Hotel Cook's Club Kos Tigaki

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Cook's Club Kos Tigaki voor je op een rij gezet:

155 reviews over Hotel Cook's Club Kos Tigaki

• 9Danielle en Paul24-08-2007

Het hotel heeft een geweldige ligging: in het centrum en direct aan zee. Het plaatsje Tigaki is een gezellige 'familiebadplaats', er zijn genoeg restaurants en winkels om je te vermaken. Voor jongeren is Kos Stad meer geschikt. Het eten bij het hotel (halfpension) is niet heel uitgebreid, maar wel erg lekker. Het hotel is zeker een aanrader!

• 10Anja30-06-2007

Geweldig schoon,mooi hotel,heel cenatraal en heel vriendelijk personeel,ook de airco is standaard in de kamer aanwezig en is heel geruisloos.Strand is prachtig met heerlijke bedden voor 2 euro

• 9Anoniem25-06-2007

We hebben hier de afgelopen twee weken gezeten. Erg vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt en perfecte ligging aan zee. Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen. Leuk zwembad met ook enkele plekken in de schaduw. Het eten in het restaurant is ook erg goed.

• 10Sharon10-06-2007

Vorig jaar daar geweest wij vonden het zo super dat we meteen toen wij thuis kwamen het hotel al weer in optie hebben geboekt! Dus 1 juli vertrekken wij voor de 2e keer naar dit super hotel!

• 9anoniem06-06-2007

Zijn hier geweest van 27 mei tot 5 juni.Prima hotel,vriendelijk personeel,en geweldige locatie dicht bij het strand en gezellige restaurantjes en barretjes.

• 9Antoinette en Jeroen22-05-2007

Gisteren 20 mei 2007 teruggekomen van meni beach.In 1 woord geweldig.We waren met 2 kinderen,6 e 4 jaar.Service prima.Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken.Heerlijke douche en bad.Je kunt ook daar heerlijk eten voor weinig geld en iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam.Tegenover het strand,wat wil je nog meer.Wij gaan zeker terug.Fietsen kun je aan de overkant goed huren.(met zitje)Zwembad is ook prima evenals het peuterbadje.Ontbijt zou ik er bij boeken.Is prima en dat terwijl normaal gesproken de Grieken niet weten hoe ze lekker kunnen ontbijten. Alles zier er verzorgd uit voor een redijke prijs

• 10Fam. Zanderink05-09-2006

Wij zijn er van 17/08/'06 - 31/08/'06 geweest met 1 dochter(14). Het was een super mooi appartement, alleen jammer van de overboeking. We hebben gehoord dat dit normaal is als je hier voor de eerste keer komt. Er staat trouwens wel een vergoeding tegenover. Het zwembad is niet al te groot(er zit wel een peuterbadje bij), maar als je de straat oversteekt ben je al direct bij de zee/strand. Het eten en het personeel was helemaal tip top.

• 9Fam Walker09-08-2006

We zijn van 20 juli t/m 3 augustus 2006 in Meni Beach geweest. (2 volwassen en dochtertje van bijna 5 jaar) Een super accomodatie... erg netjes en super vriendelijk personeel die ook een beetje nederlands kunnen praten. Het ontbijtbuffet was ook iedere morgen netjes en uitgebreid verzorgd. Ligging was geweldig leuk plaatsje Tigaki en inderdaad de straat over en je lag al aan het strand.We hebben veel gezien van het eiland: boottocht naar de 3 eilanden auto gehuurd fietsen gehuurd naar het waterpretpark Lido geweest (ook een aanrader met kids) Jammer dat we niet meteen de juiste kamer hadden gekregen wegens overboeking(2 nachten nl in een 1 kamerappartement terwijl we een 2 kamerappartement hadden geboekt)maar even goed allebei de kamers zeer netjes verzorgd!! Het heeft ook een leuk zwembad, waar onze dochter echt van genoten heeft. Meni Beach is een echte aanrader!

• 9Marcel en Karin28-12-2005

Wij zijn hier met onze kinderen van 2 en 4 geweest. Een prima complez, zeker met kleine kinderen. Het grote zandstrand heel dichtbij, Het centrum heel dichtbij en in de app. nergens geen geluidsoverlast. Ook ideaal waren de rolluiken voor de schuifpui en hordeur en airco, zeker met kleine kids. Het eten was er prima en ook niet duur. Het fietsen in de omgeving viel wat tegen door de heuvels en toen de wind.Het plaatsje is niet heel erg groot, maar voldoende restaurants en winkels en een grote supermarkt met van alles en nog wat.Bij het zwembad is ook een kinderbad en er is een speeltuintje. Een ideaal complex, zeker voor families met kleine kinderen.

• 9Fam. Verkuijl06-08-2005

Wij waren hier van 3 juli t/m 17 juli en hebben het geweldig gehad. Er is geen animatie dus misschien voor jongeren minder geschikt. Zeer vriendelijk personeel,prima ontbijt, goede kamers enz.... Inderdaad jammer van de vele overboekingen, dit is gewoon standaard als je daar voor het eerst komt. Met z'n vieren op een kamer zonder airco was echt geen pretje, maar je ontkomt er bijna niet aan in het hoogseizoen. Voor mensen met kleine kinderen is Meni Beach een absolute aanrader!

10 tips over Hotel Cook's Club Kos Tigaki

• Det gees, 09-05-2014

Huur fiets en quad. Met de quad kan je al de uithoeken van het eiland bekijken en dat zijn soms de mooiste plekjes.De moeite waard! Wandel ook eens naar het zoutmeer in de omgeving en bezoek de therma.

• clijsters_fan, 11-07-2014

We hebben met de touroperator drie uitstappen gedaan. Nyssiros (vulkaaneiland) bezocht, zeker en vast doen! De eilandtour, was zeer leuk maar we hadden verwacht dat we hierbij ook iets meer van Kos stad zelf zouden zien. De drie eilanden cruise is ook absoluut een aanrader, hierbij bezochten we 2 eilandjes (kalymnos en pserimos), we hebben dolfijnen gezien en hebben gezwommen in de helderblauwe zee voor het onbewoonde eiland van Plati.

• Piet en Diny, 24-06-2013

Heerlijk uit de drukte van Kos stad. Nee geef ons maar Tigaki alles bij de hand winkels, een fiets om een stuk te fietsen. Maar ook het strand is de weg over, en wil je wat bloot liggen fiets je wat verder. Nee een fantastisch plaatsje Tigaki...al voor de 4 de keer.

4 vragen over Hotel Cook's Club Kos Tigaki

• J.Kaandorp, 09-09-2016

airco slaapkamer

is er ook een airco in de extra slaapkamer?

Groeten, jack

• Marcia Lauwereyns, 18-01-2015

Maaltijden

Is er veel variatie in de maaltijdkeuze?We zouden graag boeken maar er is in ons gezelschap iemand die niet veel lust!

Dries Petersen, 30-07-2015

In het hotel is de keuze beperkt. Er is altijd rijst en frietjes. Verder is er variatie met oa. Griekse specialiteiten. Er is ook de saladbar. Je kan als hotelgast in het a-la-carte restaurant gaan eten aan -10% van de prijs. Het voordeel van het buffet is dat je alles kan proberen natuurlijk. Recht tegenover het hotel is een pita bar met lekkere pita en gyros. Wat verder is een pizzeria met echte houtoven en zeer lekkere pizza's. Je weet van tevoren dat Grieks in Griekenland altijd wel een beetje vettiger is dan bij ons. Veel plezier. Wij hebben er genoten!!

• Sharel, 22-11-2014

Is het strand op loopafstand, en ook met rolstoel te bereiken. Zijn er bedjes en parasols en zijn deze ook all inclusive.

nellie, 27-11-2014

Hallo Sharel Het hotel is aan het strand de weg over steken.goed met de rolstoel te bereiken,2 bedjes met parasol kosten 5 euro Grtjes nellie

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk