kamers werden elke dag schoon gemaakt, als je in de namiddag weer terug in je kamer kwam was alles weer schoon.

De kamers waren over het algemeen ook heel netjes.

Er zijn genoeg activiteiten voor kinderen in de buurt, en je kunt er ook via het hotel aan deelnemen.

Er liggen veel spelletjes, boeken, en voor de hele kleine kinderen is er zelfs een appart badje aangelegd.

Aan het zwembad was altijd plek, aan het stand was er wel eens een bedje te weinig omdat het strand zo mooi was dat er zelfs locale bewoners van hun vakantie aan het genieten waren!

Naast het hotel ligt een bus-halte waar elk kwartier een bus stopt en waarmee je naar de stad kunt gaan, in de stad kun je eventueel een fiets huren, wat op Kos overigens zeer goed te doen!

echt een top hotel in deze prijsklasse

rosa en Harry
23-8-2010

De Griekse gastvrijheid , gemoedelijkheid , en vriendelijkheid, alles vind je in dit hotel.Wij hebben echt een onvergetelijke leuke tijd gehad.

Het eten in het hotel goed en absoluut niet duur. De bediening is echt behulpzaam, en helpen je over al mee. Kunt er leuke fietsen huren.

Kortom een geweldig hotel zo'n 6km. vanaf de haven in Kos stad, en met de fiets en of bus is er heel snel te komen, bus stopt voor het hotel

Verwacht niet te veel

Flip
12-5-2010

Oud hotel. Kamers wel schoon maar alles is oud en naar onze maatstaven aan vervanging toe. Er wordt tegen vergoeding een kluisje aangeboden. Zou ik doen. Sloten op de deuren is poppenspul. Ontbijt karig en brood slecht. Avond kun je het best (ook qua eten) doorbrengen in Kos-Stad. Met de fiets zit je in 20 min. in het centrum. Route naar centrum gaat langs de kust. Is goed te doen en omdat het fietspad van de weg gescheiden is ook veilig. Kos-Stad is gezellig en en zijn meer dan genoeg restaurants (een aanrader is "Stadium" ). Stand bij het hotel wordt erg slecht bijgehouden. Er zijn wel ligbedden, maar je moet wel geluk hebben dat voorbijgangers deze niet inpikken. Concl.: niet te duur, schoon, je moet niet te veel verwachten, in combinatie met Kos-Stad geen slechte vakantie.

Voor wie rust zoekt, de ideale plek. bushalte voor de deur en 4 x per uur een bus en in 10 minuten in kos stad. Lekker zwembad, prima strandje. Altijd genoeg plek bij zwembad en strand, geen irritant handoekjes leggen maar alles chill en dat in het hoogseizoen. Sober maar goed ontbijtje, redelijke lunch en dinerkaart tegen schappelijke prijzen. Aanrader!

2008

vriendelijk maar weinig comfort

werner en lien
3-9-2008

strand was vuil ( kos stad idem)

elke dag frieten bij het eten , dit stak tegen

ontbijt stelde weinig voor

badkamer primitief

je krijgt niet elke dag verse lakens en handdoeken

vader en zoon zijn zeer lieve en sociale mensen, dit maakte veel goed.

leuk familiair hotel

Jaap,marleen en chelly
1-9-2008

We zijn er geweest van 24-8 tot 31-8 2008 en hebben het er heel leuk gehad.

De service is prima,vraag en je wordt geholpen.Costa de zoon is een toffe peer en het eten is goed,niet massaal maar wel lekker,ook tussen de middag kun je er lekker eten,redelijke prijzen en lekker.Je kunt er heerlijk tot rust komen en alles mag niks moet.De kamers zijn groot genoeg ook voor drie man,de douche is wat aan de kleine kant,wel altijd voldoende warm water,de kamer met zeezicht is aan te raden ivm mooi uitzicht.Er is verder niet veel te doen op het complex ,maar daar kies je denk ik ook voor,kortom een aanrader.

prijs/kwaliteit verhouding is in orde.

het zwembad is heerlijk en altijd plaats ook aan het strand,bedden en parasols gratis bij beide.

Een uiterst leuk familiehotel

Lesly Janssens
28-8-2008

Geweldig familiehotel met aangename ligging. Rustige en zeer persoonlijke sfeer. Altijd plek aan het zwembad en op het strand van het hotel. Ongeveer 5km van Kos stad maar de bushalte ligt vlak voor het hotel en fietsen kunnen tegen zeer democratische prijzen gehuurd worden. Het continentaal ontbijt is uitgebreider dan besproken, het avondmaal is somber maar lekker. Zeer mooi zicht vanop het balkon aan de zeekant. De prijs kwaliteit verhouding zorgt ervoor dat dit een prima hotel is voor jonge koppeltjes en mensen die willen ontvluchten aan de drukte van een All Inclusive hotel.

In vergelijking met onze accomodatie in KosStad was dit een verademing. Lekker rustig. Wat een aardige mensen en wat een uitzicht! Prive-strand met ligbedden voor de deur en ook nog een schoon zwembad. Met de fiets of bus ben je binnen 15 minuten in KosStad waar je lekker en goedkoop kan eten.

charmant klein hotel

Steven
1-8-2008

Reis van 24-7-2008 tot 31-7-2008

pluspunten: vriendelijke mensen, geen drukte aan zwembad, bushalte vlak voor hotel, groot terras op kamer, huren van vervoermiddel aan balie (je wordt opgehaald en teruggebracht!Ideale uitvalsbasis voor uitstap.

minpunten: betalende minibar, meerprijs zeezicht, meerprijs airco, kapotte pingpongtafel, geen gevarieerde menukaart, te voet naar stadje is ver, zeer kleine badkamer, strand voor hotel stelt niet veel voor. Kinderzwembad moeilijk te betreden voor kleine kinderen alleen,opknapbeurt hotel zou niet misstaan.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Angela in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Angela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.