Hotel Cook's Club Kos Tigaki

Hotel Cook's Club Kos Tigakistersterster

9.4Fenomenaal

Griekenland, Kos, Tigaki

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club Kos Tigaki voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive

155 reviews over Hotel Cook's Club Kos Tigaki

• 9Piet en Diny24-06-2013

we hebben genoten

Ja echt wij hebben genoten van onze vakantie in Kos. In hotel More Meni Beach, op kamer 314. Zeer goed en vriendelijk personeel. Het ontbijt maar ook avond eten was keurig verzorgt....er valt niks te klagen. Wij snappen de reacties niet op Internet. Wij beide al over de 70 hebben echt al wat ervaring met vakanties. Groetjes Diny en Piet

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Channie08-06-2013

Beste hotel in Tigaki, onvergelijkbaar!

Ligging aan zee Prachtige kamers, elke dag schoonmaak en schone bedden, ook zondag Fantastisch buffet ontbijt waar iemand verse omeletjes en spiegeleitjes bakt Superaardig personeel Mooie bar met topbediening Gewoon top! We hebben de betere hotels in Tigaki geprobeerd en dit is met kop en schouders de beste.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Suzan Ideler12-05-2013

Paradijs op Kos!

We komen al jaren in mei in dit hotel met fantastische ligging in het gezellige plaatsje Tigaki. Het was altijd al een prima hotel, maar na de verbouwing van afgelopen winter, waarna het de benaming MORE Meni heeft gekregen, is het helemaal fantastisch geworden. Mooier, luxer, tot in de details op elkaar afgestemd. Personeel is zeer gastvrij, kamers zijn erg mooi, zelfs het eten is beter geworden. Er is nu ook een poolbar en er is nog steeds een leuk speeltuintje voor de kinderen, iets ruimer opgezet nu. De ligging in het gezellige straatje en (vrijwel) aan het strand blijft perfect. Thanx Gabriel and the rest of staff for again a fantastic holiday. See you next year!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 8Deborah09-11-2012

Wij blijven terugkomen.

Voor de vijfde keer hier verbleven en wederom genoten van de vriendelijkheid die dit hotel uitstraalt. Perfecte ligging, goede en schone kamers en niets is teveel. Het eten is en blijf hier een ramp. Smakeloos, snotgaar en weinig variatie. Gelukkig tegenwoordig 's ochtends wel vers brood. Vleeswaren niet gekoeld, hetgeen voor ons als twee slagers zijnde hoog opgenomen wordt bij deze temperaturen. Wellicht wordt e.e.a. beter na de verbouwing welke deze winter zal plaatsvinden. Uit eten gaan is echter zeer betaalbaar en lekker, keus te over. In september komen wij voor de zesde keer terug.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Sjef en Henny07-09-2012

Fijn hotel met een goede ligging

Hotel Meni Beach is een goed hotel met een fantastische ligging. Vlak bij een mooi zandstrand ,restaurantjes en winkels om de hoek. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is heel uitgebreid en lekker. Het avondeten is gevarieerd en goed.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9astrid sikken21-07-2012

geweldig!

vriendelijk, huiselijk, niks is te veel, mooie ligging

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Femke Katz14-07-2012

Gezellig, kleinschalig, verzorgd hotel

Kleinschalig, verzorgd hotel op 30 min. van Kos Stad (met een scooter) . 2 weken in dit hotel verbleven en het is prima bevallen. Kwamen om 12:00 aan en konden direct de kamer in. Niets vernomen van overboekingen, dit probleem is denk ik verholpen na het aantal klachten. Schone kamer, vriendelijk personeel en een goede ligging.

Tigaki is een klein dorpwaar je niet veel van moet voorstellen, maar het ligt wel centraal op Kos. Tigaki heeft de mooiste stranden van Kos. Hotel ligt aan het strand. Voor 2 bedjes+parasol betaalden wij 5 euro.

Een erg gezellige bar bij het hotel met lekkere cocktails. Diner is in buffet vorm. Echter geen drankjes inclusief. Genoeg keuze en alles is vers bereid. Diner is van 7 tot 9 (vonden wij erg vroeg afgelopen) Ontbijt van 7 tot 10. Wie pas om half 10 binnen komt heeft niet veel keuze meer. Het fruit wat op het buffet staat was nog niet rijp en de fruit sapjes (deze zijn wel inclusief) niet te drinken. Gelukkig de koffie en thee wel.

Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Ed en ada11-07-2012

Zeer gastvrij, klantvriendelijk en prima ligging

Uitermate goed complex met hotelkamers en appartementen. Ligging direct aan het mooie zandstrand en alles bij de hand. Supermarkten, bushalte, verhuur, geldautomaat, etc. Het personeel is ontzettend vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten kan wel eens iets minder warm zijn, maar schroom niet er iets van zeggen, dan zal je zien dat het de dag erna direct verholpen wordt. Tigaki is niet al te uitgebreid, maar genopeg winkeltjes, restaurants en barretjes met terras; gewoon gezellig.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Op den Camp04-06-2012

Onze vijfde en beslist laatste keer !!!

De ligging is perfect. Maar 't diner is niet waard om zo genoemd te worden, vanaf 't derde opeen volgend jaar is 't eten steeds slechter geworden. En deze keer was 't niet om te (vr) eten. we ha ebben 3 keer patat gehad waarvan 2 keer half rauw. Ook 3 keer gebakken aardappelen, die dreven in de olie en de smaak werd bedoven door er rijkelijk rozemarijn over te strooien. En voor de rest was 't pasta,pasta,pasta en rijst.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Chantal19-09-2011

Ideale ligging bij het strand en nette kamers

Wij zijn eind augustus naar Meni Beach geweest. Wij zaten met 4 personen in een ruim 5-persoons appartement. Iedere dag werd het appartement goed schoon gemaakt. Wanneer je de straat over stak was je al bij het strand. Ook waren er voldoende winkeltjes en diverse restaurantjes rondom het hotel. Het ontbijt was ook goed. Alleen kon het zo zijn dat om 09:00 uur 's morgens er al veel broodjes, beleg e.d. op was en dit werd dan ook niet meer aangevuld. Wij vonden het eten 's avonds helemaal niets. Er was totaal geen keus. Wij zijn daarom iedere avond uit eten gegaan. Voor € 16,00 kan je een taxi nemen naar Kos. Dit is een aanrader! In Kos zelf zijn er naast de gezellige winkeltjes ook genoeg andere bezienswaardigheden. Wij hebben een fijne en leuke vakantie gehad in Tigaki!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

10 tips over Hotel Cook's Club Kos Tigaki

• Det gees, 09-05-2014

Huur fiets en quad. Met de quad kan je al de uithoeken van het eiland bekijken en dat zijn soms de mooiste plekjes.De moeite waard! Wandel ook eens naar het zoutmeer in de omgeving en bezoek de therma.

• clijsters_fan, 11-07-2014

We hebben met de touroperator drie uitstappen gedaan. Nyssiros (vulkaaneiland) bezocht, zeker en vast doen! De eilandtour, was zeer leuk maar we hadden verwacht dat we hierbij ook iets meer van Kos stad zelf zouden zien. De drie eilanden cruise is ook absoluut een aanrader, hierbij bezochten we 2 eilandjes (kalymnos en pserimos), we hebben dolfijnen gezien en hebben gezwommen in de helderblauwe zee voor het onbewoonde eiland van Plati.

• Piet en Diny, 24-06-2013

Heerlijk uit de drukte van Kos stad. Nee geef ons maar Tigaki alles bij de hand winkels, een fiets om een stuk te fietsen. Maar ook het strand is de weg over, en wil je wat bloot liggen fiets je wat verder. Nee een fantastisch plaatsje Tigaki...al voor de 4 de keer.

4 vragen over Hotel Cook's Club Kos Tigaki

• J.Kaandorp, 09-09-2016

airco slaapkamer

is er ook een airco in de extra slaapkamer?

Groeten, jack

• Marcia Lauwereyns, 18-01-2015

Maaltijden

Is er veel variatie in de maaltijdkeuze?We zouden graag boeken maar er is in ons gezelschap iemand die niet veel lust!

Dries Petersen, 30-07-2015

In het hotel is de keuze beperkt. Er is altijd rijst en frietjes. Verder is er variatie met oa. Griekse specialiteiten. Er is ook de saladbar. Je kan als hotelgast in het a-la-carte restaurant gaan eten aan -10% van de prijs. Het voordeel van het buffet is dat je alles kan proberen natuurlijk. Recht tegenover het hotel is een pita bar met lekkere pita en gyros. Wat verder is een pizzeria met echte houtoven en zeer lekkere pizza's. Je weet van tevoren dat Grieks in Griekenland altijd wel een beetje vettiger is dan bij ons. Veel plezier. Wij hebben er genoten!!

• Sharel, 22-11-2014

Is het strand op loopafstand, en ook met rolstoel te bereiken. Zijn er bedjes en parasols en zijn deze ook all inclusive.

nellie, 27-11-2014

Hallo Sharel Het hotel is aan het strand de weg over steken.goed met de rolstoel te bereiken,2 bedjes met parasol kosten 5 euro Grtjes nellie

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk