Hotel aan zee, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°20°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club Kos Tigaki voor je op een rij gezet:

147 reviews over Hotel Cook's Club Kos Tigaki in het Nederlands

fantastisch

Corrie Jansen
15-9-2016

Dit is een geweldig hotel, het bediend personeel is erg vriendelijk en niets is teveel als je iets vraagt. Wij kwamen hier voor de derde keer en het was thuiskomen iedereen herkende ons geweldig gewoon. Bij de receptie staat Irene die overal een oplossing voor heeft, altijd super vriendelijk en vrolijk.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Geweldig!

Ellis
27-8-2016

Vanaf 11 t/m 25 augustus (twee weken) verbleven in dit prachtige hotel. Wat betreft de kamer hadden mijn partner en ik een kamer aan de straatzijde. Wij hadden totaal geen last van het verkeer. Een ruime bad- en slaapkamer met een goede airco. De schoonmaak van onze kamer was perfect en het personeel is top! Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, maar natuurlijk wel van het strand. Het strand ligt dichtbij en twee bedjes met een grote parasol kost 5 euro. Tegenover het hotel ligt een supermarkt, dit is ideaal om even snel wat water of boodschapjes te halen. Het ochtend- en avond buffet is elke dag gevarieerd en goed. Op de allerlaatste dag mochten we voor vertrek in een speciale kamer douchen. Helemaal super! Wij hebben een super mooie tijd gehad in dit hotel, alleen maar lof voor More Meni Beach

Gereisd Met partner in augustus 2016

zeer goed hotel, gastvrij,kleinschalig, bij strand

p.komen
27-8-2016

Prettige sfeer, 50 meter van strand, strand heel prettig, geleidelijk aflopend water, geschikt voor kinderen. Prima kamers met airco en balcon, van alle gemakken voorzien. Vriendelijk en attent personeel. Vooral goed ontbijt.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Neckermann

super rustig en gezellig hotel

johan
25-8-2016

leuk en gezellig hotel met vriendelijke bediening en dicht aan het strand een aanrader voor mensen die niet van masaal houden

Gereisd Met partner in augustus 2016

Heel fijn en persoonlijk hotel

Remko lansaat
19-7-2016

Alles was netjes, kamers schoon. Hotel heeft een strakke uitstraling maar heeft toch een vakantie en Griekse sfeer. Mooi complex met mooie tuin en zwembaden, hotel is geen mega resort waardoor alles in 1 minuut te lopen is, zelfs het strand! Personeel doet erg zijn best!

het buffet was goed, de producten waren warm, vers en lekker. Maar ik miste af en toe het echte luxe vlees zoals mals beef, of een stukje zalm. Desondanks hebben we genoten van het eten, en het was nooit druk of massaal tijdens het eten

Onze kleine man van 2 jaar vond het geweldig, een overzichtelijk zwembad met apart kinderbadje, klein speeltuintje en hij kende de namen van het personeel al na twee dagen. Voor de kleintjes is het heel fijn dat het rustig en overzichtelijk is overal

Het strand is breed en fijn wit zand, voor 5 euro heb je twee bedjes en een parasol. Wel sokjes aan bij de kinderen want het zand wordt erg heet

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig hotel!!!

sylvia
7-9-2015

Super gezellig hotel met heel vriendelijk personeel, fijne kamers, lekker eten, kortbij het strand dus kortom alles wat een mens nodig heeft om te kunnen genieten van een super vakantie.

Gereisd Met partner in augustus 2015

heel prettige ervaring

rita
4-8-2015

onze 1ste kennismaking met een smartline-hotel, heel tevreden,zowel over't eten:echt uitgebreid;alsook de hygiene verdient een extra vermelding:., de kamer rook heerlijk fris.. elke dag.ook wij vonden 't personeel vriendelijk,en gedienstig, hadden eerst kamer z.balkon gekregen,maar was maar voor 1 nachtje,gelukkig!l..enig klein minpuntje was,dat er in't restaurant geen servetje te bekennen viel:wij hebben altijd buiten gegeten,de tafel was daar gedekt met bestek,en 1 servetje,indien dat aan vervanging toe was,had je pech,.ook extra bestek was soms moeilijk te vinden.. vonden we maar een klein minpuntje..ook de isolatie vd kamer was optimaal:wij hadden kamer 103 aan de straatzijde,en hebben nooit last gehad van't voorbijrazende verkeer.de venster toe,en je had er geen last van.bij temp,tussen 30-36gr,konden we de goedwerkende airco goed verdragen, was ook goed geplaatst,en die gewoon door bleef draaien,met't raam open,gaan zeker terug naar hotel van dezelfde keten

Gereisd Met partner in juli 2015

Dick en Ada en Henk en Corrie
4-8-2015

Wij hebben 15 heerlijke dagen gehad in Meni Beach. Het personeel is geweldig en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Irene manager van de receptie is ook geweldig, je kunt haar alles vragen en ze heeft overal een oplossing voor. HULDE AAN DIRECTIE EN PERSONEEL.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfekte hide-away in het midden van Tigaki.

Dries Petersen
30-7-2015

Wij verbleven 10 dagen in juli. Wij hadden een suite geboekt. Eerst was ons een kamer half in de kelder voorgesteld. Nadeel: vanop het terras keek je op een blinde muur (van 1m hoog maar omdat je zelf 1m onder de grond zit zie je niets) . Zonder problemen werd de kamer omgeruild. Op het eerste was het uitzicht ideaal. Zicht op de zee en op de Turkse bergen. En rustig. De buitenvenster is zeer goed geluids-isolerend. Dat plus een zeer goede verduistering (aan de buitenzijde) is een garantie voor een perfekte nachtrust. Iets minder is de douche. Daar is nog werk aan. Het restaurant is in buffetvorm met genoeg keuze. Niet overdreven en zeker niet op z'n Engels. Alleen de showcooking is een beetje amateuristisch. Alles wat ik heb geproefd was zeer lekker. De service is professioneel en zeer amicaal met als uitschieter Mika. Altijd een lachend gezicht en ieders vriend. Kortom een zeer goede vakantie zonder de drukte en 'het moeten, moeten, moeten' van de all-in formule.

Gereisd Met partner in juli 2015

Echt een top locatie

Jeroen Dellaert
7-7-2015

Ik laat normaal nooit iets achter op Zoover maar hier maak ik uitzondering voor. Al in veel hotels geslapen maar nergens zulk vriendelijk personeel gehad als hier, niets was te veel en lief voor kinderen. Kamers zijn schoon en fris, ook het zusterhotel (cosmopolitan en beach) liggen op steenworp afstand en zijn ook leuk om wat te gaan eten/borreltje te doen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

• Eten en drinkenDiner
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, 15 minuten met de auto, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cook's Club Kos Tigaki in Tigaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cook's Club Kos Tigaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.