Hotel aan zee, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°22°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club Kos Tigaki voor je op een rij gezet:

147 reviews over Hotel Cook's Club Kos Tigaki in het Nederlands

super goed hotel

tinneke
17-6-2015

kleinschalig leuk hotel , service uitmuntend , vriendelijkheid een 10++++ mooie moderne kamers met alle comfort , heel uitgebreid ontbijt , zeer goed onderhouden en niet te vergeten heel goede bedden , straat oversteken en je bent aan het mooi strand , leuk zwembad gedeelte is meer dan 3* waard , is gewoon een top hotel

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Helemaal oke. Een aanrader

Van Beek
3-5-2015

perfecte ligging . Straat oversteken en op het strand. Handdoek service voor het zwembad en strand . Heerlijke bedden. Goede buffetten. Aardig en vriendelijk personeel. kamer ruim en schoon.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

mevrouw Verbiest
12-10-2014

We hebben het enorm naar onze zin gehad. kwalitatief/prijsverhouding uitstekend

Gereisd Met partner in september 2014

Meer dan 3 sterren waard

Karin en Eric
7-9-2014

Misschien door het vlotte verloop van de heenreis. Te vroeg vertrekken, bij aankomst een taxi en hartelijk ontvangst inclusief koude maaltijd in de koelkast van de kamer, omdat wij het avond eten gemist hadden, niets dan lof. Nog nooit zo'n goede douche gehad, ruime suite, met schuifhordeur en al. Zelfs de gevraagde waterkoker stond er al. Perfect ligging direct aan het strand en eenvoudig zwembad, maar iedereen ligt toch aan het strand. De bediening is vriendelijk, maar kijken wel even de kat uit de boom. Ontbijt is goed, voldoende uitgebreid. Hetzelfde voor het avondeten, alleen iets te matig gekruid voor onze smaak, maar ze moeten rekening houden met alle gasten. Erg belangrijk was tot onze verrassing de handdoekenservice, gratis voor zowel strand als zwembad. Gewoon een goed hotel, prijs/kwaliteit verhouding erg goed en meer dan 3 * waard.

Natuurlijk is er altijd iets te klagen voor wij Nederlanders. De jam was niet lekker, maar genoeg andere soorten beleg om dat te vervangen.

Gereisd Met partner in augustus 2014

een topper

pierre amendt
23-8-2014

wij zijn in mei 2014 14 dagen in hotel menibeach geweest geweldig hotel en gaan terug het personeel was zeer aardig.

Gereisd Met partner in mei 2014

Een aanrader!!

clijsters_fan
11-7-2014

Ideaal hotel voor wie op zoek is naar rust en voor wie geen all-in vakantie nodig heeft. Het personeel was oké, sommige waren zeer vriendelijk andere waren eerder onbeleefd. Het eten is zeer lekker en voldoende keuze mogelijkheden. Bij aankomst hadden we niet de kamer die we geboekt hadden, dit werd meteen door het personeel opgelost en we kregen een gratis lunch op de vertrekdag en we mochten de laatste dag ook op de kamer blijven tot 18u.

Gereisd Met partner in juli 2014

in één woord fantastisch

laleman-vanhee
18-6-2014

Een prachtig van een hotel , lekker en gevarieerd eten , super vriendelijk personeel , familiaal en heel verzorgt . De beste omgeving vinden wij van heel Kos . Diverse restaurants, winkels , verhuur van scooter, fiets en auto , en strand in Tigaki , alles dichtbij . Dagje Bodrum gedaan via de reisorganisatie zouden we nooit meer doen dat was voor ons gevoel een verloren dag .

Gereisd Met partner in Mon Jun 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer gastvrij, vriendelijk en verzorgd!

Det gees
9-5-2014

Personeel bijzonder vriendelijk en attent, oog voor alle kleine details.Hotel smaakvol ingericht.Nog nergens ons zo welkom gevoeld.Een aanrader voor een zalig ontspannende vakantie!

Gereisd Met partner in april 2014

Mooi verbouwd hotel, goede ligging bij strand

f_stukart
13-9-2013

Hotel Meni Beach in Tingaki ligt fantastisch ten opzichte van strand, een supermarkt aan de overkant, de fietsenverhuur tegenover de ingang. Een gyroszaak, een supermarkt, alles op loopafstand. Wat wil een toerist nog meer eigenlijk als je van strand houdt!

Gereisd Met partner in september 2013

we hebben genoten

Piet en Diny
24-6-2013

Ja echt wij hebben genoten van onze vakantie in Kos. In hotel More Meni Beach, op kamer 314. Zeer goed en vriendelijk personeel. Het ontbijt maar ook avond eten was keurig verzorgt....er valt niks te klagen. Wij snappen de reacties niet op Internet. Wij beide al over de 70 hebben echt al wat ervaring met vakanties. Groetjes Diny en Piet

Gereisd Met partner in mei 2013

• Eten en drinkenDiner
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, 15 minuten met de auto, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cook's Club Kos Tigaki in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cook's Club Kos Tigaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.